מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 31 באוקטובר 2014

חשוב ללמוד הגנה עצמית למטרות התגוננות, בטחון עצמי והתמודדות עם מצבי לחץ




חברים וחברות, ערב טוב.
מדי יום, שעה, דקה ושנייה, כל אדם חשוף, לצערי, לסכנה. במקרה הכי גרוע, אנו חשופים אף לסכנת חיים בגין פשיעה מסוג כזה או אחר. נשים חשופות גם לסכנות ואפילו יותר, נערים אבות אמהות נערות מורים מורות ובעלי מקצוע.
לא פעם אנו עלולים להיתקל במצב בו עלינו להגן על עצמנו. יותר מזה, אנחנו מרגישים בטוחים יותר כשאנחנו יודעים מה לעשות  במידה ונותקף - אם זה אישה הנאלצת לחזור מאוחר בלילה ממשמרת ערב תוך כדי הליכה מתחנת האוטובוס הביתה או סטודנט המממן את שכר הלימוד באמצעות עבודת אבטחה במועדון לילה. לכן, עלינו ללמוד הגנה עצמית ולהכשיר את עצמנו להתמודד עם מצבי חירום.
האימון להגנה עצמית מדורג לפי יכולות של כל תלמיד או תלמידה ומבוסס גם על ספורט קלאסי של אומנויות לחימה, על סימולציות רחוב והכנה לכל תרחיש במועדונים, עבודה, בית ובחברה עצמה. כיום אנו חשופים לסכנה שלא תמיד ניתן לצפות אותה, אך היא נמצאת בכל מקום. לכן, השיטה שתלמדו הנה זריזה, יעילה ומועילה, באופן המאפשר למתאמנים לצאת בשלום ולחזור בשלום עם טכניקות מדהימות.
ההשתתפות באימונים להגנה עצמית לא מחייבים כושר גופני. ההכשרה להגנה עצמית ניתן באמצעות אימון אישי ולקבוצות האימון כולל מדיטציה וחווית צחוק תוך כדי סימולציות ותרחישים שעלולים לקרות. בנוסף, האימון להגנה עצמית מאפשרת את העלאת הביטחון העצמי והאישי, כוללת תרגילי ריכוז, דיוק וכדומה.
ללמוד הגנה עצמית בכדי להתגונן וללחום זו מטרה נעלה אבל אינה המטרה היחידה. אימון בהגנה עצמית זה לדעת לצאת ממצבים שהשכל וההיגיון פשוט לא עובדים בשעת לחץ. לכן, נלמד טכניקות יעילות בזמן אמת, סימולציות רחוב בכל תרחיש נלמד לא לקפוא בזמן לחץ, נלמד לקרוא את היריב שלנו להעלות את הבטחון האישי, נלמד למתן ולא לפעול מתוך לחץ. 
בשיעור נתרגל את כל מה שאנחנו לא היינו מעוניינים שיקרה,בין השאר תרגילי ריכוז דיוק ושחרור מתחים מדיטציה בדמיון מודרך. האימון אישי ליחידים וקבוצות קטנות -נלמד לזהות סכנות ולהימנע מקרבה ומגע ,השיעור בהדרגה ובהתאמה אישית מבוסס על פי יכולתו ומגבלתו של כל אדם.. 
 האימונים מיושמים ברחבי הארץ.

יש לציין שרוב האימון הוא חוויה מדהימה אנרגיות טובות צחוקים ושחרור ממתחים תרגילים ספורט קלאסי והכרות עם הכוח הפנימי שלנו!!!!! —



*** ועכשיו חדש *** בנות, שימו לב ***
אימון קבוצתי לנשים בהגנה עצמית בחוף נתניה - אנחנו בונים קבוצה לאימון נשים לאומנויות לחימה והגנה עצמית בנתניה. האימונים יבוצעו בחוף העיר על ידי מאמנים מיומנים ומוכשרים בתחום אומנויות הלחימה שיכשירו אתכן להגן על עצמכן.

צרו קשר בהודעה פרטית בדף הפייסבוק לפרטים נוספים!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה