מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 16 במאי 2014

הפח הגדול הופכת להזויה מעונה לעונה





זוהי אורטל בן דיין, שמאלנית קיצונית דוחה שנכנסה לבית האח הגדול. בתמונה היא מחזיקה בידה תעודת הכרה בנכבה (النكبة - האסון או המכה). על פי התעודה : אני אורטל בן דיין מכירה בנכבה הפלסטינית שנגרמה לערבים, לטענתם של משכתבי ההיסטוריה, על ידי ישראל ב-1948.
יום הנכבה הנו כינוי לעזיבתם של 500,000‏ מערביי ארץ ישראל במהלך מלחמת העצמאות אל בתיהם בארצות ערב השונות או למקומות יישוב אחרים בישראל, בגדה המערבית וברצועת עזה. הגירה זו בוצעה בעקבות האזהרה של המנהיגים הערבים, כי עומד להתבצע טבח עם ביהודים הציונים בישראל. לכן, על הערבים להתפנות כדי ש"חפים מפשע" לא יפגעו. בפועל, למעשה, מאחר והולכת להיות השמדת עם על ידי ערבים ביהודים, הערבים הוזהרו להימנע מפגיעה ולכן, התבקשו לחזור לבתיהם בארצות ערב עד לסיום הטיהור. לפיכך, מדובר בנכבה חרטה, בפוליווד לכל דבר ועניין.
נו, טוב, אנחנו עדיין מחכים להשלמת הטיהור הלא מוצלח, לשמחתנו. איש חכם אמר פעם, כי ביום בו הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה עוד מלחמה. ביום בו היהודים יניחו את נשקם, לא תהיה עוד ישראל. מאחר והטיהור האתני של היהודים על ידי הערבים לא היה מוצלח במיוחד לאורך 66 השנים שעברו מאז, תודה לאל, נוצרה בעיית פליטים ערבים, אשר דרשו זכות שיבה. במסגרת יום אבל זה, מתאבלים גם על אירועי מלחמת העצמאות שהביאו להקמת מדינת ישראל ולתבוסת צבאות ערב במלחמה‏. סליחה שניצחנו, במלים אחרות.
יחד עם זאת, הנכבה האמיתית מתייחסת, הלכה למעשה, ליהודי ארצות ערב, לטבח העם ולשואה שהערבים ביצעו ביהודי המדינות במזרח התיכון. במקביל להשמדתן של קהילות יהודיות באירופה על ידי הנאצים ומשתפי הפעולה שלהם, קהילות רבות של יהדות ערב הושמדו. הנותרים, נאלצו להגר לישראל, זאת למרות שהם לא היו בהכרח ציונים. הם היו יהודים אמיתיים, יהודים מאמינים ושומרי מצוות בני המעמד הגבוה שהותירו את רכושם ועסקיהם מאחור. בישראל, הם נחשבו לערבים, לנחותים, חיים במעברות, בצריפים ובאוהלים. אנשי עסקים ממולחים נאלצו לבצע עבודת כפיים, לעבוד בחקלאות ולטאטא רחובות.
הערבים החלו לציין את יום הנכבה החל משלהי שנות ה-90 על ידי עצרות ובתהלוכות. ברשות הפלסטינית ובמדינות אחרות מצוין יום זה ב- 15 במאי, אז המנדט הבריטי הגיע לסיומו וכן, התאריך הלועזי של היום שנועד להכרזת המדינה (בפועל הוקדמה ההכרזה בכמה שעות ל-14 במאי בגלל כניסת השבת). חלק מערביי ישראל מציינים את יום הנכבה ביום העצמאות של מדינת ישראל.
נשאלת השאלה האם הנכבה הזו כוללת יום אבל וצום?
נוצר הרושם שרוב חבריה של אורטל, בנוסף להיותם שמאלנים הזויים, הנם טבעונים אקטיביסטים. אין לי בעיה עם הטבעונות שלהם והאופן בו חבריה הטבעונים מהשמאל של אורטל כופים את השקפת העולם שלהם על הסובבים אותם - באופן נורמלי, אנשים לא חייבים להיות לידם. הבעיה היא שחבריה הטבעונים מהשמאל ההזוי עושים שם רע לטבעונים ולטבעונות. הם עושים הסברה גרועה לטבעונות ולמתנגדים לתעשיית המוצרים מן החי, זאת בניגוד לשרשרת התחקירים בכלבוטק, שעושה פעילות הסברה מעולה ומעלה את הבעייתיות בתעשיית החי למודעות.
נכון, תעשיית המוצרים מן החי היא רצח לכל דבר, גם אם כביכול משתמשים למזון מתועש או לבגדים כמו צמר ועור. אבל האנטגוניזים שלהם והמרירות לא מוציאים לנו, הטבעוניים, שם טוב. בגלל אנשים כמוה, אנשים שמכירים אותי ומגלים שאני טבעונית מנסים להתגרות בי בשביל ה"צחוקים". אנשים כמוה יצרו לטבעונים סטיגמה של אנשים ממורמרים, תוקפניים ובעלי נטיות אובדניות. אבל לא כך מצליחים לעשות הסברה, לא בעזרת תוקפנות ואובדנות עצמית. גם לי יש זכות קיום ואם יתוש יעקוץ אותי אמעך אותו. כנ"ל לגבי כינים על הילדים שלי, קרציות ופרעושים על הכלבים שלי, עכברים, חולדות וכדומה.
באותה המידה, לא אבקש סליחה שניצחנו. לא אצטער על כך שאני חיה כי השכמתי להרוג את מי שבא לרצוח אותי. מדובר בזכותי להתקיים, בזכותי להגנה עצמית. אפשר להתקיים בלי לאכול מזון מן החי ובלי ללבוש מגפי עור. העם שלי לא יכול לשרוד בלי שתהיה לו אוטונומיה, בלי בטחון.
אני לא אבקש סליחה שניצחנו, אלא אחגוג את יום העצמאות. מטרת יום הזכרון לחללי צה"ל הנו לזכור את חללי העם שלי ומי שנפל להגנתי ולהגנתו של עמי. יום העצמאות של מדינת ישראל מטרתו לחגוג את הנצחון שלנו, את יכולתנו לשרוד.
כן, נאלצנו להרוג את האויב בדרך לצורכי הגנה עצמית בלבד. לא מדובר בחגיגה על דמו של האויב ובשמחה לאיד. כנראה שהם היו צריכים לחשוב על זה קודם, לפני שתקפו אותנו במטרה להשמיד, לעשות השמדת עם, טבח עם, רצח המוני.
כמו שאין זכות לאדם לטבוח פרות, כך אין לערבים זכות לטבוח יהודים.
זוהי "גאווה" אופיינית לערוץ 2 להכניס טינופת כזאת לתכנית ריאלטי שמשודרת 24/7 ושילדים נחשפים לכיעור הזה. מדובר באישה אכולה בשנאה עצמית ובעלת נטיות אובדניות. היא שונאת את העובדה שהיא חיה. היא אנטישמית ואנטי ציונית ומשליכה את ההאשמה העצמית שלה על היהודים. איך היא מתבוללת עם מסתנן מוסלמי מסודן וקוראת לזה נאורות? אדם רוצה להתקדם ולא לסגת, לא לדרדר את מצבו.




תוכנית האח הגדול, או הפח הגדול, הנה עלובה בכך שהיא נותנת להזויה כמוה במה. ה"פמיניזם" שלה מצדיק להטריד מינית גבר אשכנזי ולהתגרות בו כדי שיתקוף אותה מינית. אני לא אקרא כאן להצביע למתחרים שלה כדי להעיף אותה. זה אומר שהאח הגדול ישיג את מטרתו ויקבל הצבעות ורווחים מהודעות SMS. אני כן אציע לכם לא לראות את תכנית הפורנו הזו שמעליבה את האינטליגנציה שלנו כצופים. אין לתכנית הזו שום תרוץ לקבל רייטינג.
לחצו Share ושתפו!















2 תגובות:

  1. מרגיש לי שהכתבה הזאת היא חלק משיעורי בית שקיבלה ילדה עם פיגור בבית ספר של חינוך מיוחד. ואני לא יורדת על מפגרים, אני פשוט אומרת שזאת הרמה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור... הרי תמיד עדיף להתפשט מול מצלמות כדי לריב על התור למקלחת למקרה שיעז לגעת בך ואז לצעוק אונס כי להטריד מינית גבר אשכנזי זה פמיניסטיות מזרחית

      מחק