מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 12 בדצמבר 2014

ישנן מקומות פנויים למתאמנים חדשים וספורטאים במועדון הריצה של איילה סטאין




לכל חובבי הספורט והריצה ובכלל לכל מי שאכפת לו מצורת ההתנהגות שלנו כאזרחים כלפי הספורטאים או לכל מי שיש הערכה כלפי אדם שתרם למדינה בצורה זו או אחרת. אנא קראו ושתפו!!!
למי שלא מכיר את האצן האולימפי הישראלי איילה סטאין ברצוני להזכיר שהוא ייצג את ישראל ב 2 אולימפיאדות (אתונה ובייג'ינג ) והיה אלוף הארץ בריצה ב 10 ק"מ , 20 ק"מ חצי מרתון ומרתון ,ועוד הישגים רבים נוספים.
ובנוסף לכך שהוא בן 52 ונחשב לתופעה בעולם הריצה ברמה העולמית.
לאחר כל ההשקעה והמאמצים הכרוכים בהכנות לתחרויות ובתחרויות עצמם בהם ייצג את ישראל בכל רחבי תבל – כיום , כאשר הוא כבר לא חלק מהסגל האולימפי ולא שייך לאיגוד הספורט ,ולמרות שממשיך באימונים בכדי להוכיח את עצמו איילה סטאין מצא את עצמו ללא עבודה עם כל הקושי שבדבר לגדל משפחה עם 8 ילדים . 
בשנה האחרונה איילה עבד לסירוגין בתור "חדרן" בבית מלון ובתור "שומר" רק בכדי להתפרנס ,אך אין ספק שעבודה זו לא מביאה לידי ביטוי את יכולותיו ואת כישרונו הייחודי והבלתי מעורער בתור מאמן ריצה ברמה הגבוהה ביותר ,שזה הפסד של כולם.
  

לאחר מפגש מקרי ושיחה רצינית עם איילה ,הוא גילה רצון להיות עצמאי מבחינה כלכלית ורצון לעסוק בריצה שהייתה לו עד עכשיו העיסוק העיקרי בחייו, החלטנו (ללא אינטרס וכוונות רווח אישי) יחד לעזור לו להקים מועדון ריצה משלו ! שהרי בידו הידע והכישרון המוכח לאמן להוביל וללוות ספורטאים ולקדמם למעלה בסולם .בנוסחה זו כולם יוצאים מרוויחים, קהל היעד של אוהבי ריצה וספורט , האדם עצמו אשר יעסוק במה שהוא אוהב וכל כך טוב בו ואנחנו בתור חברה שמכבדת הישגים ואת האנשים שמגיעים אליהם בצורה נאותה כמו בכל מקום אחר.
בעקבות הרצון של איילה סטאין נרקם רעיון ייחודי להקמת מועדון ריצה כך שכל מי שירצה להתכונן למירוצים ברמה איכותית ואפילו מי שרק רוצה להתחיל להשתלב בספורט זה תהיה לו ההזדמנות להתאמן עם אלוף אמיתי באופן המקצועי ביותר ובהדרכה נכונה.
מועדון זה יהיה מועדון ריצה ראשון מסוגו בדרך הקמתו , בו אנו בתור אזרחים יכולים להיות שותפים בהקמתו , בכך שנשתף את כל מי שאנו מכירים ברעיון זה ונעזור לאיילה לשווק את עצמו ברשתות החברתיות וברחבי הרשת וכך נוכיח את מעורבותינו ותמיכתנו בתור אזרחים , נשתמש בכוחנו לסייע לאדם זה שייצג אותנו ברחבי העולם להגיע למקומו הראוי .
כל הצעה ,רעיון , תמיכה ,עצה ועזרה מקצועית בתחום שיוכלו לקדם את המועדון ריצה של איילה יתקבלו בברכה !
אנא שתפו את חבריכם בפוסט זה והפיצו את העמוד הזה בפייסבוק בין חברים וספורטאים שמקדם את מאמן הריצה והכושר של איילה סטאין 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה