מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

יומני היקר. היום היו לי תוכניות אבל אלוהים שמע וצחק




1. הפסדתי יום לימודים.
2. זה בגלל שהתפוצץ לי גלגל והג'אנט התעקם.
3. נכון, כי נהגתי לבור.
4. 13 שנות רשיון ו18 שנים מאחורי ההגה. מעולם לא התפוצץ לי גלגל באמצע נסיעה. הצמיג בן חודשיים. תודה לך עיריית לוד
5. מתברר שמשש בבוקר עד עשר אני השמינית שנפלה לבור ופיצצה צמיג. יכול להיות שהיו יותר - אבל רק 8 נכנסו מ-6 בבוקר לתחנת הדלק במשמרת ההיא
6. איה, כואב לי הגב....
7. לפמי לקח שעה וחצי רק לענות כדי לעכב אותי בעוד שלוש שעות לפחות להמתנה למוסך נייד ועוד רצו השתתפות. וידאתי שהחלפת פנצר קיימת כשעשיתי ביטוח. עכשיו המציאו גם השתתפות עצמית ודרשו ממני לחכות. עאלק
8. מוכנה ויודעת לעשות אפילו טיפול עשר ותיקונים אחרים בעצמי אבל אצל מיסטר פורד ג'וניור הצמיג ספייר נמצא מתחת לבגאז וזה לא שווה לשבור ציפורן.
9. באמת מוכנה לעשות עבור מיסטר פורד את הטוב ביותר... אז הלכתי הלוך וחזור קילומטר וחצי כל כיוון לפאנצ'רמאעכר בנעלי עקב.
10. העור של המגפיים נקרע והסוליה נסדקה.
11. גם שברתי ציפורן. עצוב.
12. לא היה לו אדם פנוי שיעזור לי. אז חזרתי שוב לאוטו ונהגתי אליו כשהילד בכח מנסה לשבור הגה לצד שמאל.
13. כל הדרך אני מבטיחה לו שזה אני והוא ביחד בזה.... חושבת כמה שאני מטומטמת כשהתעללתי בו ושהקשבתי לגיל רק כשמדובר בנהיגת לילה. הרי בדיוק אתמול אמרתי לו שאני נוהגת בלוד כמוהו - נוהגת אחרי רכב אחר ונזהרת מהבורות אליהם נכנס...
14. בין לבין התעצבנתי על המוקד העירוני כי לא סגרו את הכביש בחוסר אחריות טוטאלית... גם יצאתי על מנהל המוקד כי אני מחכה לפקח כבר שעתיים שיגיע לעזור לי להחליף צמיג (אז הוא הבטיח... לא באמת ציפיתי שיעמוד במילה שלו)
15. בסוף שרפתי שעתיים של.עצבים כשיכולתי לפתור את זה בעשרים דקות אצל התימני בכניסה לרחוב בעלות 250 שקל, ציפורן, מגפי עור.בשווי 550 שקל ועשרים דקות הליכה בעקבים...
16.כבר שמעתי על מעאכרים שמפזרים מסמרים על הכביש לפרנסה. זאת הפעם הראשונה שאני רואה מאעכר שמפזר בורות [ציניות... הוא לא גרם לגשם שגרם לבור. דווקא נראה תימני טוב...]
17. קניתי מגפיים חדשות לא מעור יותר מרשימות שתי זוגות ב400
18. אז אחרי המגילה הזאת שתדעו שגם פגשתי את נאג'ח שעבדה איתי בעבר. היא מחפשת עבודה מסודרת בניקיון חד הורית גרושה וחרוצה. היא ישרה כמו סרגל. ידעתי שיש סיבה לכל היום הזה. היא גם מוכנה לנקות בתים בלוד באופן פרטי. אני ממליצה עליה בחום.  הטלפון שלה הוא 0549727977
19. עוד סיבה: התמונה של החתולים בסטלה אחרי לילה ארוך ומלא חלומות רטובים. אוספי הבקבוקים בלוד כבר לקחו את בקבוקי האבסלוט ופחיות הxl הריקות כשהתמונה כבר צולמה...





כי אם אין עליות וירידות בחיים שלך, אתה מת.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה