מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

להעמיד לדין את אבנר גבריהו פושע המלחמה







אבנר גבריהו הוא פושע מלחמה. הוא הקים את קבוצת שוברים שתיקה והוזמן להעיד באו"ם על הפשעים שביצע כחייל. הוא מתאר איך ראה ערבים נהרגים סתם כך על ידי חיילי צהל ללא סיבה מוצדקת והוא לא עשה כלום כדי למנוע את ההרג בניגוד לתורת הלחימה של צהל ובניגוד לחוק הצבאי בשטחים. לאור עדותו יש למהר להעמיד אותו לדין באשמת פשעי מלחמה (ובהתבסס על הודאתו האישית). לא יכול להיות שחייל מתוודה על פשעים שהוא פשע ועוד יכתוב על זה ספר ויוצא מזה בלי עונש.
אבנר גבריהו (שוברים שתיקה והקרן החדשה, מדינות ערב ואירופה...) טוען שחיילי צהל עושים פשעי מלחמה. לדבריו, הוא עצמו היה נוכח בהם... למה לא מאמינים לו (ולחבריו) ומסגירים אותו להאג על פשעי מלחמה שביצע על פי הודאתו ?
צה"ל הוא צבא מוסרי. אם ישנם מקרים בהם חיילי צה"ל ביצעו פשעי מלחמה, כמו במקרה של הטבח בכפר קאסם והאונס של הילדה הבדואית בדרום בשנת 1949, מדובר במקרים חריגים ויוצאי דופן, עשבים שוטים. המעורבים נשפטו ונאסרו בהתאם. אי אפשר להתעלם מהעובדה שהרוב המכריע של פושעי המלחמה (על-סמך הודאתם בארגון הממומן על ידי הקרן לישראל חדשה "שוברים שתיקה") באו מהשמאל קיצוני. מה שמאשר את העובדה שלהיות מוסרי או להיות שמאלני.
להלן עדותם של חבריו ליחידה של גבריהו, הטוענים כי המקרים עליהם מעיד גבריהו בפני כל מי שמוכן לשמוע מעולם לא התרחשו בפועל:



היי אבנר, זה אנחנו החברים שלך מהצבא, מהעורב. החלטנו גם אנחנו לשבור שתיקה. רוצים להפסיק לקרוא כבר עכשיו? אז אל. אנחנו היי...
Posted by Michael Le on Wednesday, January 13, 2016




הנכם מתבקשים לסייע כדי למנוע טרור כנגד חיילי צה"ל - בואו להעיד.











עוד מילה קטנה על ארגון שוברים שתיקה ו"מלחמתם" למען טוהר הנשק בצה"ל, והפעם מפיו של גדול השמאלנים פרופסור אסא כשר. דבריו נאמרו בכנס של עמותת דור שני לפלמ"ח שהוקדש לנושא "טוהר הנשק" אז השתלח פרופ' כשר בתנועת ,שוברים שתיקה.










Avner Gvaryahu, leader of a group called "Breaking the Silence" was invited to the United Nations to speak about war crimes he had participated in and witnessed as an Israeli Soldier. At the meeting, he described how Palestinians are frequently killed by the Israeli soldiers for trivial reasons. He described how Israeli soldiers routinely steal from Palestinians in the process of searching their homes. In not so many words, Gvaryahu is no more than a war criminal for doing those crimes. he should put to jail, now after he admits his crime. his dids do not represent the moral actions of the Israeli soldiers. he is a sick man


2 תגובות:

  1. שוברים שתיקה הינו ארגון מבורך שפועל במסגרת הדמוקרטית במדינה דמוקרטית. אלא אם אני טועה ולא מדובר יותר במדינה דמוקרטית ואז חשוב לעדכן את כולם בעניין זה.

    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. ארגון המתיימר להציג הזיות שנוצרו בגלל טריפ רע מקריסטל מת' כמקרי אמיתים זה לא ארגון מבורך. זה פחות הוצאת דיבה

      מחק