מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 15 בספטמבר 2013

מה השתנה? ממתי זה הפך ל'בסדר' כשמחבל ערבי תוקף יהודי?





בעבר, מתקפת טרור כנגד יהודי גררה תגובת נגד מצד ישראל - אין דבר כזה שטילים נורים לשטח ישראל, אל עבר הפריפריה ומסכנים את אזרחי ישראל ואת רכושם והמחבלים לא מקבלים מכוחות צה"ל תגובה בדמות תקיפה של מוקדי השיגור ומטרות אסטרטגיות. מחבלים היו חוטפים מטוס? ישראל לא נכנעה לטרור ושלחה לאנטבה הרחוקה יחידה של סיירת מטכ"ל  כדי לשחרר את הישראלים והיהודים.
עד להנהגתו של אריאל שרון כראש ממשלה ניתן לזהות את דפוס המדיניות הזו - אריאל שרון סרב לנהל משא ומתן עם הערבים כשהם תוקפים את ישראל עם טילים ופיגועי התאבדות נגד מטרות ישראליות. גדר הביטחון הוקמה בכדי למנוע מסתננים והופעלה יד קשה. מדובר במדיניות ראויה שצריכה להמשיך להתרחש עד עצם היום הזה.
עם זאת ובניגוד לכל הגיון סביר, מאז האינתיפדה השנייה דברים השתנו. פתאום זה בסדר לירות קטיושות אל ישובי הצפון והדרום. טיל הגיע אפילו עד לתל אביב ופוצץ מעל לים - ההדף נשמע עד ללוד, פיצוץ שגרר תגובות שמחה, קריאות 'אללה וואכבר' והילולות מהמסגדים ומהתושבים הערבים המתגוררים בעיר ובעיר השכנה, רמלה. התגובה הישראלית לכך הייתה מזערית וקלושה, לא ראויה. 

בניגוד לכך, כשמוסלמים יישמו פיגוע טרור כנגד אמריקאים, כדוגמת ארועי ה-11 בספטמבר ואו פיגוע הטרור בבוסטון, האמריקאים לא חשבו פעמיים בנוגע לתגובתם כנגד המחבלים. חיילי צבא ארצות הברית פלשו לאפגניסטן ולעירק ולא הניחו למוסלמים עד שאוסמה בין לאדן נתפס, נפגע כוחו של ארגון אל קעידה  ומשטרו של סדאם חוסיין הופל.

בפיגוע הטרור בבוסטון, כוחות הביטחון האמריקאים לא ספרו כדורים וירו מעל ל-200 כדורים כדי להרוג מחבל אחד. מחבל נוסף, שותפו לטבח של המחבל שנהרג, נתפס תוך פחות מ-24 שעות. כוחות הביטחון כיתרו אותו והוא התבצר. בתהליך הוא נפצע אבל נתפס חי. אז, הוא אושפז בבית החולים היהודי הר סיני בכדי לקבל טיפול בפגיעותיו. כיום, הוא ממתין להוצאתו להורג לאחר שהורשע בבית המשפט.

לפיכך, על ג'ון קרי להפסיק עם המוסר הכפול שלו ודרישותיו  באופן קבוע לוויתורים ישראליים. את המחבל ההוא מהפיגוע בבוסטון שנותר חי האמריקאים עומדים להוציא להורג. הוא לא ממתין שנתיים כדי להשתחרר הביתה  לשכונה בה יקבלו אותו בזרועות פתוחות ובחפלה.
יונתן פולארד קיבל עונש חמור לעומת מרגלים שביצעו מעשי ריגול חמורים יותר בארה"ב, כמו מסירת מידע למדינות העויינות לארצות הברית. מרגלים אלו שוחררו מזמן. יונתן פולארד, אדם חולה, עדיין מחכה לשחרורו.
קרי בעצמו נולד וגדל בבוסטון. באחריותו להסביר במה דמם של הנרצחים הישראלים שונה מדם של האמריקאים שנפגעו בפיגוע טרור?
ממתי פעילות שמטרתה לתקוף, להרוג ולטבוח חפים מפשע הפכה לנסבלת? ממתי זה תקין?
ממתי חפים מפשע זה מחיר ראוי שאזרחי ישראל צריכים לשלם?
איפה תמצאו עוד מקום כזה בעולם שמאפשר להותיר את אזרחי המדינה חסרי הגנה וחסרי ביטחון?
האם חזרנו לתקופה של לפני מלחמת העולם השנייה?
במשך שנים רבות, אזרחי ישראל נטבחו תחת השלטון הישראלי - גם בתל אביב ולא רק ביהודה ושומרון. גם בבאר שבע ולא רק בישובי עוטף עזה ובגוש קטיף. מילא שהעולם שותק. למה שישראל תשתוק ותבליג?
\המדינה אחראית לביטחון תושביה. למטרה זו אנחנו, הישראלים, משלמים מיסים.
למה שיעניין אותי איפה השלום? מעניין אותי אייה הביטחון! אין שלום בלי ביטחון!
בסרטון הבא מופיע מקרה נוסף שהתרחש לאחרונה, ב-9/9/2013, כאשר יהודי הותקף על ידי ערבי בסניף קופת חולים רק בגלל שהוא יהודי.


היהודי, לצורך העניין נכנה אותו כ-א', הגיע לסניף קופת חולים כללית במועצה המקומית אעבלין שבגליל לבדיקת אורתופד. הוא הותקף באלימות קשה וללא כל התגרות מצידו ובלי שהתרחשה כלל אינטראקציה על ידי ערבי שנכח במקום, כל זאת ללא כל סיבה.
הכל מתועד על ידי מצלמות האבטחה.
מתיעוד המקרה, ניתן לראות כי היהודי המתין בחדר ההמתנה ולא התגרה בערבי. הוא אפילו לא הביט לעבר הערבי שישב בספסל הסמוך, אלא שיחק בפלאפון. לפתע, קם הערבי והלם קשות בגבר היהודי בראש באמצעות אגרופו.
היהודי נחבל קשות בראשו, סובל מזעזוע מח ומחבלה קשה ונאלץ להתפנות לבית החולים לקבלת טיפול. עו"ד איתמר בן גביר, פרקליטו של הגבר שהוכה, מסר בתגובה "קל לתאר מה היה קורה אם היה מדובר בתמונות הפוכות: הנשיא פרס היה מגנה בשצף קצף, ציפי לבני הייתה מציעה חוקים חדשים והרבנים הראשיים היו מגיעים לביקור. אבל כשזה יהודי שמותקף, עולם כמנהגו נוהג והצביעות חוגגת. אנו דורשים למצות את הדין עם התוקף והמלצתי לקורבן להגיש תביעה אזרחית".
כשערבי הורג ערבי - זו שיגרה. כשערבי רוצח יהודי - שכיח. כשיהודי מתגונן - ועדת חקירה וגינוי מצד בית הנשיא הישראלי פרס. בהתאם להלך הרוח הנפוץ כיום, מיד כשהיהודי ישתחרר מבית החולים, הוא ייחקר לפשר מעשיו בכפר עיבלין.
שופט יוציא צו מאסר מיוחד לצורך החקירה (כי יום לא מספיק).אחרי שהוא ישב שבוע וחצי במעצר מנהלי של לובש שחורים מטעם בג"ץ, יוציאו ממנו הודאה ופיצויים לערבי שהכה אותו.
סמכו על החוק. אולי הגיע הזמן להגן על עצמנו. הנשיא השני של מדינת ישראל אמר בעצמו שבמקרה בו המדינה זנחה את ביטחונם של אזרחיה, חובתו של האזרח לדאוג לבטחונו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה