מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 8 במאי 2014

אתר פרייסז מחלק לצרכן החכם כסף - 250 שקלים בתווי קניה




בקרב שניים מפעילי פרייסז שיעדכנו מחירים באפליקציה במהלך החודשים מאי ויוני 2014 יוגרלו תווי קניה בסך 250 שקלים. באמצעות פרייסז, ניתן לנהל רשימות קניה, לעדכן מחירים ולהשוות מחירים בין הסופרים, רשתות הפארם וחנויות לכלי בית חד פעמיים.
הליך ההשתתפות פשוט מאוד - כדי להשתתף בהגרלה, יש לעדכן מחירים באפליקציה עד סוף מאי. לאחר מכן, יש להעביר את הקבלה באפליקציה, כלומר לצלם את הקבלה בסמארטפון ולשלוח אותה דרך האפליקציה. במסגרת ההגרלה, יחולקו לשניים מהזוכים תווי קניה בסך 250 שקלים. ככל שתעדכנו יותר מחירים ותשלחו יותר קבלות, כך תגדילו את הסיכויים שלכם לזכות בתווי קניה.
את המחיר ניתן לעדכן עוד בחנות עצמה או בבית בעזרת הקבלה. אפשר לעדכן את המחיר בעזרת האפליקציה בסמארטפון או האתר עצמו. העדכון באפליקציה מתבצע בעזרת סריקת הברקוד או הקשת הקוד של המוצר.
הסרטון הבא ממחיש את הפשטות שבעדכון מחירים באפליקצית פרייסז




המצגת הבאה ממחישה כיצד בקלות ובנוחות, ניתן לעדכן מחירים באתר פרייסז מהקבלה שקיבלתם בסופר ותוך כדי, לעזור לעצמכם ולחברים באזור לקבל השוואות מחיר מדוייקות יותר. לא תאמינו כמה זה מהיר ופשוט.





במצגת זו מלמדת כיצד מעדכנים מחירים בקלות בעזרת ממשק עדכון הקבלות. המערכת תוכננה לעבודה ביד אחת מתוך הנחה שביד השניה מחזיקים בקבלה ולכן חשוב לשים לב לקיצורים שנראה בהמשך. ניתן לבצע עדכון ללא הצורך בעכבר







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה