מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 25 במאי 2011

בר רפאלי והעולם התחתון




הכותרת היא דו משמעית - יכולתי להציג תמונה של בר רפאלי בהלבשה תחתונה.
לא שחסר תמונות שלה בבקיני. נכון שזה היה מדוגם?
אבל לא - מתברר שיש לה קשרים עם העולם התחתון. כנראה, לאור הניסיון שלה עם הפפראצים בישראל ותגובתה המוגזמת, לבר רפאלי אין אלוהים ואין מחר. היא מעסיקה מאבטחים עם "קשרים בעולם התחתון" כדי להגן עליה מאנשי פפראצי כמו ברק פכטר. שימו לב לאלימות שהמאבטח מבטא כלפי הצלם אחרי שהדוגמנית מבקשת שיפסיק לצלם אותה.
הדיוה עצמה חיה בטלנובלה - כפי שניתן להבחין, מדובר בצילום קמפיין לרשת פוקס חורף 2012 בו השתתפו בר רפאלי ונועם טור ואליו הוזמנו צלמים לצורך סיקור למדורי הרכילות. הדיוה הציבה תנאי, לפיו במידה ושלושה צלמים יגיעו ליום הצילומים, היא תפוצץ את הצילומים - ביניהם ברק פכטר. ברור שפכטר הגיע לעשות את העבודה שלו וכמו שאפשר לראות, העלמה רפאלי סרבה לשתף פעולה, ביקשה שהוא לא יצלם אותה והסתירה את פניה, למרות שעבודתם של צלמים אחרים לא נמנעה.
יתרה מכך, אפשר לראות את המאבטח האישי שלה בא לצלם בגישה מאיימת, מצהיר על קשריו עם העולם התחתון, צועק עליו ורומז שאם לא יחדול ממעשיו, זה לא יגמר טוב. במקום לאפשר למפיקה להעיף את הצלם בדרכים דיפלומטיות, הוא התפרץ ונכנס בו. בתגובה, ברק פכטר הזמין את השוטרים.
גם לשוטרים בסוף המאבטח לא דפק חשבון והתגאה בקשרים שיש לו עם העולם התחתון. מאבטח צעצוע. איך לקחו אותו לאבטח עם כושר גופני כזה? אם מישהו היה באמת מטריד את בר ולא סתם מצלם אותה כשהיא ביום צילומים, מה הוא כבר יכול היה לעשות? להגיד "היי, גבר, עוד תקתוק אחד של המצלמה והפנים שלך מגיעות לידיעת זאב רוזנשטיין". ממש מאפייה. מישהו אכל בורקס אחד יותר מדי.





מקרה זה מייצג היסטוריה רבת שנים בין הניצים - בשנת 2007, ברק פכטר תבע את רפאלי בסך 100 אלף שקלים בגלל שצעקה לעברו באמצע מסעדת הפריים בתל אביב ובמסגרת תוכנית הרדיו של ג'ודי ניר מוזס שהוא הורשע בעברות מין. מאז ובמשך שנים, פכטר דאג להחרים את בר רפאלי ולא לצלם אותה. במקביל, במשך 3 שנים, רק תמונה אחת של בר רפאלי צולמה והתפרסמה בפנאי פלוס, מעסיקתו של פכטר, תמונה שצולמה על ידי עמיתו לעבודה. ובכלל, בר רפאלי משחקת אותה פרינססה ולא משתפת פעולה עם הפפראצי בישראל, כפי שבא לידי ביטוי ב-2007, כאשר הגיעה עם בן זוגה דאז, ליאונרדו די קרפיו.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה