מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 17 בינואר 2014

שלבי התמודדות עם פרידה של בחורות לפי שעות


- (ישר אחרי הפרידה) "טוב, לך. תהיה מאושר. לא איכפת לי"
- (כעבור דקה) מתקשרת לחברה: "אז זרקתי אותו."
- (כעבור 10 דקות) חוסמת אותו בפייסבוק. "לא רוצה לראות את הפרצוף שלו"
- (כעבור 24 שעות) מתחילה לבכות לבד בחדר.
- (כעבור 25 שעות) מתקשרת שוב לחברה: "למה הוא כזה מניאק!? למה אני תמיד נופלת על כאלה? אין גברים נורמאליים?"
- (כעבור 28 שעות) יוצאת עם חברה לשתות.
- (כעבור 30 שעות) שיכורה: "אני מתקשרת אליו עכשיו אני רוצה לראות אותו" החברה הטובה נאבקת בה ולוקחת לה את הטלפון.
- (כעבור 31 שעות) פוגשת בחור חמוד ואומרת לו: "היי, איך קוראים לך?"
- (כעבור 31 וחצי שעות) מקיאה בשרותים והבחור מחזיק לה את השיער- (כעבור 48) מתעוררת בבוקר ורואה שומר מסך עם האקס שלה. זורקת בעצבים את הפלאפון.
- (כעבור 49) מחליפה תמונת רקע למשהו אחר.
- (כעבור 49:01) מפרסמת בפייסבוק: "היה כיף אתמוללללללל!!!!"
- (כעבור 49:02) מתקשרת לחברה שלה: "תגידי הוא העלה לפייסבוק? הוא חסום אצלי. הוא עשה אתמול משהו? יש תמונה שלו עם מישהי אחרת? איפה הוא מתוייג? ידעתי שהוא איתה!"
- (כעבור 50) אוכלת הרבה שוקולד ורואה סרט רומנטי.
- (כעבור 50) "לא! אל תצאי איתו! הוא יזרוק אותך בסוף!"
- (כעבור 51:30) בחור בסרט אומר: "אני אוהב אותך". היא צוחקת: "פחחח. העלק" (לוקחת עוד ביס מהגלידה)
- (כעבור 51:35) בטלפון לחברה: "אני רוצה להתקשר אליו. כן! כן! אני חייבת!". החברה משכנעת אותה לא לעשות את זה.
- (כעבור 72) יוצאת עם בחור בדייט. "וואי, האקס שלי היה עושה את זה".
"כן, האקס שלי היה אוהד אותם".


"לאקס שלי היה אוטו דומה. גם לו היו 4 גלגלים שחורים". 
"אבל התגברתי עליו לגמרי"
- (כעבור 72:30) בטלפון לחברה: "הוא חמוד אבל הוא כל הזמן מזכיר לי את האקס"
- (כעבור 77) לוקחת תמונות שלהם ביחד וקורעת אותו משם.
- (כעבור 85) מגדת עתידות: "לא, הוא לא הולך למות בקרוב". היא: "ועכשיו?" "עדיין לא". "ועכשיו?"
- (כעבור 90) "או מיי גאד! הוא שלח לי היי בוואטסאפ! מה לעשות?! מה לעשות?! הוא בטח רוצה לחזור!"
- (כעבור 91) בוכה לחברה: "הוא רק רצה את הסוודר שלו בחזרה!"
- (כעבור 91:20): שורפת את הסוודר שלו. "אין סוודר"
- (כעבור 102) יושבת מול בחור מפוקפק. "30,000 דולר להרוג אותו? אין הנחה לסטודנטיות?"
- (כעבור 110) היא עם חברה שלה בחדר רבות על הפלאפון. היא: "נו רק להגיד לו היי, מה כבר יקרה?!" (חונקת את החברה שלה) "תביאי את הפלאפון! הוא רצה את הסוודר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה