מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 9 במאי 2019

מפלגת העבודה לא משלמת את השכר של העובדים ביום הבחירות







יום עצמאות שמח למפלגת העבודה. גם אני, כמו חברי מפלגה אחרים, עבדתי ביום הבחירות. התחלתי לחשוד כששאלתי איפה הטפסים הסטנדרטים שאני צריכה למלא לצורך ההעסקה וקבלת המשכורת, כמו טופס הודעה לעובד וטופס 101. נאמר לי שימסר בהמשך. חודשיים לאחר העסקתי ולמרות שאני רודפת אחרי אנשי המפלגה, עד היום לא נמסרו לי הטפסים כדי למלא אותם.
בהמשך נחרדתי לגלות שמהשכר היומי ייגבו ממני 70 של דמי חבר מפלגה (הרי רק חברי מפלגה עם פנקס אדום יכולים לעבוד בקלפי) ושעל פגישת הדרכה בת 3 שעות לא אקבל תשלום. אם אכן ייגבו דמי החבר מהשכר שלי, הדבר ייעשה ללא אישור שלי ולמרות התנגדותי לגביית דמי החמר ועל אף ששילמתי אותם רק לאחרונה ובלי קשר לעבודתי ביום הבחירות.
מאוחר מדי התברר שהתשלום הוא סגור ולא כולל 12 שעות העבודה שנדרשתי לתת והנסיעה לקלפי המרכזי כדי ללוות את מזכירת הקלפי. סך הכל עבדתי מהשעה 1500 ועד השעה 300 בלילה כולל נסיעה של 25 קמ לכל כיוון ברכב הפרטי שלי, דבר לו הייתי מחוייבת כי"ורית הקלפי. כמובן שהמפלגה הסתירה ממני את הדבר... גיליתי שאני נדרשת לתוספת שעות עבודה כולל נסיעה רק על ידי מזכירת הקלפי בסוף יום העבודה, שעה לפני סגירת הקלפי. כשבררתי עם נציג המפלגה הוא אישר את דברי המזכירה ואמר שאין מה לעשות והבהיר שלא ישלמו לי על זה למרות שזה במסגרת התפקיד.
המזכירה, אגב, הנה עובדת מדינה וקבלה את מלוא משכורתה עד לשקל האחרון, עד לשניה האחרונה.
כשהגעתי לקלפי המרכזי התברר שאני הפרייארית היחידה שהגיעה למקום ומילאה את תפקידה כנדרש. יתר נציגי המפלגה האחרים הבריזו כששמעו שהם לא מקבלים תשלום על השעות הללו ולא מילאו את חובתם.
אז מחר הוא העשירי לחודש, היום האחרון בה מוטל על המפלגה על פי החוק לשלם לי שכר. כשבררתי עם נציג מפלגת העבודה האם השכר ישולם כנדרש, נמסר לי שלא וכן, שמועד התשלום אינו ידוע.
כל הכבוד לכם. אני בטוחה שאת המשכורות המנופחות שלכם דאגתם לקבל בזמן.


*עדכון עדכון עדכון*
בתאריך ה19 למאי 2019, צוות התחקירנים של התכנית הכל כלול עם סיון כהן מעלה אייטם בנושא - והכתבה:




איציק שמולי | Itzik Shmuli Stav Shaffir סתיו שפיר אבי גבאי שלי יחימוביץ Stav Shaffir סתיו שפיר Merav Michaeli מרב מיכאלי אולפני הרצליה - גב האומה גב האומה הכל כלול עם סיון כהן הצנרת צינור לילה. פורטל זכויות העובדים The Knesset - הכנסת כל זכות - אתר הזכויות של ישראל בית הדין הארצי לעבודה בית הדין האזורי לעבודה תל אביב ערוץ 13 כאן חדשות גלגלצ ממשלת ישראל




9 תגובות:

  1. בכל בקשה להתגייסות לעבודה בקלפי שאני ראיתי (בקבוצות וואטסאפ של המפלגה) נאמר שזה מיועד לחברי מפלגה, ושניתן להצטרף למפלגה במקום. לא יודע אם זאת דרישה חוקית, אבל את לא צריכה להיות מופתעת מכך.

    השבמחק
  2. הבעיה היא שזה היה ללא הסכמתי וללא ידיעתי ואני לא בקבוצות של המפלגה

    השבמחק
  3. בטוחני, שהג'ינג'ית הפותחת רגליה למוסלמים בכל הזדמנות, תסדיר עבורך את נושע התשלום...הרי היא הממונה מטעם על כל נושא היושרה של מפלגה קיקיונית בולשביקית זו.

    השבמחק
  4. גם אני לא קיבלתי שכר עבור העבודה שלי.
    רועי 052-3744923

    השבמחק
  5. זה איך להגיע לביהמ העליון כי מדובר בתביעה של מפלגה שהתמודדה לכנסת ועל כן זה מטופל רק בעליון. ככל שתרצו לפתוח הליך משפטי בעניין - אצטרף. עידית 050-8358278.
    גם אני נדרשתי להגיע לקלפי המרכזית ורק בשעה 1:30 בלילה קיבלתי תשובה שלא אקבל על זה תשלום ועזבתי את המקום.

    השבמחק
  6. גם אני עבדתי מ7:00 בבוקר עד 15:00
    ומשעה 21:00 עד 00:30
    נאמר לי שאקבל 700 שח
    ואני ממתינה ונראה לי מוזר שלא פנו אלי
    .א.אני מבטלת מחר את חברותי במפלגה
    לא מתאים לי מפלגה שמרמה אזרחים וחברי מפלגה
    ב.צריך לתבוע אותם

    השבמחק