מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 18 בנובמבר 2011

טלוויזיית הרשות הפלסטינית משדרת שוב - ערים ישראליות הן פלסטיניות



הטלויזיה של הראשות הפלסטינית מכריזה בזאת על קו החוף מעזה ועד חיפה בצפון, כולל הערים השוכנות על קו החוף, פלסטיניות כולן.....חיפה היא עיר פלסטינית, טבריה והכנרת - הכל...ויפו? חכו עד שתשמעו את זה בסרטון - יפו היא השער של פלסטין לעולם... 
עכשיו מאמינים למה שאמר אבו מאזן, מדינת פלסטין מן הנהר ועד לים? הטלויזיה מכריזה בקולי קולות על ישראל כארץ פלסטין, לא רק בחלקה - אלא על כולה. אנשים כנראה שוכחים שהארגון לשחרור פלסטין קם עוד לפני מלחמת ששת הימים. איזו פלסטין בדיוק הם רצו לשחרר אז ומתי הם הצהירו שהמטרה שלהם השתנתה והם מוכנים להכיר בזכותה של מדינה יהודית להתקיים? מהנאום האחרון של אבו מאזן באו"ם השתמעו אותם העקרונות - שאיפתם היא כל אדמת ישראל... זה לא מפתיע שהטלויזיה של הרשות תומכת באותם העקרונות.
אם השלטון שנשמע כמתון ביותר מתברר כקיצוני, עם מי אתם רוצים לעשות שלום ? אם העובדה שקוראים לרחובות על שם מחבלים , מפארים את שמם , מלמדים עליהם ועושים ימי שמחה כאשר פיגועים מצליחים כמו נפילת התאומים, באמת גורמת לכם לחשוב שיש פרנטר שמעוניין בשלום ?

העניין הוא שהציבור, חלק מהפוליטיקאים והתקשורת סבורים שאבו מאזן והרשות הפלסטינית - מתונים ומהווים פרטנר אמיתי לשלום.. עם זאת, למעשה, הם מקובעים על פלסטין המתפרסת על פני שטח ישראל. אני תוהה כמה עוד הם ישחררו הצהרות עד שזה ייקלט... בינתיים מערכת התעמולה די מצליחה. הילדים למשל לומדים בבית הספר ביום הזיכרון לרבין שרב בעם היהודי היה בעד הסכמי אוסלו בעוד שהאמת היא שהרב בכנסת נשען על קולות החכ"ים הערביים והעם היהודי ברובו התנגד להסכם האיום הזה . בלי שנשים לב משכתבים את ההסטוריה.
אבל שששש, אל תפריעו לעמוס עוז, יאיר גרבוז, ספי רכלבסקי, דוד טרטקובר, יהושע סובול ויורם קניוק. זה מקלקל להזויים ה"נאורים" הללו את התאוריה שאם רק נניח את צווארנו על הגיליוטינה שכנינו יחתמו שלום אמת ויבטיחו לא לשחרר את הסכין...





תמליל:
"אנו לא שוכחים כי לגדה ולעזה שלוחה נוספת בפלסטין והיא קו החוף הפלסטיני שמשתרע לאורך חופי הים, מרצועת עזה ואשקלון בדרום, עד לחיפה, בהרי הכרמל. חיפה היא נמל פלסטיני ידוע. [חיפה] נהנית ממעמד גבוה אצל הערבים והפלסטינים בייחוד לפני שהיא נפלה לידי הכיבוש (ישראל) ב-1984. צפונית לה, נמצאת עכו. מזרחה מעכו, אנו מגיעים לעיר היסטורית חשובה, העיר טבריה. בסמוך לה נמצאת ימה מפורסמת, הכינרת. יפו, עיר חוף היסטורית, היא כלת הים, והשער של פלסטין לעולם."

[טלוויזיה פלסטינית (פת"ח), שודר ב-1 בנובמבר וב-5 בספטמבר, 2011,
ועשרות פעמים ב- 2007-2010

ועוד פנינים: על פי ערוץ הטלוויזיה של הרשות הפלסטינית,תפילת היהודים בכותל היא חטא וטומאה והם מתכננים לבנות שם שכונת מגורים. "כשהיהודים יעלמו מהתמונה כמו פרק נשכח בדפי ההסטוריה של עירנו ירושליים נבנה מחדש את השכונה ברחבת הכותל".





תמליל:
"הם [הישראלים] יודעים בוודאות כי שורשינו [הפלסטיניים] עמוקים יותר מההיסטוריה המזויפת שלהם. אנו, ממרפסת ביתנו, משקיפים על הקדושה [האיסלאמית] ועל חטא וטומאה [יהודים בכותל] באזור שהיו בו אנשים ובתים [ערביים]. אנו מצייְרים כעת את מפותינו. כאשר הם [היהודים] יעלמו מהתמונה, כמו פרק נשכח מדפי ההיסטוריה של עירנו, נבנה מחדש (את אזור המגורים). כאן תיבנה שכונת המוגרבים (ברחבת הכותל המערבי). "

הערה: סרט תיעודי זה שודר לראשונה ב-10/09/2010


למי שלא יודע, כל איזור השכונה הזו היה שייך ליהודים עוד לפני שצלאח א דין כבש אותו. ככל שהם מעוניינים להכחיש ההסטוריה, עובדה היא שאנחנו הינו כאן כבר 4000 שנה ההוכחה הגדולה היא שכל היהודים בכל תפצות ישראל יש להם את אתו תנ"ך ושחזרו היהודים לארצם שום עידה ועידה לא שינתה את אפילו אות אחת אחרי פיזור של 2000 שנה ושם כתוב בדיוק איך היהודים חיו כאן וחוץ מזה כל הנבאים שלנו הם מאמינים ויהשוע בו נון היה יהודי שמואל הנביא יהודי וכל השבטים שקבורים כאן יהודים והם מאמנים בהם אז איך הם מאמינים שהיהודים לא היו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה