מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 10 בינואר 2018

ממשלת ארצות הברית מפעילה חברת תעופה סודית ביותר






שמעתם פעם על מדינה שמפעילה חברת תעופה סודית, כזו שמטוסיה מכבים את משדר המיקום שלהם לאחר ההמראה כדי שלא יהיה אפשר לאתר אותם, ושהדיילים שלה צריכים לקבל סיווג בטחוני "סודי ביותר" כדי לעבוד בה?
ידעתם שממשלת ארצות הברית מפעילה חברת כזו ושהיא מסווגת וסודית ביותר?
תכירו את "JANET" אלו אולי ראשי תיבות שמשמעותם "Joint Air Network for Employee Transportation" ואולי לא, אף אחד לא באמת יודע מכיוון ממשלת ארה"ב לא מסגירה שום פרט לגבי חברת התעופה הזו.

אז מה כן יודעים?
ובכן לJANET צי מטוסים שכולל שישה מטוסי בואינג 737 וחמישה מטוסי פרופלור והיא ביצעה אלפי טיסות עד היום.
ומי הבעלים של החברה אתם שואלים?
אז ככה, כשמזינים את מספר הזנב (כמו מספר רישוי ברכב) של אחד המטוסים של החברה באתר רשות התעופה האמריקאי הבעלים הרשום שמופיע הוא "חיל האוויר האמריקאי" הבעיה היא שחיל האוויר האמריקאי לא מפעיל מטוסי בואינג 737 ולא מטוסי פרופלור מהסוג שבבעלות החברה.
אז את מי החברה מטיסה אתם שואלים?
גם הפרט הזה לא מאומת אבל בכל בוקר באותה שעה מאות רכבים מחנים במגרש החניה של שדה התעופה של לאס וגאס, שהוא בסיס החברה, וכל אחד עשר המטוסים ממריאים, כשבוחנים את מסלול הטיסה של המטוסים ניתן לראות כי חלקם טסים ונוחתים בבסיסים של חיל האוויר האמריקאי שנמצאים באזור, אבל חלקם פשוט מכבים את משדר המיקום שלהם לאחר ההמראה כך שלא ניתן לעקוב אחריהם ולדעת לאן הם טסים, מה שכן ניתן לראות הוא שאת המשדר הם מכבים ממש לפני הכניסה ל"אזור 51" שהוא המתקן המסווג ביותר שנטען שמבוצעים בו ניסויים גרעיניים ואף ניסויים בחוצנים על ידי ממשלת ארה"ב, "אזור 51" נחשב לאחד האזורים הכי מוגנים בעולם וממשלת ארה"ב הצהירה שכל כלי טיס שיתקרב אליו יופל עוד לפני כניסתו לאזור.
לקראת הערב כל המטוסים חוזרים לשדה התעופה בלאס וגאס והרכבים עוזבים את מגרש החניה.
עובדה זו הובילה להאמין כי מטרת חברת התעופה היא שינוע של עובדי ממשלת ארה"ב לעבודתם במתקנים המסווגים והחזרתם הביתה, קצת כמו האוטובוסים שמביאים עובדים לכור בכל בוקר, רק עם מטוסים.

דיילי החברה צריכים לעבור סיווג "Top secret" שהוא הסיווג השני הכי גבוה בארה"ב
 איך יודעים זאת אתם שואלים? ובכן חברה אשר לכאורה מפעילה את JANET פרסמה ב2010 מודעת דרושים בה היא מחפשת דיילי אוויר וציינה במודעה שעל הדיילים לעבור סיווג ביטחוני "Top secret".
כל מטוסי החברה לבנים לגמרי,ללא לוגו, עם פס אדום רחב לכל אורך גוף המטוס, ככל הנראה הם נצבעו כך על מנת שיזהו אותם מרחוק בעת כניסתם לאזורים מסווגים ובפרט ל"אזור 51" ולא יירטו אותם בעודם באויר במחשבה שהם כלי טיס לא מורשה.
ועכשיו, שתפו עפ חבר שהוא דייל וחבר שהוא סוכן ביון ואל תגידו להם מי זה מי.
בתמונה: מטוס של חברת JANET ממריא.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה