מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

רמת הסוכר שלך גבוהה? אפשר לרפא סוכרת







כולנו אוכלים אוכל. אבל יש דברים שצריך לדעת על השמנה, סוכרת ובעיות סוכר. סוכרת היא מחלה של העולם המערבי ונגרמת בגלל התנהגות. 1 מכל 3 ילדים יסבול מסוכרת במהלך חייו. סוכרת עלולה להוביל למחלות לב, שבץ מוחי ואפילו לעיוורון.
להיות אדם עם סוכרת מסוג 2 ומחלות שונות המאפיינות את העולם המערבי, כמו התקפי לב ואפילו אלצהיימר, הם מחלות שמתפתחות בעקבות התנהגות, מבחירה של האדם את המזון שהוא מכניס לגוף ואת רמת פעילות הגופנית שהוא מקפיד לעשות. למעשה, בני האדם כבר לא מתים. אנחנו הורגים את עצמינו. 2/3 מהמטופלים בחדרי מיון בעקבות התקפי לב היו עם קדם סוכרת או עם סוכרת שאינה מאובחנת. הסיכון להתקף לב עולה ככל שרמת הסוכר בדם עולה, גם אם הגוף לא חולה בסכרת.
אחוז גבוה של שומן בגוף הוא הגורם לסכרת. האינסולין קיים בגוף אבל השומן מונע מהאינסולין למלא את תפקידו ולהיכנס לתאי הסוכר, לקולטני הסוכר ואפילו תאי האינסולין שמכוסים בשמן. כתוצאה מכך, הסוכר אינו יכול להיקלט על ידי האינסולין. מדובר בתסמונת עמידות לאינסולין, טרום סכרת. במלים אחרות, התנאים הקיימים לא מאפשרים לאינסולין למלא את תפקידו.
האינסולין רק מפחית את רמת הסוכר בדם. עם הזמן, מצבו של הגוף יחמיר, מאחר ויבואו לידי ביטוי סימפטומים כגון רמת כולסטרול גבוהה ויתר לחץ דם. לכן, חייב להיות פיתרון אחר לסכרת מלבד הזרקת אינסולין. במידה ונפחית את צריכת השומן, התיסמונת תעלם. אפשר בדרך זו גם להבריא מסוכרת סוג 2. במידה ותפחיתו את צריכת השומן, הסכרת תעלם. תאכלו יותר פירות וירקות, אל תפחדו מסוכר ממקור טבעי, תצרכו יותר מאכלים טבעוניים וצמחוניים. הדבר יעלים את הסכרת. אמנם המחלה נקראת סוכרת, אבל אל תפחדו לאכול פירות. הפירות והסוכר בהם אינם הבעיה, אלא צריכת השומן.  נוכחות הסוכר בגוף האדם תלויה במידה רבה בצריכת השומן וככל שצריכת השומן עולה, כך פוחתת יכולתו של הגוף לקלוט, להוביל ולשחרר סוכר. בעקבות כך, הסוכר נתקע במערכת.
השומן מגיע משני מקורות - שומן מן החי, בעקבות צריכת מוצרים כמו בשר, חלב וביצים וכן, שומן צמחי. מי שאוכל יותר פירות וירקות על חשבון מוצרים מן החי, מרגיש שבע יותר, חי בריא יותר וללא חשש מסוכרת. במלים אחרות, טבעונים וצמחוניים הם בעלי סיכון מופחת לחלות בסוכרת ומי שהפך להיות צמחוני ואו טבעוני, החלים מסוכרת. שומן ממקורות שלמים כמו אבוקדו, אגוזים וזרעים טריים לא מזיק אלא במידה מוגזמת ו\או לסובלים ממגבלות עיכול מסוימות. מי שכבר סובל מסוכרת מוזמן לנסות ולעבור לתזונה צמחונית ואף טבעונית. גם אם תצרכו מאכלים שברובם אין בשר חלב ואו ביצים, תהיו בטוחים שלא תזדקקו לתרופות המיועדות לטיפול בסכרת, הסוכרת תהיה בשליטה ואף חולים הסובלים מסוכרת סוג 2, הסוכרת תיעלם. ראיתי את זה קורה במו עייני. התוצאות יאריכו את חייכם, יוסיפו לאיכות החיים, ימנעו ממכם את העיוורון הצפוי, את הסכנה שבקטיעת רגליים סוכרתיות ומניעת כל הסיכונים הצפויים לחולי סוכרת.
עיכול מוצרים מן החי דורש אינסולין בכמות רבה. ככל שאוכלים יותר חלבון, הגוף זקוק להשתמש בכמות רבה יותר של אינסולין. הדבר מגדיל את הסיכון לתסמונת עמידות לאינסולין ולסוכרת מסוג 2. לאחר אכילת מוצרי חלב ובשר, יש עלייה בהפרשת האינסולין. במדינות בהם התזונה הנפוצה דלה בשומן אבל עשירה בפחמימות, אנשים מעטים בלבד חולים בסוכרת. חולי סוכרת תמיד נרפאים כשמתקנים את הבעיה - אורח החיים המערבי, הסובל מבעייתיות בתזונה שאינה נכונה ומחוסר בפעילות גופנית. הגוף שלכם כבר מייצר אינסולין. בשביל מה אתם צריכים אינסולין מבחוץ? אל תממנו את חברות התרופות - האינטרס שלהם הוא שתהיו חולים כל חייכם. כנ"ל לגבי הכולסטרול. תתחילו בכך שתאכלו עם מזלג ולא עם סכין - לטיפים נוספים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה