מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 19 במאי 2012

אסי וגורי במערכון בכלא








עמי עמי נו מה עמי תענה לאמא
נו עמי תענה לאמא עמי אני הולכת
הביתה נו עמי אני הולכת הביתה


נו מה את מפגרת ? תרימי את שלך !
יש פה חלון !
נו מה את גומרת לי את כל הביקור ! תרימי את הטלפוןיש פה חלון!!!!!
יייש ככאאןן חחלוון!!! אני לא שומעת יש כאן חלון!!!!!!!!!!
"תרימי את זה"
"יש פה חלון!"
"אמא אני נוגח בך עוד שנייה!"
"אתה לא יכול יש פה חלון! אז אני לא שומעת את מה שאתה אומר!!!"
 חחחחחחחחחחח נחנקתי..
"תרדי למטה , תרדי למטה !
 יש פה חלון ,
 דיי נוו תרדי למטה! מזה פפה??
אני לא שומעת!! מזה פפה?? ממזה פה??
חלון!
מזה ? מה-זה....?? לקחת את ה-זה???! כעעעע !!!. " XDDDDDDDDDDDDD
" הלו " .. " הלו " .. " מי זה ? " .. " זה עמי "
" גם לבן שלי קוראים עמי ! "
" אמא די זה אני ! " ... " אוי כפרה עלייך "
" כל פעם אותו סיפור .. "
" מה נשמע כפרה ? " .. " בסדר , עדיף להיות בבידוד " ..
" איך בכלא ? " .. " את יודעת איך זה .. "
" כן אני נזכרת ... "


תאמיני לי באלי לנתק לך...
אתה לא יכול, אני התקשרתי XD

"עמי הבית ריק בלעדייך, אפילו סנופי כל היום רץ בבית כמו מטורף, משתין על המיטה שלך. על הנעליים על הגרביים."
"אמא, יש לך אח מטומטם"\
"תדבר עליו יפה זה דוד"




אמא:דוד יעקב בבית חולים
עמי:מה קרה לו?!
אמא:עקץ אותו כלב :( . למה אתה לא בא לבקר אותו?!?!?!
עמי: ...אני אראה מחר אם אין לי חוגים או משהו...
אני אפנה את הלו"ז
רק תודיע....
לפעמים זה לא מסתדר
כן, יש לוז"ים..
חחחח קרעו אותי!< 3
מה עם ליזי עדיין זוחלת הקטנה שלי? 
היא כבר בי"ב אבל עדיין זוחלת הפוסטמה 
 אני מקווה שאת לא מספרת לה שאני פה??!! 
לא חס וחלילה היא שאלה אותי איפה אבא אמרתי לה אבא בארה"ב טס
 ומה את מספרת לה שאני עושה בארצות הברית? 
בכלא לא חשדה! לא חשדה? אתה יודע איך אני משקרת??!! חחחחחחחחחח............
 עמי?, 
מה? , 
יש משהו שאני מסתירה ממך כבר הרבה מאוד זמן, 
אני יודע אמא , איפה הקלמר שלי ? , זה כבר לא מצחיק

אבא שלך הוא לא אביך האמיתי !!!
לעזאזל אמא ידעתי.
תמיד היה לי מוזר שאבא קטן ממני בשנתיים :D

לא!!!! לא ידעתי שהחוט כזה ארוך....
זה אלחוטי 
תשיר לי עכשיו אם לא אני יעשה לך בושות.
לאאא עד עכשיו היית שלט פרסומת נהדר כל החברה מדברים עלייך תדעי לך
תשיר לי שיר! בושות בושות!! תשיר עכשיו
מי אוהב את אמא? אני אני אמא כל כך יפה, יפה יפה יפיפייה אמא כווווווווסית"

בושוות בושוות!!! D:
חחחחחחח אני על הריצפה!!

אתה יודע... סבא היה חולה פרקינסון, לא יכול היה להפסיק לזוז. ירד למכולת, בא שודד ואמר לו: אל תזוז!
מי אוהב את אמא ? אני, אני. אמא כ''כ יפה, יפה יפה יפהפייה, אמא כ ו ס י ת !!
אמא כוסית חחחחחחחחחח



לא משנה כמה פעמים אני אראה את זה, כל פעם מחדש אני נחנקת מצחוק XD



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה