מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 25 ביוני 2020

שאלון מחקר בנושא הקשר בין חרדה ממתמטיקה לבין יכולת חשבונית





היי חברים,
אני לקראת סיום תואר בפסיכולוגיה ועושה מחקר בנושא הקשר בין חרדה ממתמטיקה לבין יכולת חשבונית.
אם יש לכם/ן כמה דק' פנויות, אשמח אם תענו על השאלון ותעזרו לי לסיים את התואר

שתתף/משתתפת יקר/ה,
אני ענבל איזינבוד סטודנטית לתואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך באוניברסיטה הפתוחה.
במסגרת התואר אני עורכת מחקר שמטרתו לבחון את הקשר בין רמת הביטחון במתמטיקה ויכולת תפיסת מספרים בסיסית.
המחקר מיועד לאנשים בגילאי 18-35. המחקר כולל מילוי של שאלון, ומטלה ממוחשבת. אודה אם תסכים/י להשתתף במחקר שלי.

השאלון והמטלה הממוחשבת הינם אנונימים. כלומר, לא תהיה דרך לדעת מה ענית. בנוסף, אין חובה להמשיך למלא את השאלון אם הינך מרגיש/ה חוסר נוחות ואת/ה רשאי/ת לפרוש בכל שלב.

אחרי השאלון אצור אתכם/ן קשר במייל או בטלפון (לבחירתכם/ן) על מנת לשלוח לכם/ן את המטלה הממוחשבת.

תודה על שיתוף הפעולה,
ענבל
rubinbal12@gmail.com
054-5610434


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה