מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 3 בנובמבר 2016

רצח רבין - התחקיר המלא





החודש ימלאו 21 שנים לרצח רבין. כמדי שנה, ארגוני שמאל קיצוניים שמממנים עצרת פרטית לזכר הנרצח במטרה ליצור מיתוס למורשת שהותיר ראש ממשלת ישראל הנרצח, יצחק רבין. כמדי שנה, הם טוענים שגם השנה הם נתקלים בקשיים במימון העצרת, כאילו שבלעדיהם לא יהיה ארוע זכרון לאומי לרצח ראש הממשלה. כמו תמיד, הם יתרימו מימון לארוע בסך של 1,200,000 [כן - מליון ומאתיים אלף שקלים], לא פחות.
העצרת הנה לא יותר מניצול ציני של רצח רבין לצרכיו הפוליטיים של השמאל ההזוי וארגונים בינלאומיים שמטרתם להשמיד את ישראל, כמו קרן פורד, הקרם לישראל חדשה ו-V15. זהו סמס שקיבלתי היום. אם מדובר בהפגנה של מיתוס שקרי של מורשת רבין, כזו התומכת באויב הערבי ומתנגדת לכל דבר ציוני, יהודי וישראלי. בכיכר נטעם מכל הבא ליד - הסתה, שנאה, ביבי הביתה, שקרים, השתלחויות, גסות רוח, פלגנות וכו וכו.... רק דבר אחד לא יוזכר בעצרת למען הפסקת שיח השנאה - מורשת רבין. ואכן, מורשת השלום של רבין הנה מיתוס לכל דבר. באשר לרבין אתם זוכרים את אל סיד שקשרו אותו לאחר מותו לסוס והעמידו אותו בראש צבאו כדי לעודד את חיילו? זה מה שעושה השמאל לרבין . כל שנה הם מוצאים את גוויית המנהיג המת מהקבר מנקים ממנו את החול וקושרים אותו לסוס ומסתערים על הימין . כבר בשנה הראשונה זה נתפס כמעשה חריג אבל אחרי עשרים שנה זה כבר מצטייר כמשהו עצוב ופתטי
האופיזציה למה מרמים את הציבור שיש לעצרת קשר כלשהו לרבין? מטרת העצרת בכיכר רבין הנה להנציח את הרצח עצמו של ראש ממשלה ישראלי על ידי יהודי ימני קיצוני מהרצליה. מטרה נוספת הנה להנציח
אביב גפן טוען בראיונות בינלאומיים שהרדיו הישראלי מצנזר את שיריו. השיר היחיד שלו שצונזר זה השיר שגפן הוציא לפני רצח רבין, בשם "שום מקום" ובו מופיע המשפט "מי זה שם הולך שיכור? זה ראש הממשלה." השיר מדבר על רבין, אלכוהוליסט שהשתתף בטבח נגד יהודים במסגרת פרשה אותה אנחנו מכירים כפרשת אלטלנה. רבין פיקד על כוחות ההגנה שתקפו את הספינה. כששמעו שבגין נמצא על הסיפון, הם הגבירו את הירי כדי ליצור מלחמת אחים. יותר מכך, מטרתו בהליך השלום במסגרת הסכמי אוסלו הנה מנוגדת למטרתו של מנחם בגין. בגין פעל והשיג שלום, הוא היה נפיל. מטרתו של רבין, כמו גם של פרס, הנה להשיג לעצמו פרס נובל לשלום.
"ירושלים השלמה והמאוחדת הייתה ותהיה לעולמי עד בירתו של עם ישראל בריבונות ישראל, מוקד לגעגועיו וחלומותיו של כל יהודי."
"אילו אמרו לנו שמחיר השלום הוא ויתור על ירושלים המאוחדת בריבונות ישראל, הייתי עונה הבה נוותר על השלום."
"ירושלים השלמה והמאוחדת הייתה ותהיה לעולמי עד בירתו של עם ישראל בריבונות ישראל. הממשלה נחושה בדעתה, כי ירושלים אינה נושא למיקוח."
"ממשלה זו, כמו כל קודמותיה, מאמינה כי אין חילוקי דעות בבית הזה בדבר נצחיותה של ירושלים כבירת ישראל. ירושלים השלמה והמאוחדת היתה ותהיה לעולמי עד בירתו של עם ישראל בריבונות ישראל. הממשלה נחושה בדעתה, כי ירושלים אינה נושא למיקוח"
"ירושלים שלי היא מוקד געגועיו ומחוז חלומותיו של העם היהודי. היא החלום – להגיע. אנו חלוקים בדעותינו מימין ומשמאל: יש לנו וויכוחים על דרך ועל מטרה. אך בישראל אין לנו ויכוח בנושא אחד: שלמותה של ירושלים והמשך כינונה וביסוסה כבירתה של מדינת ישראל. מבחינתנו, ירושלים אינה נושא לפשרה, ואין שלום בלי ירושלים. ירושלים, שנחרבה שמונה פעמים, היתה שלנו, תהיה שלנו, היא שלנו, וכך תהיה לעולמי עד"
"אנחנו הבית של כל יהודי בעולם, אנחנו המקלט, אנחנו גם האחריות."
"לשבור להם את הידיים והרגליים."
"לא יעלה על הדעת לרדת מרמת הגולן. מי שיעלה על הדעת לרדת מרמת הגולן, יפקיר את ביטחון ישראל."
"מדינה פלסטינית בכל סוג שלה, זה אומר שמדינת ישראל תחיה יום יום עומדת על משמרה."
"גבולות מדינת ישראל במסגרת פתרון הקבע יהיו מעבר לקווים שהיו קיימים לפני מלחמת ששת הימים. לא נחזור לקווי 4 ביוני 1967."
"מדינה פלסטינית בין ישראל לירדן תהיה סרטן בלב המזרח התיכון."
"מדינה פלסטינית בגדה תהיה תחילת הסוף של ישראל."
פוסטר מתוקן מטעם ארגוני השמאל
לאחר שקוראים את כל ההתבטאויות האלה, אין ספק שבנימין נתניהו והליכוד הם ממשיכי דרכו של יצחק רבין ומורשת רבין... (ויש שיאמרו שנתניהו אפילו עקף אותו משמאל - "שתי מדינות לשני עמים"). למעשה, מורשת רבין הנה שונה לחלוטין מהמיתוס שמנסים להפיץ בארגוני השמאל. בעצרת שהם מקיימים בכיכר רבין הוא זוכה מהם לחיבוק עז, אבל בחייו ארגוני השמאל הקיצוני שנאו אותו, הגבילו אותו ופגעו במדיניותו בלי הרף.
כשהם מבכים בכיכר את המיתוס שהם בדו לרבין, אנחנו נזכרים באמת. 'בצלם' וארגוני הקרן תקפו אותו, עתרו נגדו, הגבילו אותו והשפילו אותו מול גל טרור אכזרי וחסר-תקדים. עיון ברשימת העתירות המופיעה באתר 'האגודה לזכויות האזרח' יכול ללמד על היקף התופעה. האגודה הגישה למעלה מ-25 מהעתירות בנושאי ביטחון הוגשו במהלך כהונותיו של רבין בנושאי המלחמה בטרור. 4 עתירות עוסקות בניסיונות לאסור את מדיניות הריסת הבתים או להגביל את ההריסה; 5 עתירות עוסקות בגירוש מחבלים לחו"ל, ביניהן פרשת גירוש 400 אסירי חמאס ללבנון שפורסם, התעכב ובוצע בצורה גרועה בשל עתירות האגודה (בהקשר זה כינה אותה רבין "האגודה לזכויות החמאס"); 3 עתירות נגד עינויים בחקירות שב"כ; עתירה לחייב את המדינה לשלם פיצויים לתביעות נזיקין של פלסטינים מהאינתיפאדה; עתירה נגד החוק שאסר מגע עם נציגי ארגוני טרור; ומספר עתירות בנושאי עוצר, הלוויות פומביות למחבלים ושיחות טלפון למחבלים בכלא. אחת מגולות הכותרת של העתירות הללו היא עתירה נגד החזקתם אנשי חיזבאללה כדי שישמשו כקלפי מיקוח להשבתו של רון ארד.
רבין תמך בארץ ישראל השלמה תחת שלטון יהודי. הרצחו היה אסון למדינת ישראל. מאחר והוא עמד לבטל את הסכמי אוסלו, בהתאם לתאוריות הקונספירציה, גורמי שמאל קיצונים הנמצאים בשב"כ פעלו לרצוח אותו באמצעות הקמת ארגון בעל אידאולוגיה ימנית קיצונית ובו חברים אנשי שב"כ כמו שמפניה. הקביעה שיגאל עמיר רצח את רבין אינה תואמת את הממצאים בשטח. איש שב"כ צעק במהלך הירי שמדובר בכדורי סרק. היה ידוע על פי ניסיונות התנקשות בעבר ש-3 מאבטחים אישיים בלבד אינם מספיקים לאבטחת ראש ממשלת ישראל ועדיין דבר לא השתנה. יגאל עמיר עמד מאחורי רבין וירה בו 2 כדורים ללא כדור בגב. רבין נורה ב-3 כדורים. הכדורים של עמיר לא גרמו למותו של רבין. הכדור השלישי שנורה ברבין מקדימה הוא זה שהביא למותו. את רבין הוציאו מהכיכר ברכבו. לבית החולים הוא הגיע בנט"ן ולאחר טיפול עם טובוס - צינור בריאות. יש כאן כל כך הרבה סתירות שנוצר הרושם שנתפרה כאן קונספירציה כדי להאשים את הימין ואת נתניהו [ע"ע ההלוויה עם הארון - בתמונה המצורפת יותר ברור מה כתוב כאן על הארון - רשום רבין ממית ציונות, כלומר ארון הקבורה הוא לא של רבין אלא של הציונות...] ברצח רבין.
אלו הם דבריה של דליה רבין בראיון איתה שמוצג למעלה: "אין הסבר למי עמד מאחורי הרצח של אבא שלי. אז האשימו את לי אוסוולד, שמיד נרצח. אצלנו מאשימים את יגאל עמיר. אבל זה לא כל-כך פשוט. זה הרבה יותר עמוק והרבה יותר מורכב.
ובמי את חושדת?
במי אני חושדת, אני לא אגיד. אני פשוט מעלה בפנייך את כל הספקות האלה שמקננים בי ובמשפחה מאז הרצח.
כרמי גילון, ראש השב"כ בזמן רצח רבין, מתקשה לענות לבן כספית על תהיות של דליה. זמן וידאו- 3:35










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה