מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 11 באוקטובר 2014

עיסוי טנטרי כחוויה ארוטית וטיפולית








עיסוי טנטרי הוא חוויה לכל החושים שנועדה לעורר את האנרגיה המינית של המטופל או המטופלת, ולאפשר להם להתחבר לגופם – חיבור אמיתי ורב עוצמה.
טנטרה היא חוויה מלהיבה ומרתקת. מדובר במסע מרגש של גילוי עצמי. זוהי הזדמנות להיכרות מחודשת עם מקורות העוצמה שלנו בכל המישורים: הגופני, הריגשי, המיני והרוחני – עם הדרכים למימושם ועידונם בתחום האישי וביחסים הבין-אישיים.
הטנטרה היא אסכולה ייחודית שהתפתחה בהודו ובטיבט, הרואה בחושניות ראי ליצירה הקוסמית המתמדת, ולפיכך דרך המלך להתעלותו הרוחנית, הריגשית והגופנית של האדם כמארג שלם ("טנטרה" בסנסקריט = מארג, מטווה). בניגוד למרבית המסורות הרוחניות והדתות אשר דגלו בדיכוי "היצר הרע", שילבו הטנטרים מודעות מדיטטיבית עם שכלול היכולת הארוטית וההתנסות האקסטטית, כאמצעים ל"שחרור הנפש" – חווית החיים במלואם בכל רגע ורגע.
שיאו של מעשה האהבה נחשב כדגם-אב לחוויות המיסטיות הנעלות ביותר. עדויות להשפעה הרבה של התפיסה הטנטרית (tantra) על התרבות ההודית ניתן למצוא בפיסול הארוטי המרהיב על קירות המקדשים בקג'ורהו (משנת 1000 לספירה), בספרות ה"קאמה סוטרה" (kama sutra) ועוד.
העיסוי הטנטרי, מותאם אישית ברגישות גבוהה ומגיע עד המקום שתוכל להכיל ותסכים לקבל. לכאורה עיסוי טנטרה לא מתאים לכל אחד, אלא רק לסקרנים ולאמיצים שבינינו – אך בפועל מדובר בחוויה שאין שום סיבה לא לעבור אותה, ודווקא עבור הביישנים והחששנים שבינינו היא עשויה לחולל מפנה ולהעניק איכות חיים חסרת תקדים. 
 חוויה זו מתבצעת בעירום מלא ובאווירה חושנית להפליא. אולם, חשוב להדגיש כי זהו אינו עיסוי אירוטי. מאחר ומדובר בטיפול בעל אופי אינטימי במיוחד, כמובן שניתן לבחור במסגרת עיסוי טנטרה ליחידות במגדר של המעסה: ניתן לבחור בין מעסה גבר למעסה אישה – כשבכל מקרה מדובר באנשי מקצוע רבי ניסיון, רגישים וקשובים להפליא.
הזמיני עיסוי טנטרי עוד היום בכדי לחוות יחד חוויה מהממת!!!!!!
זוהי מתנה מושלמת ליום הולדת, יום נישואין, או כדי לפרגן לבת הזוג שלכם... חוויה ייחודית הנאה מובטחת. 


לתאום העיסוי, יש ליצור קשר באמצעות הודעה בדף הפייסבוק


** מן ראוי לציין, כי אין מדובר בעיסוי ארוטי. יתר על כן, העיסוי מיועד לנשים ומבוצע על ידי מעסה ממין זכר. **


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה