מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 9 ביולי 2014

ערבים תוקפים יהודים בישראל על בסיס יומיומי ללא תגובה משטרתית ותקשורתית






דיווחים שלא מעבירים בתקשורת הישראלית - כידוע, התקשורת הישראלית הנה שמאלנית ברובה המוחץ. בהתאם לכך, היא מצנזרת ידיעות על פי האג'נדה שלה. דוגמא לכך הנם אירועי השבוע האחרון, במסגרתו ערבים ביצעו תג מחיר כנגד רכוש ציבורי ויהודי - ערבים שרפו תחנות רכבת קלה והשחיתו בגרפיטי בדמות צלבי קרס וכתובות נאצה שונות בנוגע להיטלר ולמוות ליהודים. כתובות דומות נפוצות ברחבי הארץ ולא מדובר בדבר חדש. בנוסף לכך, מדי שבוע מתרחשים מאות פיגועים כנגד חיילי צה"ל ויהודים - הערבים משליכים בקבוקי תבערה ואבנים, יורים זיקוקים ואש חיה על חיילי צה"ל ואזרחים תמימים. מדובר באלף פיגועים בחודש המתרחשים ברחבי הארץ, כולל בירושלים וביהודה ושומרון. דבר מכך לא ידווח בתקשורת השמאלנית.
בשלושת השנים האחרונות, כמות פיגועי הטרור עלו ביותר מ-30%. מדובר בעלייה משמעותית, אך התקשורת לא מדווחת על פיגועים כשהם מתרחשים וכן, טוענת שהתדירות עלתה רק במעט. ההתעלמות הזו של התקשורת מאפשרת למשטרה להתעלם מההחמרה במצב הביטחוני - לא להגיב לקריאות של פיגועים מסוג זה ולא לפעול בכדי למנוע אותם. יותר מזה, הם אינם מנסים אפילו לתפוס את המחבלים או לנטרל אותם בכדי לא לפגוע בהם למרבה האירוניה. הרי המחבלים מוכנים לפגוע בישראלים בלי למצמץ, לעשות בהם לינץ' ועוד. מדובר בפיגועים לאומנים לכל דבר, אך המשטרה לא מונעת אותם וכן, התקשורת מפעילה צנזורה ולא מפרסמת אותם. התקשורת אינה מפרסמת כיצד חיילי צה"ל נפגעים על ידי שמאלנים אנרכיסטים ו"מפגינים" ערבים המתפקדים על תקן מחבלים לכל דבר.
במקביל, בתקשורת מעוותים דיווחים קיימים ומדווחת אותם כאילו ישראל הנה מדינת אפרטהייד. דיווחים אלו מועברים על ידי "עיתונאים " אנטי ציונים/פרו ערבים. בהתאם לאג'נדה השמאלנית, אנשי תקשורת רבים וטובים אף מצונזרים ממנה ולא נותנים להם במה בכדי למנוע מהמידע שברשותם להגיע לציבור הרחב. גם תכניות בעלות אופי ימני לא מיוצגות, זאת למרות הרייטינג שיש לתכניות כמו לאטמה באינטרנט. הדבר מוכיח שאין חופש עיתונות בישראל, שהתקשורת הישראלית נשלטת על ידי השמאל, אשר מיישם את האג'נדה שלו על הדיווחים המשודרים - מקדם את האג'נדה שלו ומצנזר דיווחים הנוגדים אותה ובכך, פוגע בחופש המידע.





תגובה 1:

  1. יוחנן דנינו , שייגזר דינך ערב יום הכיפורים, שלך ובני משפחתך ואהובך,הם ופקודיך האחראים לכך , השותפים לכך , וליודעים על כך, אלה כמו אהוביהם . שישפכו דמם כפי שאתם שפכתם את דמי , אדם לא צעיר וללא כל עבר פלילי , ויקבלו את אותו שרות ויחס משפיל מזיק וחבלני מצד שרותי חרום אחרים כפי שאני מקבל מתחנת משטרעת השכונות הרקובה והמושחתת , שאני רואה בך אחראי לו אישית . שם משתפים פעולה עם עבריינים , נוטלים שוחד , ופועלים כנגד אזרחים הגונים ! ! !
    לוואי ויעדיפו עבריינים בטיפול רפואי , לוואי ויאשפזו אותם לחינם אך רק על מנת להטרידם ולהתעמרות בהם, או לטובת הנאה אישית של המערכת והרופא אישית ,ושלא יקבלו את הטיפול הנדרש ובריאותם תינזק קשות ! ! !

    השבמחק