מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 1 בדצמבר 2014

שוטרי ישראל חונים באופן לא חוקי ומסכן חיים


היום, יום שני, ה-1 בדצמבר, 2014, נערך כנס משטרתי באחד מהבניינים של אוניברסיטת בר אילן, הממוקמת בגבול שבין רמת גן וגבעת שמואל. על השלטים נכתב "כנס אח"מים וחבץ על עבר הבניין. לא ראיתי בסביבה יותר מ3-4 שוטרים במדים וגם אלו שראיתי, היו אחראים על הפעלת שער החניה בקרבת הבניין. 
השעה הייתה אחרי 9. באופן יוצא דופן, הרחוב והחניות האחרות היו עמוסות ברכבים לבנים מסןג מזדה, קאיה וטויוטה. כולן ללא סימני זיהוי מלבד לוחית רישוי אדומה וצ'קלקה כחולה המציין שהם בתפקיד במטרה להמנע ממתן דוח בגין חניה ללא תשלום מטעם פקח העירייה. דרך אגב, חניה ברחוב זה עולה 7 שקל ביום. עשרות נהגי הרכבים שכל אחד ואחת מהם הגיעו למקום, כמובן, רק עם הנהג ברכב ולא ניסו לחסוך בעלויות ובמקומות חניה על ידי car pulling, כלומר על ידי נסיעה משותפת עם עמיתיהם לעבודה. נסיעה משותפת הייתה חוסכת בבלאי לרכב, ברכבים על הכביש, בזיהום אויר, בעלויות לקופת המשטרה ומאפשרת יותר מקומות פנויים לסטודנטים שעבורם האוניברסיטה היא עיסוק משני וזקוקים למקום חניה לרכבם, כי יש להם משפחות ועוד עבודה במשרה מלאה לפחות. הרכב חיוני לסטודנטים מאחר ואין מספיק שעות ביממה ל-2 קווי אוטובוס ורכבת כדי להגיע לאוניברסיטה. הם זקוקים לחניה פנויה בשבע שקל בלבד בקרבת האוניברסיטה, מבלי שיקבלו דוח בשווי 250 שקלים כי נאלצו לחנות במקום אסור או שישלמו 15 שקל בחניה המרוחקת.
ניתן היה להעריך כי במקום נכחו מעל ל-50 רכבי משטרה. כתוצאה מכך שרכבי משטרה רבים תפסו את מקומות החניה של הסטודנטים, 7 רכבים של סטודנטים נאלצו לחסום את אחד משערי החרום של האוניברסיטה - מגרשי החניה וצידי הדרך היו מלאים ברכבי משטרה שלא שילמו על חניה תוך ניצול מעמדם כשוטרים הנמצאים מעל לחוק באמצעות הצ'קלקה שעל גג הרכב במטרה לפטור אותם מתשלום. הם גם לא טרחו להיכנס לתפוס את מקומם במגרש החניה שיועד להם למטרת באי הכנס.
ניידת חשופה אחת הרחיקה לכת ונעמדה באמצע הכיכר בקרבת הבניין בו נערך הכנס. השוטרים כנראה הזדרזו פנימה לפני שהאירוע יתחיל ובכך, סיכנו את התנועה במשך שעות.
זוהי אינה הפעם הראשונה בה שוטרים מסכנים את התנועה ואת סמכותם וחונים בניגוד לחוק. במידה והיה מדובר באזרח מן השורה, היו ננקטים כנגדו הליכי אכיפה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה