מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 1 במאי 2013

ההשלכות של לייק לעמוד הפייסבוק של חברת שטראוס





חברת שטראוס מציעה לנו הנחות בעזרת קופונים בדף הפייסבוק שלה. מכיוון שהקופונים מוצעים לכלל הציבור, נשאלת השאלה אם לא היה פשוט יותר להוריד את המחיר וזהו? אז כנראה שמדובר בסוגיה שיווקית ושטראוס רוצה לעשות מעט  פרסום לעצמה. עד פה הכל נראה לגיטימי לכאורה. בואו נראה ביחד מה צריך לעשות כדי לקבל את הקופון ואולי נבין מה קורה פה...







1. לייק לדף של "קופון שטראוס". עשינו.

2. להיכנס לאפליקציה כדי לקבל קופונים. לחצנו.

3. לאשר לשטראוס גישה לפרופיל הציבורי שלנו, רשימת החברים, כתובת הדואר האלקטרוני, מערכת היחסים, תאריך יום הולדת, עיר המגורים שלי, התמונות שלי, התיאור שלי ו.... הדברים שעליהם אני עושה לייק. .... רגע, מה לעזאזל?

רגע, יש כפתור של " מדיניות פרטיות" אולי פה יש משהו שיסביר את סעיף 3?

"כדי לאפשר שימוש ביישום זה, המשתמש מאשר כי חברת אקליפטוס יכולה להשתמש בנתונים מתוך הפרופיל שלו , אשר אושרו להצגה פומבית"

המממ... לא היה כתוב קופונים של שטראוס? שטראוס שינתה את השם לאקליפטוס?

אז לא ממש, חברת אקליפטוס הנהחברת שיווק בתחום המדיה החדשה. חברה זו מספקת שירותים לחברות מהגדולות בארץ. עכשיו היא מבקשת לקבל מאיתנו את כל המידע הנ"ל בצורה מרוכזת. הבעיה היא שמרבית האנשים כנראה לא מבינים בכלל מהו היקף המידע אותו הם מנגישים לחברת השיווק אקליפטוס ומה עשויה החברה לעשות עם אותו מידע ומיהן החברות האחרות שעשויות לעשות בו שימוש. וזה אחרי שהתעלמנו משגיאות הכתיב בהודעה.

נשמח לקבל הנחות ואפילו קופונים, אבל אנחנו לא שמחים לחלוק כזו כמות של מידע, ללא צורך, עם חברות מסחריות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה