מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 9 במאי 2014

אם פונדקאית שעומדת בכל הקריטריונים בישראל מחפשת זוג המעוניין בפונדקאות




נתקלתי בזה בפייסבוק, אולי יעניין מישהי או מישהי שמישהי מכירה:

שלום לכולם, אני פונה אליכם בבקשה לעזרה להגשים חלום..
אני רוצה להיות פונדקאית -- כלומר, לשאת תינוק בשביל זוג שלא יכול לעשות זאת בעצמם. אני ממלאת את כל הקריטריונים וכבר עברתי את רוב הבדיקות הנדרשות. אני נשואה, בת 37, דוקטורנטית בפסיכולוגיה באוניברסיטת בן-גוריון בבאר שבע (וגם גרה בבאר שבע), אמא לשלושה, כל ההריונות היו תקינות ואפילו כייפיות (סחבתי עד שבוע 42 פלוס אפילו, בלי בעיות בכלל), והלידות היו מדהימות (כולן "רגילות" -- שתיים במרכז ללידה טבעית (אחת עם אפידורל ואחת טבעי לחלוטין) ואחת טבעי בביתי). אני כרגע עובדת עם Tammuz Surrogacy וגם עם Einav Eshkol על כל התהליך.... אבל לא מצליחה למצוא זוג מתאים!
למה? ה"בעיה" היא כנראה דבר אחד --- אני רוצה שוב ללדת בבית. או לפחות במרכז ללידה טבעית. בגדול אני מחפשת זוג שבאותו ראש -- שרואה הריון ולידה כדברים טבעיים ושאפשר ואפילו כדאי לסמוך על הגוף לעשות את זה איך שהוא יודע לעשות את זה. אני יודעת שזה מאוד קשה להרגיש כך אחרי עשר שנים של טיפולי פוריות, למשל, ואני לא מאשימה בכלל מישהי שכבר מרגישה שה"טבע" אכבז אותה. אבל אני לא עברתי את הדברים האלה ואני כן מאוד סומכת על הגוף שלי -- ואני רוצה לעשות את הדבר הנפלא הזה עם זוג שגם מוכן לסמוך על הגוף שלי, ושגם מכיר את כל היתרונות העצומיים שבלידת בית בשביל התינוק וגם בשביל היולדת.
כמובן שיהיו שם גם מיילדת וגם דולה מוסמכות, ואם הזוג רוצה רופא נוכח, בכיף. אבל גם יש הזדמנות להיכנס לחוויה הנפלאה הזאת בצורה שלא יקבלו בבית חולים -- האמא המיועדת יכולה להיכנס לבריכה איתי, ואפילו לגעת בתינוק שלה מהרגע שהוא יוצא! זו חוויה פשוט אחת במיליון ובלתי נשכחת וכמו שום דבר אחר בחיים... ואני רוצה למצוא את הזוג המיוחד הזה שמוכן לעשות את המסע המדהימה הזאת איתי.
בקיצור, אני יודעת שלא יהיה קל למצוא ואני יודעת שיש הרבה פחדים (לא מוצדקים) ומיס-אינפורמציה בנושא הזה, אבל עדיין יש לי המון תקווה שיש זוג כזה איפהשהו בארץ -- ואני צריכה את עזרתכם כדי למצוא אותם!
(בנתיים הבנתי שהחוק בשביל זוגות הומוסקסואליים ונשים רווקות עדיין לא כל כך קרוב לחקיקה אז אני מאוד מצטערת אבל כנראה שלא אוכל להיות פונדקאית בשבילם כרגע...)
אני מודה לכולכם מאוד מאוד על כל שיתוף וכל עזרה... אבל אני מבקשת בחום שלא להיכנס לוויכוח על "האם כדאי לעשות לידת בית" וכו' -- זו החלטה שלי, אני סגורה על זה לגמרי, וזה עבד בשבילי בצורה יוצאת מן הכלל. אם אתם רוצים יותר מידע על לידה טבעית בבית ו/או בבריכה אני אשמח לעזור, אתם מוזמנים לפנות אליי בפרטי.
תודה רבה רבה על כל העזרה -- ועל זה שקראתם את כל המגילה הזאת!!
אפשר לפנות ישירות לאליסון: alisonsternperez@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה