מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

ואם חיילי צהל היו מתנדבים עם ילדי מתנחלים?





אז מתברר שחיילי צה"ל מבצעים פעילויות לילדי מסתנני עבודה מדרום אפריקה ובשנה וחצי האחרונות הם שימשו כבייביסיטרים לילדים. בעקבות החשיפה של מאי גולן, אשר צילמה את פעילותם של חיילי צהל עם ילדי המסתננים בדרום תל אביב ופנייתה של עמותת העיר העברית, שר הבטחון, אביגדור ליברמן, הורה לרמטכ"ל לסיים את הפעילות. במידה ולצבא יש כח אדם מיותר, אני מציעה שיפנה אותם לפעילות עם ניצולי שואה שזקוקים לכך מאוד. יש יפי נפש שמעוניינים להתנדב עם הילדים הללו בכל זאת? שיעשו זאת על חשבון זמנם הפנוי ולא על חשבון תקציב צה"ל ומצבת כח האדם הצהלית.
הרי ההורים המסתננים מדרום אפריקה לישראל מרוויחים בחודש הרבה יותר מהמשכורת החודשית של הישראלי הממוצע - מעל ל-10,000 שקלים בחודש. עם זאת, ארגוני השמאל מאחסנים פעוטות במחסנים ודירות שאינם מותאמים כך מתוך אינטרס. הרי זה ברור שגן בדירה מעופשת לא נראית טוב תדמיתית ולא מצטייר טוב בתקשורת. אבל, הורי הילדים הללו יכולים להרשות לעצמם לממן גן פרטי לילדים. אין דבר כזה שהמסתננים מדרום אפריקה, הורי הילדים, מרויחים מתחת לשכר מינימום, 5,000 ש"ח - השכר החציוני במשק, אותו שכר ש-50% מאזרחי ישראל מרויחים מתחת לו. רובם המוחלט של המסתננים מרויחים מעל ל10,000 שקלים. מדובר בשכר ממנו לא גובים מס מאחר ומדובר במסתננים לא חוקיים שנאסר עליהם לעבוד בישראל. הם שב"חים [שוהים בלתי חוקיים] לכל דבר ועניין. הם לא משלמים מסים, לא משלמים מס הכנסה על המשכורת שלהם, לא משלמים מס בריאות והם מהווים נטל ועול על מערכת הבריאות בישראל.
בעקבות כך, צופית גרנט, אליטיסטים ומתנשאת, פרסמה פוסט מרחם על מסתנני העבודה והמציאה הגדרה חדשה למונח פליטים. היא הדגישה את בושתנו וחרפתנו בלא פחות מ-3 סימני קריאה, כי הרי מדובר בפליטים שחרב עליהם עולמם ולכן, הם הסתננו לישראל כדי להרויח 10,000 בחודש.
מעניין כמה שנים הם צריכים לעבוד בארתיראה כדי להרויח את המשכורת שהם בישראל. הרי מדובר בשכר נקי ממס, שחור טהור ולא מוסרי. השכר הזה לא מממן את נטל המסים, מהם מוקצה תקציב הבטחון. מבחינתה, החלטתו של שר הבטחון אינה לגיטימית ופשיסטית, מאחר והוא מעדיף התנדבות עם ניצולי שואה יהודים על פני צאצאים של מסתנני עבודה שמרויחים הרבה מעל הממוצע בישראל. כן, היא בזה לו, בזה לנו, בזה לתושבי דרום תל אביב שאינם שותקים ואינם סופגים את הפרעות שעושים בהם המסתננים כמו שהיהודונים הטובים ספגו באירופה במחצית הראשונה של המאה ה-20. ובכלל, נשאלת השאלה, במידה והיה מדובר בבייביסיטר שהחיילים היו מבצעים לילדי מתנחלים, התקשורת הייתה עדיין מבקרת את ההחלטה לבטל את הפעילות?
אז האליטיסטית מציעה לחיילים להתנדב על חשבון זמנם הפנוי למען ילדי המסתננים? כאילו שהייתה להם אפשרות לסרב פקודה ולהתנגד לעבודה עם ילדי המסתננים כי צבא זה צבא ומדובר בפקודה לכל דבר. אמנם ישנה סבירות גבוהה שהחיילים יידבקו במחלות שמאפיינות את המסתננים, כגון צהבת, שחפת ואיידס. עם זאת, סרוב פקודה עלול להכניס את החייל לכלא. אז מאלצים את חיילי צהל לשמור על ילדי מסתננים לא חוקיים שעושים פיגועי טרור על חיילי צהל ואונסים ישראליות.
בעקבות המתרחש, מאי גולן וצופית גרנט זומנו לראיון בשידור חי בתוכנית הבוקר בערוץ 2, במסגרתו צופית גרנט התנסחה באופן מפרגן כלפי השוהים הלא חוקיים בישראל, והשתמשה במונחים מטעים, כגון פליטים. חשוב לציין שאין מדובר בפליטים. העולם המערבי כלל לאינו מכיר בהם כפליטים והם אינם מתאימים להגדרת פליט. מדובר במסתנני עבודה לכל דבר שמגיעים לישראל במטרה לעבוד, להרויח כסף, ולחזור לארצם כאנשים עשירים. בנוסף, צופית גרנט אמרה למאי גולן: "אז תעזבי, תעברי מהבית אם לא טוב לך", "מה את רוצה". אכן, כך היא אומרת לה בשידור חי צופית גרנט, לוחמת החופש החדשה של המסתננים הבלתי חוקיים, זאת בנוסף לשלל כינויים כמו, שמאי גולן אומללה, מתעסקת ברוע ופשוט רעה. תושבי השכונות זכו לעוד שלל כינויים כמו: אתם מתקרבנים, אלימים, אנשים קטנים ולא מוסריים. את העובדות והאמת צופית לא באמת רצתה לשמוע, אבל את ההתנשאות האליטיסטית ויפות הנפש אי אפשר היה לפספס. לגרסת השמאל, כשליהודונים לא טוב, הם צריכים לעבור דירה, גם אם הם מתגוררים במדינת היהודים - ירושלים ודרום תל אביב כאחד, גם בגין קריאות מואזין.
מאי גולן הציעה לנשיאת זכויות האדם שלא מכירה בזכויות תושבי השכונות ולא מכירה את העובדות או מעוותת אותם במכוון, לבוא לחיות שבוע בדרום תל אביב וגם לקחת את המסתננים שהיא כל כך אוהבת אליה הביתה. היא לא ממש הייתה מעוניינת. תחי הצביעות. אותם אליטיסטים לא מוסריים, תומכים בשהייתם של מסתנני עבודה אלו בישראל לא ממניעים הומניטריים אלא לצורך העסקתם בשכר אפסי ובתנאי עבודה לא הומניים. מעסיקים אלו שתומכים בשהייתם של מסתנני העבודה הזו באופן לא חוקי בישראל לא מעוניינים באמת בהגנה עליהם כפליטים, אלא דואגים לכיס שלהם ולהעלמת הכנסות מהמדינה. אלו הם הפנים האמיתיות של האליטיסטים מצפונבון תל אביב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה