מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 17 ביולי 2016

כשצריך לצוד פוקימונים מי זוכר שיש סמינריון שצריך לכתוב?








לפעמים אנחנו הולכים קצת לאיבוד בים של מאמרים, כמות מוגזמת של חומר לסקירת הספרות שיש למיין בהתאם לרלוונטיות לנושא העבודה או המחקר או אפילו כשאנחנו פשוט מתקשים לאתר מאמרים וחומר אקדמי רלוונטי. יותר מזה, לא פעם אנחנו לא מספיקים להתמודד עם עבודה אקדמית כזאת או אחרת או מעדיפים לצוד פוקימונים ברחבי חוף הים או האוניברסיטה.
בדיוק בשביל מצבים כאלה אני כאן.
שמי מייקי, אני עוסקת בכתיבת עבודות אקדמיות, סטטיסטיקה ואיתור מקורות אקדמיים מזה 16 שנים. במסגרת זו, אני מסייעת לסטודנטים בכתיבה של עבודות אקדמיות, הכנת תרגילים, ממ"נים, הצעות מחקר, תכנון מחקר, בניית ראשי פרקים ואיתור מקורות.
במסגרת שירות זה, הנחיות מצד המרצה ואו המנחה יטופלו במקצועיות הראויה, בעמידה בזמנים ובסופו של דבר ביצירה מקורית ואיכותית ברמה אקדמית גבוהה.
השרות ניתן באופן דיסקרטי, תוך עמידה בזמנים ומקוריות העבודה ובאיכות גבוהה.
אשמח לעזור לך להתמודד עם תרגיל, עבודה, סמינריון, ממ"ן, פרוסמינריון, הצעת מחקר או כל מטלה אחרת שמעייפת אותך או שמפריעה לך לצוד פוקימונים.
גם אם סיימת הרגע את התואר,
אני בטוחה שיש במעגל החברים שלך מישהו שאולי זקוק לי - אעריך אם תעבירו את הרשומה קדימה.

אל תהססו, פשוט דברו איתי


מייקי :)
טלפון 0558847962

מייל shechmonis@gmail.com
סיוע והנחייה בכתיבת ממנים, עבודות אקדמיות וסמינריונים סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות וסמינריונים במגוון תחומים ; ייעוץ והנחייה בעיצוב מתודולוגיות מחקר לפי כללי ה-APA; בניית שאלוני מחקר וניתוח נתונים סטטיסטיים. שרות מיוחד לסטודנטים מהאוניברסיטה הפתוחה תוך התמקדות בכתיבת ממ"נים, פרו סמינריונים (פרו"ס), סמינריונים, איסוף מקורות, התנסחות מול רכזת הקורס ועוד. ביצוע סקירות ספרות ברמה אקדמית ואיתור מקורות. לפרטים נוספים צרו קשר עם מייקי בטלפון 0558847962 ולשלוח מידע למייל shechmonis@gmail.com עם מידע כגון שם, טלפון, סוג העבודה הנדרש וכדומה.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה