מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 2 בדצמבר 2013

הבתים של שופטי X Factor IL לא מרשימים מספיק



אקס פקטור הגרסה הישראלית מציגה מציאות מוטעית של מצב האמנים בישראל ושופטי הריאלטי בפרט. גם אם זמרים או להקות בישראל מצליחים, זה לא אומר שהם מצליחים לסגור את החודש. זהבה בן למשל, אמנית שעובדת ומתפרנסת ללא הפסקה, שמוכנה אפילו לשיר בחתונות, הגיעה למצב של פשיטת רגל ונערך עבורה מופע התרמה. גם להקת סינרגיה לא עזבו את עבודתם כרואי חשבון כשהם המריאו מבחינת הופעות ומכירת אלבומים. לצורך מימון הלוויתה ומצבתה של הזמרת הלאומית שושנה דמארי, עידן רייכל נאלץ לגייס תרומות. בישראל, מה לעשות, הביצה קטנה ואם כבר מתפרנסים ממוזיקה, זה רק בהופעות ומכירת כרטיסים לפסטיגל.
אם בגרסה האמריקאית של התוכנית, שופטי הריאלטי מרוויחים במיליוני דולר לעונה [ע"ע סיימון קאוול], דבר שמאפשר לשופטים לקנות וילות ענקיות ומעוצבות עם חצר גדולה, גנן ובריכה, בישראל השופטים מרוויחים הרבה פחות ממיליון שקל לעונה וגרים אולי בדירה נוסח עמידר, גם אם זה ברמת אביב ג'. כן, גם הסלב מתקשים לסגור את החודש, לא רק אנחנו. לכן, הם לא קפצו על ההזדמנות לארח את צילומי התוכנית בביתם הפרטי, כפי שקרה בגרסה המקבילה של התוכנית בארצות הברית. לכן, כשהראו בפרק האחרון ששודר השבוע את בתיהם של שופטי התוכנית, זה נראה מפליא איך כל אחד ואחד גר בוילה ענקית ומפוארת עם בריכה, ממש כמו השופטים של הסדרה בארצות הברית. הרי ידוע שרובם גרים בכלל בתל אביב. מאיפה להם את הכסף לקנות כזה ארמון בתל אביב?




אז זהו, שלא. השופט היחידי שאכן גר בוילה עם בריכה הוא משה פרץ. אבל, כמו יתר כוכבי הזמר המזרחי, אין לו בעיה לעבוד, גם לא כשמדובר בהופעה בחתונה [להבדיל מריטה למשל, כי לשמח זוג צעיר זה לא לרמה שלה]. הבתים שבהם התארחה התוכנית אינם של השופטים, אלא נשכרו על ידי ההפקה - סוויטה במלון שמשקיפה ליפו בשווי עשרת אלפים שקל ללילה הוצגה כביתה של שירי מיימון, והיא בכלל גרה בדירה הרבה פחות מפוארת ברמת גן. הדירה המרשימה עם המרפסת הענקית שהוצגה כביתו של עברי לידר הושכרה על ידי ההפקה. השופט-זמר בכלל גר ברמת אביב הישנה בדירה צנועה נוסח עמידר. רמי פורטיס ומשה פרץ בכלל זכו להיות מוצגים כבעליהן של וילות ענקיות בסביון עם בריכה. הבתים הללו הושכרו במיוחד לצורך הצילומים. ביתו של משה פרץ הוא היחיד שאיכשהו קרוב לאמת - אמנם יש לו וילה עם בריכה אבל לא בסביון, אלא בבאר יעקב, שם פיסת נדל"ן הרבה יותר זולה מזו שבסביון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה