מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 29 בדצמבר 2012

"הקסטה של הון שלטון היא משפחת פשע לכל דבר ועניין"





הראיון המלא של גיא רולניק עם אלדד יניב. השחיתות, המעטפות, החקירות, התיקים הנתפרים, העיתונאים המושחתים. האיש שמוכן לדבר על דברים שאיש בפוליטיקה לא מוכן לדבר עליהם - מפחד, מהישרדות. ראש מפלגת ארץ דשה אלדד יניב בראיון ארוך ומקיף בדה-מרקר עם גיא רולניק, על ימיו כמעכר בשירות שלטון ההון, על המעכרים של ימינו ועל איך ארץ חדשה תילחם בהם מתוך הכנסת.




- אלדד יניב היה סוג של מעכער שמחבר בין פוליטיקאים לאנשי עסקים.
- הוא רץ לכנסת עם מפלגת ארץ חדשה
- יש להם כל מני סרטונים ביוטיוב שבהם הוא מסביר על מעשי שחיתות ואיך הוא היה מעורב בהם

והראיון:
- קודם כל, אני לא רואה איפה גיא רולניק עוש כאן עיתונות. באמת. זה לא ראיון עיתונאי כמו שראיון עיתונאי היה צריך להיראות בעולם מושלם. ארוך, בלי לקטוע, להתחנף, בלי להיכנס לפינות קשות, מונולוג מנומס. ממש מגניב.

- חלק גדול מהזמן אלדד יניב מתלהב מעצמו ומספר דברים שכולם יודעים.

- בין לבין יש קטעים מעניינים, למשל על סתיו שפיר שלפי אלדד לא במקרה רואיינה בידיעות אחרונות של נוני מוזס הרבה פעמים בשנה האחרונה, והיא בעצם כבר עובדת אצל מוזס גם אם היא עוד לא יודעת את זה. או למשל על החברים שעוד נותרו לאלדד במערכת.

ודעתי:
הבעיה היא מעורבות יתר של הממשלה בשוק, שנותנת לפוליטיקאים את הכוח לצ'פר בעלי הון. אבל אלדד עדיין עושה עלי רושם של אדם לא ישר, ואני לא בטוחה שבתור חבר כנסת הוא ישיג הרבה מעבר לפרובוקציות. גיא רולניק לא נראה לי עיתונאי. ממתי מי שמתיימר להיות עורך משמש כעיתונאי?




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה