מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 4 בפברואר 2017

39 המשפטים המרתיחים ביותר של הבעלים








  1. הכי מרתיח זה כשאני לא מרגישה טוב כל מה שאני אומר גם לו יש כואב לי הראש ואי גם לי
  2. למה שפכת הרגע ניקיתי - -למה אני שואלת למה לכלכת תחולצות שאני מכבסת!@
  3. " את לא עובדת מסודר, את הולכת מהסלון לארון בגדים, למכונת כביסה, למטבח, תעבדי מסודר תצמצמי את זמני הניקיון בחצי..."
  4. הוא יושב לאכול ומתחיל: יש לך קולה? יש לך פיתות?? מזה יש לך, מה אתה לא גר פה, מה זה המקרר רק שלי??? יש לי בעיטה בתחת שלך, רוצה??
  5. אני לא זוכר
  6. והכי מעצבן, את חייבת ללכת לטיפול את נורא עצבנית כל היום....באמאשלך!!!!!!! מעניין למה!!!!
  7. הולכים לישון ביחד. הקטן מתעורר בין 2-500 פעמים לינוק/חיבוק/קר/חם... קם בבוקר (אחרי) :״אני עייף״. נכון כי את עושה רעש בכוונה להפריע לו לישון
  8. "שנייה בא לי סיגריה" וזה קורה בערך עשרים פעם ביום וזה אף פעם לא שנייה.
  9. "בואי בואי תראי כולה רטובה. לכי לאמא"
  10. ״את יכולה להסתדר בלעדיי״
  11. ״שלחת אותי לקניות של אלא איסטר״( על כל דבר שהוא יותר משתי מצרכים)
  12. ״אני עוזר לך״ עוזר לי?!? למה אתה לא גר פה?!? למה הבאתי את הילדה לבד אני ורוח הקודש?!? למה מה הם לא שלו? ממי הם, מהשכן? עד שהוא למד - בעלי אם מישו שואל אותו "אתה עוזר בבית?" הוא אומר לו : אני שותף בבית! אף אחד מאיתנו לא חייב יותר מהשני. קיצער יצא פמניסטי יותר ממני... אבל הכל ענין של חינוך
  13. "אני מדליק קצת את הסוני" או זה ״אני עושה משחק אחד..״
  14. ''אני הולך לאימון בחדר כושר חוזר עוד שעה ''
  15. "מה עשית כל היום? את כל היום בבית...תראי איזה בלגן והכביסה ו... ו... ו... " או "אבל מה את רוצה את לא עובדת " [ב"חופשת" לידה וכן, אני גננת במשרה מלאה ואימא לשלושה...
  16. באחת המריבות לפני הגירושין "תרשמי לי על דף כל מה שאת רוצה ומצפה ממני "
  17. "זה התפקיד שלך" מה באמת?!?!?! ומי קבע???
  18. " צריך".. לעשות.. לסדר.. מי צריך?
  19. ״רגע, חייב לחרבן...״ לוקח לו 50 דקות
  20. אני תכף קם (כשאני מבקשת ממנו לעשות משהו) וזה כמובן לא קורה.
  21. אני היחיד שמתפקד פה
  22. ושהוא חוזר מהקניות, ״קחי הבאתי לך״ או והכי גרוע כשזה קניות של חומרי ניקוי!!!! ועוד זה שהוא משאיר את הקניות על הרצפה שאת תפזרי אצלי הוא משאיר את השקיות על הרצפה ואז לוקח איזה חטיף, עומד ואוכל אותו בזמן שאני מסדרת. כאילו הוא צופה באיזה סרט קולנוע. והכי גרוע זה שהוא קונה את כל הסופר אבל כל הסופר אבל לא מה שצריך באמת
  23. מה תגידו על "שמרתי לך על הילדים" חחחחחחחח או "שטפתי לך כלים" או ״קילחתי לך את הילדים"
  24. ״אל תדאגי״ ואז אני הכי דואגת.
  25. אני מה זה עייף...
  26. ישן צהריים 4 שעות, אני דואגת לקחת את הילדים כדי שיהיה לו שקט ואז כשהוא מתעורר "ואי איזה עייף אני לא ישנתי טוב בכלל ושינה גוררת שינה אז בא לי עוד לישון" אלו מצבים שיוצא לי עשן מהאוזניים ואוטומטית מרוב עצבים אני חייבת לרכוש כמה דברים באליאקספרס 
  27. "שטפתי את החדר שלך". חחח. עוד מילה והוא באמת יהפוך להיות חדר רק שלי!
  28. ''ניקיתי לך את הכיור''
  29. "את בחופש" (יום חופש שלקחתי כדי להשאר עם 2 תינוקות חולים בבית).
  30. תליתי את הכביסה אפילו לא שמת לב 
  31. ''אני לא יכול לתלות כביסה, כואבת לי השן''
  32. את לא יכולה לראות אותי יושב!!
  33. אבל גם אם אנחנו עושים אנחנו רוצים לשבת כמה דקות להרגע כי אתן מעבידות אותנו כאילו אתן רסרים בצבא
  34. תפסיקי להסתובב כל הזמן את עושה לי סחרחורת,כשאני מנקה אוספת כביסה מקפלת מסדרת בארון והוא יושב על הספה
  35. ״למה את חייבת להטריח אותי״?
  36. אני עובד ולומד מה את עוד רוצה שאעשה״?! מוכנה להסתפק בקניות, זבל וכלים(מידי פעם)
  37. אבל היו מים רותחים כשהתקלחתי
  38. למה מה את עושה כל היום בבית?
  39. אני הכי טוב שיש ...זכית







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה