מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 28 בנובמבר 2011

"המלך הוא עירום"


כולנו מכירים את הסיפור על הילד שקרא "המלך הוא עירום" כשכולם התרשמו מבגדיו כדי לא להראות רע בעייני החברה, למרות שבפועל הוא היה עירום. רק הילד התמים שהנורמות החברתיות עדיין לא הוטמעו בו, אמר בקול את מה שראה. אותו הדבר גםלגבי הילדה בסרטון הבא. לדבריה, בנים הם טפשים, לא נחמדים ומכוערים, לכן היא לא אוהבת בנים. נגיד ויופי זה עניין של טעם, נחמדות זה עניין של מצב רוח, אבל מה בנוגע לעניין הטפשות? הייתה לילדה יציאה על כך שעם החיוך הזה, המנחה נראה אידיוט. בנוסף, היא העירה על כך שלפעמים הבנים יכולים לעזור, אבל כל מה שהם יודעים לעשות זה לשבת על הספה, לשים רגלים על הכורסא ולעשן מקטרת.
איזה כיף להם, בהתחשב בכך שבת זוגם עובדת במשרה מלאה ועבודתה לא מסתיימת כשהיא מגיעה הביתה - היא צריכה גם לנקות את הבית ולטפל בילדים. היא לא יכולה להחתים כרטיס כשהיא נכנסת למקלחת או למיטה. אבל ברגע שהגברים החתימו כרטיס בעבודה, מבחינתם הם סיימו את המטלות שלהם. אז איזה שוויון זכויות בדיוק גברים רוצים במשפחה? כדי להיות שווי זכויות צריכים להיות גם שווי חובות. האמת, מי קם לילדים בלילה? מי נשאר בבית כשהם חולים? הם? עדיף שיתגרשו וישלמו לאמא מזונות במקום להטיל עליה עוד עבודה כשהם בני 40 וחולים, מתנהגים כמו ילדים. היא לא יכולה להרשות לעצמה להתנהג כמו ילדה כשהיא חולה כי אין מי שיטפל בה.




תגובה 1:

  1. כל כך נכון. החבר הקודם שלי, איתו גמרתי בעקבות התנהגותו, היה כל היום בספה צופה בסרטים ומזפזפ. כמובן שהוא גם חיפש עבודה תוך כדי.

    השבמחק