מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 4 ביוני 2014

מוסלמי מעירק מפגין למען ישראל בהפגנה אנטישמית בלונדון







גל מדאיג של אנטישמיות עובר על אירופה. בעקבות כך, יהודים מעדיפים לא להתבלט ולהצניע את זהותם. יחד עם זאת, מקרה יוצא דופן התרחש בלונדון, כשבחור אחד התייצב לבדו עם דגל, שלט ואמירה מאוד לא אופיינית לגל השוטף את היבשת המערבית במסגרת הפגנה אנטישמית ופרו ערבית כנגד "מדיניות האפטרהייד" לישראל שהתרחשה בבריטניה: "תודה לישראל על הטיפול בפצועים הסורים".
האיש יוצא הדופן הזה הוא דווקא ערבי מוסלמי שנולד בעירק ואשר גדל והתחנך על ברכי האיסלם ומתגורר בלונדון. האיש כתב על השלט אותו החזיק: "תודה גדולה לישראל על הסיוע לאזרחים שנפצעו במלחמת האזרחים בסוריה". מעל השלט הוא גם החזיק בדגל ישראל - וזאת בהפגנה בה נישאו דגלי המורדים בסוריה ורוב מוחלט של המפגינים היו ערבים.
התגובות מסביב לא היו חיוביות: ביקשו ממנו, בנימוס ולאחר מכן קצת פחות בנימוס, להוריד את השלט והדגל ותקפו אותו על עמדתו. אבל הוא לא התקפל. למרות מה שאפשר לחשוב, האיש הזה אינו ישראלי ולא יהודי, אלא מוסלמי - ערבי בעל אזרחות בריטית.
האיש סיפר על המניע שלו: "תמיד שומעים חדשות שליליות על ישראל, הגיע הזמן לפרסם את מה שבאמת קורה שם, איך מאות אזרחים מסוריה מקבלים טיפול בישראל", אמר לנו. "עשיתי את זה, ואני מודה שלא כולם היו שמחים לשמוע".
כל מה שנותר לי זה להגיד לו תודה - הנה מוסלמי צדיק, תמים ורואה האמת. תודה שהוא לוקח יוזמה ומסייע בהסברה הישראלית ומיידע את העולם על פעולותיה ההומניטריות של מדינת ישראל הצנועה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה