מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 12 בנובמבר 2015

כשהצד השני עובר על החוק

הוא אנס אותה - הוא רצה לקיים איתה יחסי מין, היא סרבה, אז הוא אנס אותה. והוא מאמן אומנויות לחימה - מתאמן מגיל 5. לא היה לה סיכוי נגדו. הוא חזק ממנה בהרבה. היא רצתה להתלונן במשטרה, אבל הוא אמר לה מה יטען בפני החוקרים - היא הסכימה לזה ורצתה את זה. היא יודעת שאין לה סיכוי נגדו, זה אונס על ידי מכר, מילה כנגד מילה. הוא העביר אליה את האשמה ועכשיו היא פגועה נפשית. היא זקוקה לטיפול דחוף אך לא יכולה לממן את זה. עיזרו לה לממן את הטיפול.





"סקס זה כמו איגרוף: אם אחד הצדדים לא נתן הסכמה ברורה לחלוטין להשתתפות בפעילות, הצד השני עובר על החוק." (ג'ון אוליבר)


לפני 8 חודשים, אלונה נאנסה בידי מאמן אומנויות לחימה. מפגש הבוקר בחוף הים, שאמור היה להיות אימון מקצועי ראשון ביניהם, הפך לזירת אונס, כפי שספרה אלונה בראיון לדנה ספקטור ורן שריג בתוכניתם ב21.9.15 ברדיו ללא הפסקה. במקום לבצע את האימון, הוא אנס אותה ברכב שלו, למרות סרובה והתנגדותה לקיים עימו יחסי מין.
מאותו היום הפכו חייה של אלונה לסיוט מתמשך. המראות והסיוטים מונעים ממנה לישון. היא סובלת מהתקפי חרדה ולא מסוגלת להיות עם גבר לבד באותו החדר.
אלונה מסרבת להגיש תלונה במשטרה מסיבות מובנות. מדובר באונס על ידי מכר - מה המשטרה כבר תעשה? יותר מכך, למשטרה אין אינטרס לבזבז משאבים על מקרה אונס של מילה כנגד מילה - הוא ביקש, היא סרבה אז הוא הכריח. במקרה שלה מדובר במילה כנגד מילה, מאחר והאנס מעביר אליה את האחריות, טוען שהיא הסכימה לקיים איתו יחסי מין והוא משוכנע שזה לא היה אונס אלא בהסכמה. או לפחות אומר לה מה תהיה הגרסה שלו במשטרה במידה ותתלונן. כבר שמענו בעבר וראינו בחדשות את ההשפלה והאינוס הנוסף שעוברות קורבנות תקיפה מינית בבתי המשפט. פרקליטי הנאשם עולבים בהן ומבקשים תיאורים לפרטי פרטים באולם גדוש גברים.
בזה זה נגמר מבחינת אלונה. היא לא הסכימה להיפגש עוד עם האנס, להיות בת הזוג שלו ובטח שלא להתאמן אצלו, למרות תחינותיו. אבל הצדק איתו - אין סיבה שתפתח את התהליך באמצעות דיווח למשטרה. זה לא שווה את המחיר הנוסף שהיא תשלם במידה ולא יודה באונס. במצב של מילה כנגד מילה, הפרקליטות לא תגיש כתב אישום בגלל חוסר ראיות, אבל היא תעבור במשטרה אונס שני.
גם אם החלימה אלונה מהפגיעה הפיזית הצלקות הנפשיות שבה עמוקות ואינן נרפאות. חברותיה של אלונה נתרמו לסייע לה לממן את הטיפול לנוכח הסבל שנגרם ומתוך ההבנה שאלונה משלמת ותשלם על כך כל חייה. הכסף שיתרם במסגרת הפרויקט למימון המונים במימונה ישמש לטיפול פסיכולוגי וחיסול חובות שנצברו במהלך התקופה הקשה שעוברת אלונה מאז. החובות ממשיכים להצטבר.
אלונה זקוקה לטיפול פרטי מאחר והטיפול אותו מספקים במרכז לנפגעות תקיפה מינית דורש המתנה של שנתיים לפחות. לאלונה אין את הזמן הזה. החובות שצברה אלונה בתקופה הזו עולים על 15 אלף שקלים עבור ההוצאות השוטפות. מימון הטיפול הפסיכיאטרי מוערך בכ-2,000 שקלים בחודש ועוד טיפול משולב המוערך בכ-1,500 שקלים בחודש. הסכום שרשמו חברותיה בפרוייקט הנו הערכה בלבד לטיפול המשולב בטראומה שכוללים ביקורים דו שבועיים אצל פסיכיאטר, תרופות, נסיעות, טיפול באומנות וכשהיא תרגיש מוכנה, גם לחזור להתאמן באומנויות לחימה.
את הקצבת נכות היא תוכל לקבל רק אחרי שתעבור ועדות ותשלם הון עבור אבחון של פסיכיאטרים מומחים.
גם בימים אלו אלונה לא מסוגלת להישאר לבד בבית, החברות, תמיד איתה. הליך השיקום לא פשוט לאלונה והוא כרוך במימונו של טיפול יקר בנוסף לתהליך ההחלמה הנפשי הכואב אותו עליה לעבור. אלונה לא מעוניינת להיות נתמכת סעד. וכדי לשקם אותה זקוקות חברותיה לתוספת מימון הטיפול.



הרשומה מבוססת על רשומה שנכתבה בבלוג בתפוז תחת השם תפו ופוזה. המקרה אמיתי לחלוטין ועזרתכם המיידית הנה חיונית והכרחית.

במידה ואתם רוצים לתמוך בפרוייקט ולסייע לאלונה אתם מוזמנים להכנס לכאן לקרא את הפרטים ולהצטרף. שתפו והפיצו את הפרוייקט..
תודה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה