מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

משכנתא לוקחים וממחזרים רק עם מומחים







כמעט לכל משק בית היום יש משכנתא. במסגרת התשלום על המשכנתא ניתן לחסוך עשרות ולפעמים גם מאות אלפי שקלים מהתשלום לבנק. לכן, כמו שאדם לוקח עורך דין בעת רכישת דירה, כך גם עליו לדעת לתכנן הלוואת משכנתא נכון. מאחר ורוב משקי הבית אינם מתחום הבנקאות, יש לערב בתהליך יועץ משכנתאות עצמאי שאינו תלוי בבנק, מאחר ולבנק יש אינטרס לנצל את אי ההבנה של הלקוח כדי שיחתום על תמהיל משכנתא, בה הוא ישלם יותר באמצעות ריבית. יועץ משכנתאות עצמאי מייצג במקרה זה את מי שלוקח את המשכנתא. בניגוד ליועץ המשכנתאות מטעם הבנק, תפקידו של יועץ המשכנתאות העצמאי הנו לייעץ ללקוח של הבנק בעניין המשכנתא. עם זאת. רק 6% מבעלי המשכנתאות ממחזרים לכה למעשה את המשכנתא. היתר משלמים פי 2.7-2.8 מהסכום שהבנק נתן להם בפועל.
יש לך משכנתא? אתם עומדים לקחת משכנתא? משכנתא לוקחים רק בליווי מומחים. אם אתם עומדים לקנות דירה או שאתם כבר משלמים משכנתא? אתם בטח יכולים לחסוך עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים.
מהם תנאי המשכנתא? מהם המסלולים הקיימים? לכמה שנים עדיף לפרוס את המשכנתא? באיזה ריבית? באיזה בנק אקבל מסלול משכנתא טוב יותר? לכל השאלות האלו יש תשובות ברורות אבל נציגי הבנקים לא יספקו אותם ללוקחי המשכנתאות.
המרכז לייעוץ משכנתאות בניהולו של עודד אהרוני הנו גוף בלתי תלוי המשיג עבור הלקוח את תנאי המשכנתא הטובים ביותר והזולים ביותר. אנחנו לא מחוייבים לשום בנק. השיקול היחיד שמנחה אותנו בבחירת הבנק ומסלול המשכנתא הנו בהתאם לטובת הלקוח בלבד.
השרות אותו אנחנו מספקים כולל ליווי הלקוח מול הבנק מתחילת התהליך ועד סופו. אנחנו בונים את תמהיל המשכנתא [בחירת המסלולים] האופטימלי ביותר לטובת הלקוח. יתרה מכך, כחברה לייעוץ משכנתאות, ברשותנו כח מיקוח מול הבנקים באופן המאפשר לנו להשיג ללקוחותינו ריביות אטרקטיביות ובתנאים הטובים ביותר עבורכם. כתוצאה מכך, משתפרים תנאיו של מסלול המשכנתא שנלקח הן ללוקחי משכנתאות פוטנציאליים והן ללוקחי משכנתאות קיימים באמצעות הפחתה בסכום של ההחזר החודשי, צמצום מספר השנים בהם הנכם צפויים לשלם משכנתא וחסכון של עשרות ומאות אלפי שקלים.
בכל יום שעובר, אתם משלמים סכומי כסף עצומים לבנק דרך המשכנתא שאתם לא אמורים לשלם. אל תתנו לבנקים להרויח על חשבונכם. תפעלו עכשיו כדי לצמצם את החזר המשכנתא.
מה אנחנו נותנים?

  • אנו מלווים את הלקוח מול הבנק מתחילת התהליך ועד סופו.
  • אנו בונים את תמהיל המשכנתא (בחירת המסלולים) האופטימילי ביותר עבור הלקוח.
  • כוח מיקוח - יתרון הגודל שיש לחברה לייעוץ משכנתאות מאפשר לנו להדיג עבורכם את הריביות האטרקטיביות והתנאים הטובים ביותר עבורכם!!
  • שיפור תנאי משכנתא קיימים לבעלי משכנתא קיימת על ידי הורדת החזר חודשי, הורדת שנים, וחיסכון של עשרות ואף מאות אלפי שקלים!

בכל יום שעובר אתם משלמים כסף שאתם לא חייבים לשלם, אל תיתנו לבנקים להרוויח על חשבונכם! תפעלו עכשיו ותשאירו את הכסף אצלכם!

בדיקת המשכנתא ופגישת הייעוץ נעשים ללא תשלום וללא התחייבות - אין לכם מה להפסיד. מקסימום, תרוויחו.
להתייעצות בנוגע למסלול המשכנתא שלכם עם עודד אהרוני - יועץ משכנתאות עצמאי ומקצוען, צרו קשר. נא להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם. בנוסף, ניתן ליצור קשר טלפוני או באמצעות הודעה לטלפון 054-7790549

.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה