מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 11 בספטמבר 2013

איך לשמור על פרטיות לאור השינויים בפייסבוק




לאחרונה, כידוע, פייסבוק שינו את הגדרות הפרטיות של הפרופילים בפייסבוק באופן כזה שכל אחד יכול לראות את התמונות, התגובות והלייקים שלנו. המשתמש עצמו לא יכול למנוע את זה, כך שהבחירה היא בין לא להעלות תמונות, לא להגיב, לא לעשות לייקים וכדומה לבין לבחור מיהם החברים שלך. החברים שלך הם אלו ששולטים על הגדרות הפרטיות בפרופיל הפייסבוק שלך. לכן, נשאלת השאלה האם אתם בטוחים שיש דברים בפייסבוק אותם על העולם לדעת?
יתכן שבאמת צריך לשקול מה להעלות לפייסבוק. אבל אם אתם כבר מעלים, תשקלו מי נחשף לכל היטב. תבררו את החברים שלכם במדיה החברתית ובכך, שימרו על הפרטיות שלכם. החברים שמתאימים את ההגדרות החשבון שלך לכאלו שמתאימים להשקפת עולמך, ישנו את ההגדרות בהתאם להוראות שמוצגות בסטטוס המצוטט בהמשך. מי שלא ישנה את ההגדרות,המשך החברות הפייסבוקית עמו נתונה לשיקול דעתכם.
להלן סטטוס ויראלי שרץ בפייסבוק ומציג הוראות לשמירה על הפרטיות. אני מציעה שתבצעו קופי פייסט לפרופיל הפייסבוק שלכם במטרה לשמור על הפרטיות שלכם



שלום לכל מי שנמצא ברשימה של אנשי קשר שלי בפייסבוק. אני רוצה לבקש ממכם טובה.... אולי אתם לא יודעים שפייסבוק שינה את תצורת הפרטיות שלה שוב. הודות ל" אפליקציה הגרפית "החדשה, כל אדם בפייסבוק בכל מקום בעולם יכול לראות את התמונות שלנו," אהבתי "שלנו ו"ההערות שלנו". במהלך השבועיים הקרובים, אני הולך להשאיר את ההודעה הזאת ואני מבקש ממכם לבצע את הפעולות הבאות ולהגיב "בוצע". אלה מהחברים שלי שלא ישמרו את המידע שלי באופן פרטי יבוטלו מרשימת חברים שלי, כי אני רוצה שהמידע שאני חולק איתכם, החברים שלי, יישאר בין החברים שלי ולא יהיה זמין לכל העולם. אני רוצה להיות מסוגל לפרסם תמונות של החברים ובני המשפחה שלי בלי שזרים יהיו מסוגלים לראות אותם וזה מה שקורה עכשיו כשאתה בוחר "אהבתי - like" או "הערה - comment".
למרבה הצער אנחנו לא יכולים לשנות את תצורה זו, כי פייסבוק עשה את זה ככה. אז, בבקשה, מקם את הסמן מעל התמונה שלי שמופיעה בתיבה זו (ללא לחיצה) ויפתח חלון. עכשיו הזז את הסמן למילה "חברים - friends", שוב ללא לחיצה ולאחר מכן על "הגדרות - settings". לחץ על "הגדרות - settings" ועכשיו בטל "אירועי חיים - life events" ו "תגובות ואהבתי - comments and likes". בדרך זו הפעילות שלי עם המשפחה והחברים שלי כבר לא תהיה פומבית. עכשיו, העתיקו והדביקו את הטקסט הזה על הקיר שלכם (אל תעשו לזה שיתוף - Share!). ברגע שאני רואה את זה מפורסם בדף שלך, אני את אעשה את אותו הדבר בשבילך!!

חתימה טובה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה