במסגרת התפקיד: ביצוע התקנה מחדש למחשבים ניידים לפי נהלים מתועדים, ניהול מלאי ציוד IT במשרד: קליטת והפצת מחשבים ניידים ומכשירים ניידים, מתן תמיכה ראשונית בבעיות חומרה ותוכנה. סיוע יומיומי לעובדים בפתרון בעיות IT (כגון: תקלות WiFi, התקנת תעודות אבטחה, הגדרת Windows Hello ועוד) ביצוע משימות פיזיות באתר בהתאם להנחיות צוות IT מרחוק.
דרישות משרה:
סטודנט/ית לתואר רלוונטי
זמינות לעבודה במשמרות גמישות, 3–4 ימים בשבוע, 5–8 שעות ביום
היכרות עם פתרון תקלות בסיסי בחומרה ותוכנה
משרה זמנית (לשלושה חודשים) עם סיכוי גבוה להארכה


אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה