מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 12 במאי 2016

אל תילחצו, אבל מוות זה תופעת לוואי של התרופות





בתאריך ה-21/04/2016, הזמר והיוצר המוזיקלי הידוע כפרינס [Prince] נמצא מת באולפן ההקלטות. פרינס, אגדה  עוד בחייו והוא בן 57 שנים במותו [1958-2016]. לפי הTMZ ככל הנראה מותו נגרם כתוצאה ממנת יתר של פרקוסט, כי כמה ימים לפני כן הגיע לבית חולים וטופל במנת ייתר של סם מרץ לאחר הופעה. אז מתברר שפרקוסט הנו סם מסוג אופייטים, סם ממריץ לכל דבר.
בעולם שבו קייטי פרי ומיילי סירוס מתחרות על הזכות להציג את הפטמות שלהן, בעולם שבו בריטני ספירס פאקינג פרשה ממוזיקה ומופיעה רק בווגאס בהופעות סגורות מראש כאילו הייתה אלוויס פרסלי של אמצע שנות השבעים, פרינס הוא בהחלט אגדה ..
 הבן אדם מוזיקאי מחונן, ניגן בכל הכלים בעצמו בחמשת התקליטים הראשונים שלו, שילב פאנק, בלוז, רוק ופופ כאילו היה קוסם. האיש שעליו אמר אריק קלפטון שהוא נגן ההגיטרה הטוב ביותר בעולם נפטר בגלל התמכרות לתרופה במרשם שגורמת למוות. אז אחרי מייקל ג'קסון, דוויד בואי ופרינס, מי הבא בתור? בקצב הזה אנו נשאר ללא אגדות רוק\פופ ורק עם זבל אורגני נטול כשרון כמו ג'סטין ביבר ...
 גם פול מקרטני שמבחינתי הוא האיש הכי חשוב מוסיקלית שחי כיום לא בדיוק משחרר יצירות מופת בשנים האחרונות. זה לא מונע ממנו ומפרינס להיות חשובים מאד בהיסטוריה של המוסיקה. פרינס היה במשך שנים חצי מדרגה מתחת למייקל ג'קסון ומדונה כשהם היו בדרגת אלים. רוב האנשים היום פשוט לא חיו את התקופה ההיא בצורה שיודעים להעריך את האבידה. אבל יש עדיין שמעריכים אותו כמוזיקאי, ולראייה דבריו של אריק קלפטון המובאים בהמשך ומעריכים את יכולתו של פרינס כמוזיקאי:

Eric Clapton was asked about how it felt to be the world's best guitarist.
His response: "I don't know. Ask Prince".

אם אוהבים או לא את המוסיקה שלו, זה ענין של טעם. אבל הוא היה חשוב מאד בהיסטוריה של המוסיקה. אמנם אני לא זוכרת שיר אחד מעניין שהוא שחרר מאז שנות השמונים. יש כאלה שמצליחים להישאר רלוונטיים (הרולינג סטונס, דילן, מדונה, בואי, יו2). הוא התעסק המון עם השוליים. כשרוני ככל שהיה, לדעתי הוא גדל מהר מדי ונשבה בפרסום היתר שלו. בכל זאת, מדובר במוות מיותר, כמו מותו של מייקל ג'קסון ומותה של וויטני יוסטון, אשר מתו כתוצאה ישירה מהתמכרות לתרופות במרשם - שימו לב למה שכתוב בעלון לצרכן של פרקוסט, התרופה אליה התמכר וכתוצאה מהשימוש בה נפטר פרינס:
מדובר במשכך כאבים ומוריד חום ממשפחת האופיאטים - סם ממכר לכל דבר המצוי בפקודת הסמים המסוכנים. אם תקנו סם ממשפחת האופיאטים ברחוב, תשבו בכלא לא מעט זמן מעבר לכך שתתמכרו לו ותסכנו את בריאותכם, דבר שיביא למותכם מהר מאוד. כתוב שהתרופה ממכרת, לנזק לכבד, ואף לפגיעה לא הפיכה בכבד עד לכדי השתלת כבד ומוות.
למרות כל הסכנות האלו, רופאים לא חושבים פעמיים וממהרים לרשום את הפרקוסט לכל דכפין. הפרעות קצב לב, חסימת מעי, הפרעות כבד, אובדן שמיעה, היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, תגובות פסיכיאטריות, פגיעה בהכרה, הזיות, דיכאון ואף התאבדות.
האינטרס של תעשיית התרופות - שכמה שיותר אנשים יהיו חולים, וכמה שיותר בעלי חיים בתעשיית המזון מן החי יהיו חולים. בפועל, 80% מהאנטיביוטיקה בעולם הולך ישירות לבעלי החיים במשקים המתועשים, בני אדם זה בקטנה בשבילם - 20 אחוזים בלבד. לכן האינטרסים של שתי התעשיות הללו הם משותפים. כדי לעודד את בני האדם להשתמש בתרופות, חברות התרופות משקיעות הון בדמות של מאות מליוני דולרים במחקרים המוכיחים באופן מוטעה שהתרופה יעילה ואף משחדים רופאים באופן כזה או אחר כדי שיקדמו את השימוש בה בקרב האוכלוסייה. רופאים יעדיפו לרשום תרופה מסוכנת לטיפול בסימפטומים ולא לרפא אדם באמצעות שינוי בתזונה.
נחנקנו כבר ליצמן, נחנקנו!
סובלים מבעיה רפואית? אני מציעה שתיצרו קשר עם טל בלו, מרפא באמצעות רפואה סינית בטלפון 0502090159



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה