מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 14 בדצמבר 2012

ההרצאה של גארי יורופסקי עם כיתוביות בעברית







מחקרים רבים ולא מעט מקרי בוחן מעידים כי הימנעות ממוצרים מן החי - ובכלל זה בשר וחלב, מזיקים לגוף. ולראיה, נפוצים המקרים בהם שינוי התזונה לתזונה טבעונית הביאה לריפוי מחלות חשוכות מרפא, כולל דלקת פרקים. לאור מה שמתרחש במשחטת הבשר שמספקת לאדום אדום, עלה למודעות האפשרות להפוך לצמחונים. הרי אם הדבר קורה בבית המטבחיים המשוכלל של אדום אדום, תארו לכם מה מתרחש בבתי מטבחיים אחרים. אין שחיטה נעימה. עד אז, בעלי החיים עוברים התעללות וחיים בתנאים לא אנושיים.
דווקא היהודים צריכים לדעת טוב יותר. הנזירים היהודים מתנזרים ממוצרים מן החי ולא מסקס. אם אורח חיים זה התאפשר בתקופתו של שמשון הגיבור, הדבר אפשרי כיום. היום, התחליפים זמינים ונמצאים בהישג יד. מעבר לכך, גם למי שאינו מתנזר, היהדות קוראת לצמצם את כמות הבשר שנצרך. במקביל, היהדות אוסרת על גרימת צער לבעלי חיים.
אני לא אבקש שתהפכו לצמחונים וטבעונים. אני כן מבקשת שתצמצמו את צריכת המוצרים שמקורם מהחי למינימום - את צריכת החלב, הביצים והבשר. לא צריך לאכול בשר כל יום. מקסימום פעם בשבוע בערב שבת או חג. גם לא צריך להאמין לטענת מועצת החלב, לפיה צריך לצרוך שלוש מוצרי חלב ביום. למועצת החלב יש אינטרס - להגדיל את צריכת החלב כדי שלחברים במועצה יהיה עבודה. כשתקטינו את הצריכה, הביקוש למוצרים יצטמצם וכך ייצורם של מוצרים אלו יצטמצם למינימום, קרי ההתעללות בבעלי חיים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה