במסגרת התפקיד: עבודה אל מול משתמשי קצה בכירים בבנק (הנהלה, דירקטוריון, אוכלוסיות VIP נוספות בבנק), עבודה אחד על אחד אל מול משתמשים בכירים. כמו כן, תפעול ובדיקות לפני ואחרי בחדרי ישיבות, בחדרי המולטימדיה, טיפול בטלפונים ניידים, טאבלטים, תפעול ותמיכה במערכות שיחות ועידה (כגון זום, טימס ועוד), תפעול ותמיכה בציוד קצה, הפעלת ציוד שמע וחוזי, שדרוגים והסבות ,הכירות עם סביבת VDI וכו
דרישות משרה:
לפחות 5 שנות ניסיון בתמיכה טכנית פרונטלית ומרחוק.
מידע מקצועי (תוכנות וכדומה): חובה היכרות עם עולם ה- PC, מערכות הפעלה, יישומי Office,
סלולר. עדיפות למערכות מולטימדיה, חדרי ישיבות, מערכי שיחות ועידה, תשתיות תקשורת
ורשתות, עולמות סיסטם.
הכרה מעמיקה של מערכות הפעלה של מיקרוסופט, כולל-התקנה ותמיכה
ניסיון בהכנת Image לתחנות עבודה
שליטה בשפה האנגלית, כתיבה קריאה ודיבור
יש להעביר קורות חיים desertstormil@gmail.com