מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 3 במאי 2014

אימפריה בלתי נראית - סרט השנה בתרגום לעברית לצפייה ישירה



"העם אינו מבין את המערכת הכספית והבנקאית בה אנו פועלים, מכיוון שאם היה מבין, הייתה מתרחשת מהפכה עוד לפני מחר בבוקר" הנרי פורד



אימפריה בלתי נראית: תיאור עלייתה של ממשלה עולמית, תחקיר באורך מלא לצפייה ישירה בתרגום לעברית.
הסרט הדוקומנטרי מציג את תוכניתה של האליטה הדיקטטורית להקים ולבסס "סדר עולמי חדש" כמערכת שלטון עולמי המרכזת את כל העוצמה ומרסקת את הזכויות שלנו, החופש שאיתו נולדנו, וסטנדרט המחייה של מעמד הביניים.
"אימפריה בלתי נראית" היא  קונספירציה במלוא מובן המילה. ללא שום "תיאוריה" – הסרט ממחיש כיצד האליטה זוממת להשתלט בערמומיות על כדור הארץ באמצעות מנגנונים כמו האו"ם וועדות שונות, כגון ארגון הבריאות העולמי, ארגון
הסחר העולמי, הבנק העולמי, קבוצת בילדרברג, מועצת החוץ של ארה"ב ועוד שנולדו כולן מתוך קבוצות השולחן העגול ההיסטוריות שהוקמו לראשונה על ידי ססיל רודס. הבירה של הממשלה העולמית הפאשיסטית החדשה הזו, מתוכננת להיות ירושלים. וזה קורה עכשיו.
הסרט חושף פרשיות שחיתות של בעלי ההון והפוליטיקאים, הכוללת בין היתר גם סחר לא חוקי בנשק ובסמים,
זנות ילדים ופדופיליה ואת עקרון 'הדלת המסתובבת' שבה ישנו מעגל סגור ומצומצם מאוד של אנשי מפתח וטייקונים ששולטים על התקשורת העולמית, התאגידים, הכלכלה, התעשיה והמסחר.
הסרט באורך 130 דקות של מידע חיוני והכרחי על מה באמת מתרחש היום בעולם. לא צריך להאמין לכל מה שנאמר בסרט. התכנים, אבל, ברובם, מרתקים ומאתגרי מחשבה.
להערכתי רבים מן הניתוחים שלו מציאותיים ומצביעים, ובצדק, על סכנה ממשית העומדת בפתח חיי כולנו ואשר מקורה בבני אדם שיש להם תוכנית משלהם על "איך להריץ את העולם". היטלר לא מת. הוא רק החליף צורה. זה חלק מהותי מן הכוח שלו שתמיד הוא מסוגל להחליף צורה. יש לו אפילו צורות שבהן יהודים יהיו חביביו.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה