מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 10 בספטמבר 2016

כשמבקשים מהמעסה עיסוי לא שמרני, מדובר בשידול לזנות והטרדה מינית


בישראל, אנחנו אנשים מאוד חמים, חרמנים ואנחנו זקוקים למגע. לא כולם מקבלים אותו בבית. אבל המגע, כל סןג של מגע, גם המגע המיני, חשוב לנו - ישראלים וישראליות כאחד. רובנו לא נמנעים מהמגע ואנחנו זקוקים לא, אך לא תמיד יש מי שיספק לנו אותו. רובנו מקבלים את המגע בבית. עם זאת, בחלק מהמקרים, חלקנו משלמים עבור המגע.
בקרב הישראלים, מבחינה חברתית, מקובל להבחין בין מספר סוגי עיסוי - עיסוי רפואי, עיסוי אירוטי ועיסוי טנטרי. חלק יסתפקו בעיסוי רפואי המרפה את השרירים ויעיל ביותר לאנשים פעילים פיזית, שעובדים עבודה גופנית ואו עוסקים בספורט. חלק זקוקים למגע יותר מיני, אולי כי אין מי שיספק אותם בבית מבחינה מינית או שהם לא מסתפקים במה שהם מקבלים בבית ולכן, צורכים שרותי מין או מחפשים מישהי לבגוד איתה באישה החוקית ואפילו מנסים לשדל נשים תמימות לספק להם שרותי מין - אם זה נשים שעובדות איתם, שהם מנהלים אותן, סטודנטיות שהם פוגשים ואפילו נשים שמספקות שרותי עיסוי לגיטימי.
יש לי חברה טובה שעובדת כמעסה בכירה, אמא חד הורית שמפרנסת באמצעות עיסויים רפואיים את ילדיה ואת עצמה. עם כל הקושי הכלכלי, היא נמנעת מלתת את השרות לגברים, מאחר והם מנסים לשדל אותה לספק להם שרותי מין. לא רק שמדובר באי נעימות בלשון המעטה, אלא מדובר בעבירות על מספר סעיפי חוק פליליים שדינם מאסר, כגון הטרדה מינית ושידול לזנות.
למרות זאת, גברים לא נמנעים מכך אחרי הניסיון הראשון, השני ואפילו השלישי, למרות שמעסות מסרבות להצעות המגונות הללו שוב ושוב. ישנם לא מעט גברים שאינם יודעים להבדיל בין שרותי מין לשרותי עיסוי רפואי או, לחלופין, מדובר בזנאים שמודעים להבדלים אבל בקטע שלהם לראות אישה כחפץ ולהתעלם מרצונה שלא לספק שרותי מין בשום מחיר, גם אם היא סטודנטית ענייה שעובדת ב-3 משרות. לכן, הם מתעקשים שוב ושוב להציע לה הצעה מגונה, לנסות ולנצל את מצבה ולקנות אותה בכסף כי היא הרי עציץ בלי רצונות שתמורת המחיר המתאים תספק את צורכיהם המיניים.
להלן, מספר תיאורי מקרה של זנאי שהטריד מינית מעסה כזו או אחרת וניסה לשדל אותה לזנות ולספק לו שרותי מין:

פנה אליי בטלפון אדם מבוגר שניכר בו כי צבר שעות עיסוי רבות. הזמין אותי לטירתו המפוארת בכפ"ס על מנת שאעסה אותו ואת אשתו אחריו. אני מגיעה, ולא רואה שם אשה, אבל מתארת לעצמי שהיא תגיע בהמשך. בינתיים הוא יוצא מהמקלחת בתחתונים, עולה על המיטה והתחלנו בעיסוי. בתור התחלה הוא מציין את העיסוי ה"שמרני" שלי. זו הייתה נורה אדומה ראשונה אבל אני תמיד נותנת ללקוח להנות מהספק. מכיוון שהתלונן על כאבי גב תחתון שאלתי אותו אם הוא רוצה גם עיסוי באזור הישבן (לכאבי גב תחתון עיסוי שרירי הישבן עוזר). הוא אמר שכן, וציין שאוכל לבקש תוספת מחיר על כך. (נורה אדומה שנייה – בחרתי להתעלם גם מאמירה זו). עיסיתי גם את הישבנים (כשהוא עדיין בתחתונים ותוך שמירה על "גבולות גיזרה" כמובן), שאר העיסוי עבר בשלום. כאשר ירד מהמיטה תפס מול העיניים שלי את שרירי המפשעה ואמר שחבל שלא הגעתי עד לשם כי "אלו שרירים חשובים מאוד". אמרתי לו שיש הרבה שרירים חשובים שמפאת שמירה על הגבולות לא נגיע אליהם, אין מה לעשות.
בשלב הזה הוא בטח חשב שאני ממש סתומה שלא מבינה רמזים ועל כן החליט להיות ישיר יותר: "אולי אם אפשר רק שבפעם הבאה זה יהיה מסז' אירוטי? אני יכול להכפיל לך את התשלום זו לא בעיה". עניתי בכל הנימוס שהצלחתי לגייס שאני לא עושה דברים כאלה. הוא התלבש וביקש שאחכה לו לצאת מן הבית כי גם הוא בדיוק יוצא. בדרך החוצה הראה לי את ביתו המפואר ואת אוסף בודהות הזהב שלו. בחוץ ליד המכונית הוא עוצר אותי ושואל: אולי עכשיו כשאנחנו בחוץ ואת "חשה פחות מאויימת", אפשר בכל זאת לבקש עיסוי אירוטי בפעם הבאה? עניתי שוב בצורה הכי מאופקת שהצלחתי שלא. והוא ממשיך: אולי יש לך חברה, או שאת מכירה מישהי שעושה את זה? אמרתי שאני מכירה הרבה מטפלים ומטפלות אבל לא מעסות אירוטיות. הוא המשיך ולחץ והתחלתי כבר לאבד סבלנות. בסוף הוא שואל אותי "אני מקווה שאת לא כועסת שאני שואל, נכון? בכל זאת, אדם בן 65, מה יש לו בחיים?"



סתם עוד יום שיגרתי בעבודתה של מעסה... שמנים ארומתרפיים? יש! עיסויים? יש! שידול לזנות? יש יש יש! הסבר מקדים לצילומי המסך - אשתו של צחי החביב הזמינה עבורו עיסוי שוודי עד הבית בשבת בבוקר. צחי קיבל עיסוי שוודי רגיל בהחלט אך כנראה ציפה לסוף אחר ("סוף שמח" - Happy ending, בלשון הזנאים). וכך כתב (מצורף בסרטון צילומי המסך) יום למחרת למעסה שלו




במקרה נוסף, המעסה שברה שתיקה ועשתה לזנאי שיימינג כשפרסמה גם היא את ההודעות בפייסבוק והתראיינה אצל דנה ספקטור ורן שריג ברדיו האזורי 103 FM, מאחר ועוד לקוח שידל אותה לזנות והטריד אותה מינית כשהזמין עיסוי רפואי אבל ציפה לעיסוי אירוטי:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה