מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 29 בנובמבר 2016

למה לא לשים נייר טואלט בשרותים ציבוריים?









מרפדים את מושב האסלה לפני שאתם מתיישבים עליו בשירותים ציבוריים? כדאי שתחשבו להימנע מלעשות זאת שוב.
ההגיון אומר שהריפוד בא להפריד בינינו לבין כל המרעין בישין על האסלה. עם זאת, הלכה למעשה, מושב האסלה עוצב באופן כזה שימנע התפשטות של חיידקים על גביו. נייר הטואלט לעומת זאת עוצב כדי כן לספוג את הבקטריות, כך שכאשר אתם מניחים נייר טואלט על האסלה אתם בעצם סופגים את כל הבקטריות ומזמינים אותן אל עבר העכוז שלכם. לפי מה שכתוב שם גם 50 שכבות לא יעזרו. הנייר טואלט שבשירותים סופג את כל הג'יפה מהאוויר מהורדת המים אז הוא עצמו הוא המטונף. כי הנייר טואלט עצמו נמצא בשירותים וסופג בקטריות מחלל השירותים והוא לא סטרילי בעליל ואז אתה מגיע ומתיישב עליו וכל המרעין ובישין שהוא מדבר אליו נשאר איתך להמשך היום. היא בנויה מפלסטיק שפחות יידבקו אליו חיידקים בכמה סדרי גודל ביחס לנייר הטואלט שהוא גן עדן לחיידקים. יכול להיות שהתשובה היא אסלוניות.
ברוב השירותים הציבוריים הקרש נראה כמו לא יודע מה, והרבה גם משאירים עליו שתן. הכי טוב לעשות סקוואט, ככה גם נמנעים מהבקטריות וגם מחזקים את הרגליים על הדרך. מעבר לכך, קראתי שיותר בריא להתפנות כאשר אתה ב"סקוואט", שככה המעי לא מקופל והכל יוצא חלק.
זה נכון, וזו גם השיטה ביפן. עקרונית הדרך הכי טובה היא כשהברכיים מכופפים לכיוון הבטן (כמו כפיפות בטן רק במצב ישיבה). אבל זוית כזאת לא מתאפשרת כשרוכנים מעל אסלה. לא תגיעו למתחת ל90 מעלות, שזו במילא פחות או יותר הזוית שבה יושבים על האסלה. האמירה נכונה כשיושבים כך ומגיעים לזויות קטנות כשהגוף כפוף מעל הרצפה.
מי לא נכנס לתא בשירותים ציבוריים וברח ממנו כדי למצוא תא אחר?
ובכן מדענים חקרו וגילו שעל פי הסטטיסטיקה, בשירותי גברים התא שנמצא בשימוש הרב ביותר הוא התא הקרוב ביותר לכניסה וזה שבסוף כמעט לא בשימוש. לעומת זאת אצל נשים בדיוק הפוך- התא הרחוק נמצא בשימוש הרב ביותר והתא הקרוב בשימוש המועט ביותר. ולגבי האמצעיים- לשני המינים יש עדיפות ברורה לאמצעיים על פני הצדדים (קטע פסיכולוגי) ולכן כדאי להמנע מהאמצעיים. מעבר לכך, בדרך כלל התא שלפני האחרון או אחרי הראשון (בהתאמה) יותר נקי. עכשיו נראה איך תתמודדו עם זה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה