מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 12 באוגוסט 2016

עשו זאת בעצמכם: איך ליצור מלכודת חרקים תוצרת בית?




הקיץ מביא איתו את בעיית החרקים המציקים, כולל יתושים, נמלים, ג'וקים וזבובים. יש חדרים בבית וחצרות בהם אנחנו לא מעוניינים בנוכחות חרקים, אם זה חדר תינוקות, מטבח ואפילו בחדר שינה הפרטי שלנו. לא בכל מקום נוכחותה של הדברה מזהמת ומסוכנת רצויה. במצבים מסויימים, נוכחות חרקים מעופפים יכולה להיות יותר מסתם מטרד, כמו מקרים של אלרגיה לעקיצות יתושים, עקיצות שעלולות להתנפח לגודל של כדור טניס. פוסט זה מציג הוראות להכנת מלכודת חרקים ביתית באמצעות שימוש ברכיבים זמינים בכל בית.
כדי ליצור מלכודת חרקים ביתית, כל מה שאתם זקוקים לו זה מספריים, בקבוק שתייה ריק, מים, סוכר ובננה צהובה. תחתכו את הבקבוק הריק במספריים ומלאו את התחתית של הבקבוק בסוכר. תחתכו את הבננה לחתיכות קטנות ושימו בבקבוק. תמלאו את המיכל עד לחצי מהתכולה שלו ותערבבו הכל, כולל למעוך בפנים את הבננה והסוכר. תכולה זו מושכת אליה חרקים שטובעים במים. שחררו את הפקק ותכניסו את החלק העליון של הבקבוק הפוך לתוך המלכודת. המלכודת שיצרתם כרגע יעילה ביותר כנגד חרקים.
תניחו את המלכודת במקומות בהם החרקים אינם רצויים. אפשר גם לחורר את המיכל ולתלות במרפסת או בחצר. מהר מאוד תגלו את המיכל מלא בחרקים מתים. הסרטון הבא מדגים את ההוראות להמחשה.






In order to to create home made insect trap all you need is empty batle, banana, suger and scissors. Cur the plastic batle to half and cover the bottom of it with suger. Cut the banana to little pieces and put it in the battle. Cover it all with water and make a mash of it all. Put the trap in a place where you want it clean from live insects and your done.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה