מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 1 בנובמבר 2014

מיתוס יצחק רבין אינו תואם לרבין האדם, האישיות ואיש הציבור



"לשבור להם את הידיים והרגליים" רבין על הערבים, 1994


השמאל ההזוי יודע היטב להשלות את הציבור ביצירת מיתוסים סביב אישי ציבור ובפיתוח תעשיית הפוליווד של הערבים כנגד ישראל. דוגמא למיתוס שהשמאל יצר סביב דמות אגדתית בציונות הנה המיתוס שנוצר סביב דמותו של דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל. על פי השמאל ההזוי, מדיניותו של בן גוריון מאפשרת מסירת שטחים של ארץ ישראל לערבים תמורת שלום, דבר התואם את מדיניותם כיום.
הדבר אינו נכון. דוד בן גוריון לא מוכן לשלום בכל מחיר, בטח לא במחיר מסירת שטחים ממדינת ישראל או מארץ ישראל בכלל, ובפרט מסירת ירושלים. יותר מזה, בן גוריון, ציוני ושמאלני נלהב, תמך בהתיישבות ברחבי הארץ וביצירת רצף התיישבותי טריטוריאלי, או כמו שהשמאל הישראלי קורא לכך היום "התנחלות" ולמתיישבים "מתנחבלים".
החודש מצויין יום השנה ה-19 להרצחו של יצחק רבין. גם סביבו נוצר מיתוס של אדם המתנגד להתיישבות יהודית בארץ ישראל בכלל ובירושלים בפרט, מאחר והוא תמך, לכאורה, בגבולות 1967. יש לזה אפילו שם - "מורשת רבין". לא רק שהמיתוס סותר את יצחק רבין כאישיות ציבורית ופוליטית, אלא גם רבין עצמו התנגד להסכם אוסלו. זוהי אינה מורשתו של האדם שתרם רבות למדינה היהודית כאיש צבא, כציוני נלהב וכפוליטיקאי מדופלם. רבין ראה את ישראל כמדינה יהודית עצמאית שגבולותיה הוגדרו בשנת 1967 בעקבות מלחמת ששת הימים ואשר חיה בשלום עם שכניה. הוא התנגד עד ליומו האחרון למדינה פלסטינית והיה ער לכך שהסכם אוסלו הנו אסון, ולראיה:



והנה שוב, ראש ממשלת ישראל מתגרה בנשיא ארה"ב(!) ומתערב במדיניות האמריקנית(!!) מסכל כל אפשרות לשלום אמת עם הפלשתינים על ידי הצהרות ריקות ופומפוזיות על "ירושלים המאוחדת תחת ריבונות ישראל"(!!!) ובמקום מדיניות שפויה וריאלית שוב מצטט פסוקים מהתנ"ך הקיצוני(!!!!) ואני לא מדברת על ביבי!  





רצח רבין זה לימון שהשמאל סוחט וסוחט מאז ועד היום. לפניו היה להם את רצח ארלוזורוב. "מרצח לרצת כוחונו עולה". זה לא שלג דאשתקד, זוהי מציאות עכשווית. בורג הצליח להתברג עד תפקיד יו"ר הכנסת רק בגלל שעמד ליד אמיל גרינצוויג במהלך ההפגנה בה נזרק הרימון. הרצחו של רבין בזמן כהונתו כראש ממשלה מנוצל למטרות תעמולת השמאל הגבלסית השקרית מדי יום. כן, אנשי השמאל ההזוי מתעקשים להפוך את הרצח לפוליטי ולייחס לו מורשת שאינה קשורה אליו בפועל.
"מורשת רבין" הנה שקרית ויוצרת הסתה ודהומניזציה כנגד יהודים בכלל ובפרט כנגד אנשי הימין, כאילו כל מי שיש לו דעות לאומיות וציוניות אחראי לרצח רבין.
הרצחו של רבין הנו אסון משמעותי לציונות וליהודים, מאחר ובכוחו של רבין היה לסגת מהסכם אוסלו. כך התכוון לעשות. המורשת אותה מייחסים לרבין אנשי השמאל הנה שקרית. רבין נרצח רק משום שהחליט לבטל את הסכמי אוסלו ולראייה: "הרבה אנשים שהיו קרובים לאבא אמרו לי שערב הרצח,הוא שקל לעצור את תהליך אוסלו, מפני שהטרור השתולל ברחובות וערפאת לא סיפק את הסחורה, אבא הרי לא היה עיוור שרץ קדימה בל מחשבה" (דליה רבין, 8/10/0 ידיעות)






 בנוסף, לדברי משה יעלון, רבין עמד לעצור את הסכמי אוסלו לאחר שהתברר כי ערפאת עומד מאחורי הטרור. הרצח תרם תדמיתית לשמאל בבחירות במטרה להשיג מנדטים ולפגוע בתדמיתן של מפלגות הימין, לבצע דהומניזציה לאנשים הנורמלים, לאנשי ימין. עם זאת, הדבר לא היה מספיק כדי לגרום לשמעון פרס לתפוס את כיסא ראש הממשלה ותודה לאל על כך. תוצאות אוסלו המחרידות השפיעו חזק יותר מרצח רבין. כל הסקרים לפני רצח רבין הראו שהוא היה בדרכו להפסיד את הבחירות בגלל כישלון אוסלו, שנביאי השקר התנבאו שיצליח. גם כראש ממשלה, רבין לא היה מוצלח במיוחד, אך את הנזק האדיר שגרם רבין למדינה, לאזרחיה ולעם היהודי בכללותו, כפי שאנו מכירים כמורשת רבין, מדינת ישראל חשה על בשרה עד היום נזקי אסון אוסלו עד לימנו הן מההיבט הכלכלי, הן מההיבט הבטחוני, הן מההיבט ההתיישבותי והן מההיבט של בטחון האזרחים ואובדן חיי אדם. ולראיה, לפני אסון אוסלו, מדינת ישראל לא נזקקה לגדר הבטחון.


לשמאל אין קשר למוסר, ליהדות, לציונות ולארץ ישראל ואף לא למדינת ישראל. הם מחזיקים בנטיות אובדניות ותומכים באוייביהם המעוניינים להשמידם. תמיכה זו אף באה לידי ביטוי בפגיעה בחיילי צה"ל הדואגים לבטחונם. מדובר באנשי שמאל אנטיציונים שאינם מוסריים ותומכים ברצח של חפים מפשע. הם אינם מייצגים את רבין, את מורשתו, את בן גוריון ואת יתר אנשי השמאל הציונים שתרמו להקמת מדינת ישראל. בכדי להשיג את מטרתם ולהשמיד את מדינת היהודים, הם משתמשים בכל הכלים העומדים לרשותם, כולל באלימות כנגד חיילי צה"ל, פעילות הסברתית שקרית ויצירת מיתוסים מוטעים, הקמת תעשיית פוליווד ושימוש בתקשורת ההמונים בישראל ובעולם להפצת תעמולה כנגד היהודים ומדינת ישראל, תוך הטלת צנזורה על האמת.  זה לא שהתקשורת הישראלית גוייסה למטרה זו, אלא היא התמסרה לכך באהבה. אנשי השמאל שולטים בה ואילו אנשי תקשורת ימניים אינם מתקבלים לעבודה ובכך, הימין מודר מהתקשורת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה