מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 8 באוגוסט 2017

47 משפטים שנשים אומרות באמצע סקס והכי מרגיז גברים







  1. עוד כמה זמן אתה מסיים?
  2. מה, זהו?
  3. מחר אנחנו אצל ההורים שלי
  4. עזוב אותי!!! לא!!! משטרה!! - זה מאוד מרגיז...
  5. מי אתה?
  6. "שזה לא יפגע לי בפנים או בפה או בשיער"
  7. תגיד לי לפני שאתה גומר
  8. זה כל מה שיצא?
  9. "אל תכניס את כולו זה כואב"
  10. "תגיד לי שאתה אוהב אותי".
  11. פעם אמרתי לאחד, וואלה יכלו לצאת לנו תאומים. היה קצת הלם.
  12. אני לא מוכנה להסתובב
  13. "אנחנו נהנים?"
  14. בוא נדבר על רגשות
  15. כשאני כבר בפנים: 'כן מאמי תיכנס.. אני רוצה להרגיש אותך' -אני כבר בפנים.....
  16. את השם של האקס..
  17. זה בסדר שגילו לי פטרייה שלשום נכון?
  18. נו כבר.....אני רוצה לרוץ לספר לחברה
  19. אתה אוהב אותי? [ואתה יודע מה הכי נורא בזה??? שאתה לא אוהב אותה והיא עדיין במיטה שלך......]
  20. היפותזה: היא באה אלייך, אתה מזיין כמו גבר אחרי שעה, נרדם , מתעורר- אין לך ארנק ועוד כמה דברים קטנים ויקרים- היא בת זונה? או אתה מטומטם?
  21. שכחתי לקחת גלולה, אבל זה בסדר מותק, תמשיך
  22. תגיד לי משהו [כל משפט שהוא מעבר לגניחה או שתי מילים רצופות ("עוד, עוד" / "כן, מעולה") מיותר.]
  23. "חחח"
  24. אל תזוז, תעשה את עצמך ישן עלי. הילד שוב בדלת...
  25. מהו הקוד של המכונית ? זוכר ?(לצורך הארכת זמן ביצוע)
  26. בשלב הטרום סקס אתן נזכרות ללכת פתאום שוב שלב אחורה להיכרות מעמיקה, היה לכן מספיק זמן לפני ;)
  27. זכרת להפעיל את האזעקה של האוטו...?
  28. האמת בחורה שלא גונחת תוך כדיי מבאס
  29. תגמור כבר
  30. לא חזק מאמי יכאב לי אחרי זה ואני עוד צריכה לשכב עם חבר שלי היום
  31. היא:ההה... לאט.. מה קרה לך תרגע... אני (בלב): תמיד אהבתי לשבור צעצועים מהר
  32. היא: קצת ימינה ואיי ואיי עכשיו שמאלה..מממ..כן.כן... יואוו טיפה למעלה ואיי יואווו זה מדהים...כן כן.. ימינה ..ימינה עוד קצת... פאאקק זה מדהים יוואוו יוואוו.... אני:זהו? התמונה תלויה סבבה?
  33. היא:אבל למה אתה לא יורד לי? אני: שומר על זכות הנשימה, יש לך אטב כביסה אולי? את יודעת שמנגבים כלפי חוץ נכון?
  34. אבל אל תגמור לי בפה טוב?
  35. נעלת את הדלת? לך תבדוק.
  36. לא סובל שהן מדברות במהלך היום אז בסקס...
  37. ‏‏תסגור את האור
  38. פעם ירדתי למישהי אז אמרתי לה וואו וואוו. יפה. יפה. אז היא שאלה למה אני אומר כל דבר פעמיים אמרתי לה שאני לא....  
  39. יותר לאט
  40. יותר מהר... יותר בכח... יותר זריז יותר חזק.... (היה את שידורי המכביה ברקע אז היא שרה את השיר)
  41. בוא נדבר רגע...
  42. "חזיה יפה. לא ראיתי אותה. חדשה?" " לא חדשה. אחותך הביאה לי אותה"
  43. "אני לא גומרת מחדירה,תעשה לי ביד".
  44. "לא יהיה סקס היום".
  45. אייי! לא לשם! יותר למטה!!!
  46. *באים לשכב מתפשטים * סליחה מאמי אני אלרגית לבוטנים
  47. שוכבת עם בחור כעבור 5-10 דקות גומר ״כבר גמרת?״





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה