מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 13 ביוני 2014

הגרעון הלאומי של מדינת ישראל עצום וחברי הכנסת חוגגים

שתפו את המאבק הציבורי כנגד חגיגות השכר על חשבון משלם המסים של חברי הכנסת - מנותקים נמאסתם!
20,000 איש כבר חתמו על עצומת המאבק והבהירו לחברי הכנסת – אם אתם דורשים מאיתנו קיצוצים וגזירות, אנחנו דורשים מכם את המינימום של דוגמה אישית ולוותר בשעה הזאת על תוספת במשכורת של 1000 ₪ שהביאה את המשכורת שלכם ל 38,889 ₪.
בשבוע  בו נערכו הבחירות לנשיאות, נחשפנו לסידורי הנדל"ן המפנקים ביותר של חלק מהח"כים המכהנים שלנו. שימו לב לצילום הבניין בו נמצאת דירתו של מנחם בגין ז"ל בתל אביב ברח' רוזנבאום 1 בתל אביב בעת שכיהן כראש ממשלה - 2 חדרים בדמי מפתח.
אז בואו נזכיר שוב לח"כים שערכים כמו צניעות, שקיפות וכן, כן גם דוגמה אישית הם לא ערכים גסים – כדאי להם לנסות.
ההשתתפות של הציבור קריטית להצלחת המאבק לנורמות ראויות לנבחרים - המשיכו להרעיש, לחתום ולשתף את עצומת המאבק עד שהנבחרים ומקבלי ההחלטות לא יוכלו להתעלם מהדרישה הצודקת וההגיונית לשעה הזאת - לעצור את עדכון שכר הח"כים.
המאבק הציבורי צובר מומנטום - יותר מ 30,000 איש כבר הצטרפו לעצומת המאבק הציבורי: מנותקים – נמאסתם! הם דורשים מאתנו גזירות וקיצוצים, אנחנו דורשים מהם דוגמה אישית ולעצור את עדכון שכר הח"כים והבכירים. אז חברי הכנסת שלנו מעלים לעצמם שוב את השכר. מדובר בתוספת שכר של עוד אלף ש"ח בלבד, בקטנה. שטויות עבורם. אז הם ירוויחו עכשיו כ40,000 שח.
בריטניה, שהיא אחת מהכלכלות החזקות בעולם. שימו לב, כמה מרוויח חבר פרלמנט בריטי? כ40,000 אלף שקלים בחודש בלבד (67 אלף פאונד בשנה). זה מקביל לחבר הכנסת הישראלי. נו, מה אנחנו מתלוננים? הכלכלה הישראלית דומה לכלכלה הבריטית? הרי רצינו שמדינת ישראל תשפר שירותיה. עם זאת בישראל התחבורה הציבורית משתווה למדינת עולם שלישי - לא יעילה ומפגרת בעשרות שנים, לעומת הרכבת התחתית של לונדון או הטבות לזוגות צעירים בריטים בדיור. אז הדברים האלה, טוב, זה לא יצא. אבל חברי הכנסת שלנו רוצים שיהיה טוב כמו שם. טוב להם, זאת אומרת.
היחס בין השכר הממוצע של האזרחים בישראל ובין משכורת חברי הכנסת הנו יותר מפי 4. לעומת זאת, מהו היחס בין השכר הממוצע בבריטניה ובין המשכורת בפרלמנט הבריטי? חבר הפרלמנט ירוויח פי 2.5 מהמשכורת הממוצעת של אזרח בריטי. פרוש הדבר שהבריטים מרוויחים יותר מהישראלים, חברי הפרלמנט שלהם משתכרים פחות מחברי הכנסת בישראל (באופן יחסי) וכן, הכלכלה שלהם מבוססת ועשירה בהרבה משלנו.
פרייארים חברי הפרלמנט שם. שיתכנסו ויחליטו שהם מרוויחים 4 פעמים השכר הממוצע, כמו בישראל. או אפילו 5 או 6. הרי בריטניה הנה מדינה עשירה. אבל הם לא יעשו את זה, מאחר והציבור הבריטי יתקומם. יגידו עליהם שהם חבורה של תאווי בצע, ינופפו מולם במצב הכלכלי הלאומי והגלובלי. אף חבר פרלמנט לא ימהר לקחת את התוספת. שיבואו לישראל כדי לראות איך ניתן לבזוז את קופת האוצר של המדינה.
הציבור בישראלי חייב להשמיע את קולו - הפעם אסור לאפשר לכך לקרות – זה לא הזמן להעלאת שכר. הם לא יכולים לעצום עין מול יוקר המחיה המאמיר והציבור שקורס - וביד השנייה לקבל תוספת לשכר!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה