מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

דנינו, מפכ"ל המשטרה, מנסה למנוע מחברי כנסת יהודים כניסה להר הבית





אחד אומר לעצמו, המשטרה היא זו שתציל אותו. היא מחפשת צדק, היא מחפשת את האמת, אבל זה לא נכון, הם כמו כולם מחפשים רק דבר אחד – כבוד וכוח. ברוך אסולין, הבורר.


ביום שישי האחרון, מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, יצא שוב נגד עלייתם של חברי כנסת מהימין להר הבית. במסגרת הרצאה שהעביר במכללה האקדמית אשקלון, הוא הבהיר כי ימנע את עלייתם של חברי כנסת "מתסיסים" להר הבית מאחר ולדבריו, מדובר בטעות לאפשר למי שפועל לשינוי הסטטוס קוו בהר הבית כאג'נדה לעלות אליו לרגל.
דנינו אף ניסה לאסור ביום שלישי האחרון על ח"כ משה פייגלין מהליכוד לעלות להר, אולם לא זכה לגיבוי מהיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין. לטענת דנינו, יש לשמור על הסטטוס קוו בהר הבית לאור ההצהרה החד-משמעית של ממשלת ישראל מאז 1967, לפיה אין כוונה לשנות את הסטטוס קוו, הנחיה שעל המשטרה לקיים. עם זאת, דנינו טוען כי אין היתכנות מעשית להצהרות בדבר הכוונה לשנות את הסטטוס קוו אבל ההצהרה משפיעה על העולם המוסלמי.
ראשית, אני מציעה לדוגמפכ"ל להפסיק לערבב פוליטיקה בעבודת המשטרה. נכון, הוא מתכונן לקראת השחרור שלו ומכין את עצמו לפוליטיקה. עם זאת, כהונתו כמפכ"ל של דוגמנינו תזכר כאחת הגרועות מבין מפכ"לי המשטרה בהיסטוריה של מדינת ישראל. לעד נזכור לו את האינתיפדה הכל כך לא קיימת לטענתו ברחבי הארץ ובפרט בירושלים. למעשה, גישה זו נלעגת מאחר והיא מקבילה לדרישה למנוע מנשים לצאת מהבית בלילות כדי למנוע אונס.
מעבר לכך,לאור הצהרתו של הדוגמפכל לאסור כניסת חכים מתסיסים להר הבית, בואו ננסה לסייע למשטרה לקבוע מדיניות ראויה ונכונה - מישהו צריך להסביר לדנינו מה זו התססה. מי מתפרע בהר הבית? האם הח"כים היהודים הם אלו שזורקים בקבוקי תבערה בהר הבית ושורפים תחנות משטרה? האם המשטרה מאפשרת בכלל ליהודים לעלות בהר הבית? האם הפורעים מתפרעים בעקבות התססה של אותם ח"כים? במידה והח"כית המושעית זועבי שהושעתה בגלל התססה תבקש לעלות להר הבית, האם יסרב הדוגמפכ"ל לאפשר לה לעלות? 


האם דוגמנינו יאסור את כניסתה של ח"כית שהושעתה בגין התססה כדוגמת זועבי להר הבית? האם הוא יאסור כניסת ח"כים יהודים בלבד? האם הפורעים בירושלים פורעים בגלל זועבי או בגלל ח"כים יהודים? האם הר הבית בכלל בידנו? למי יש שליטה על הר הבית? האם היהודים רשאים וזכאים לעלות להר הבית למרות מלחמת ששת הימים? בידי מי נמצאת הריבונות באזור?
אין שום סיבה לשמור על הסטטוס קוו ולהפלות כניסת יהודים להר הבית מאחר ומדובר באזר הנמצא בטריטוריה של מדינת ישראל. יותר מזה, יש למינת ישראל כל זכות וכל חובה לבטל את הסטטוס קוו ממספר סיבות:
א. הר הבית זה לא מסגד.
ב. יהודים אינם נכנסים לאל אקצה.
ג. זהו אינו המקום הקדוש ביותר למוסלמים.
ד. זה בסך הכל מסגד, כמו כל מסגד אחר.
ה. לירושלים אין חשיבות דתית למוסלמים והעיר כלל אינה מופיעה בקוראן.
ו. גם פלסטין לא מופיעה בקוראן
ז. אם ירושלים הייתה כל כך קדושה לערבים הם לא היו מחללים את העיר כל כך, לא היו יורים עליה טילים, לא היו מפוצצים אותה בפיגועים וכדומה. 
ח. על פי הקוראן, ארץ ישראל שייכת ליהודים.
ט. אם המוסלמים מתפללים עם ישבנם להר הבית אז למה כל הבלגן?
וכן הלאה.
יותר מזה, זו זכותם של היהודים לעלות להר הבית מסיבה אחת פשוטה - הר הבית נמצא בטריטוריה של מדינה יהודית ודמוקרטית, מדינת ישראל. יהודי שרוצה, שיעלה. יהודי שאינו רוצה, שלא יעלה. רצוי שהמפכ"ל יבין, חופש התנועה הנה זכות בסיסית במדינה דמוקרטית. מאחר והר הבית הנו מקום קדוש ליהודים ומאחר וזכותם של היהודים לחופש דת מעוגן בחוק יסוד, זכותם של יהודים לעלות להר הבית מאחר וישראל הנה מדינה יהודית ודמוקרטית בלבד. הדבר אינו מתנגש בחופש הדת של המוסלמים. אם כבר, יש לאסור כניסה מוחלטת של מוסלמים להר הבית ולבטל את הסטטוס קוו. 
לסיכום, על המשטרה מוטל להיות א-פוליטית ולדאוג לבטחונם של אזרחי ישראל ומבקריה. לא רק שנאסר על המשטרה להתנהל על פי אג'נדה פוליטית, נאסר עליה להפלות בין יהודים לערבים ובטח שלא לתמוך בפורעים ערבים. עם זאת, הלכה למעשה, המדיניות אותה מיישמים אהרונוביץ' ודנינו במשטרה נוטה לשמאל ההזוי. המפכל ינהג בחוסר סמכות במידה וימנע מח"כ יהודי בפרט לעלות להר הבית, מאחר ולח"כ יש חסינות פוליטית. מעבר לכך, המפכ"ל מונע משוטרים להשתמש בסמכותם כנגד מסיתים ערבים ומסיתים מהשמאל דבר שמביא פרעות בירושלים.
ולסיום, נא לקום לשמיעת עם חופשי בארצנו





תגובה 1:

  1. יוחנן דנינו , שייגזר דינך ערב יום הכיפורים, שלך ובני משפחתך ואהובך,הם ופקודיך האחראים לכך , השותפים לכך , וליודעים על כך, אלה כמו אהוביהם . שישפכו דמם כפי שאתם שפכתם את דמי , אדם לא צעיר וללא כל עבר פלילי , ויקבלו את אותו שרות ויחס משפיל מזיק וחבלני מצד שרותי חרום אחרים כפי שאני מקבל מתחנת משטרעת השכונות הרקובה והמושחתת , שאני רואה בך אחראי לו אישית . שם משתפים פעולה עם עבריינים , נוטלים שוחד , ופועלים כנגד אזרחים הגונים ! ! !
    לוואי ויעדיפו עבריינים בטיפול רפואי , לוואי ויאשפזו אותם לחינם אך רק על מנת להטרידם ולהתעמרות בהם, או לטובת הנאה אישית של המערכת והרופא אישית ,ושלא יקבלו את הטיפול הנדרש ובריאותם תינזק קשות ! ! !

    השבמחק