מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 16 במרץ 2015

בחירות 2015: לטובת העיר לוד ולמען בטחונם של הערים המעורבות בישראל






כל מי שגר בעיר מעורבת בין ערבים ויהודים חייב לקרוא את זה - תושבי העיר תל אביב, שימו לב! גם אתם שם בירושלים, בחיפה, בעכו ובבאר שבע. כן, גם תושבי העיר לוד. אז לטובת העיר לוד באופן אישי ולמען בטחונם של הערים המעורבות בישראל אין לאפשר ממשלת שמאל ורוב שמאלני בכנסת. אוי ואבוי לנו אם יחזור להתרחש שוב בלוד מה שמתרחש בחודשים האחרונים בירושלים. לכן, כל מי שגר בעיר מעורבת וטובת העיר בלבד לנגד עינכם קראו והסכית...
ב 21 ליוני 1999 עמדו מאות שוטרי משמר הגבול ואבטחו את ההריסה של מבנה בלתי חוקי בשכונת הרכבת, בקרבת ויקטורי. מולם, התקיימה הפגנה גדולה, פרועה וסוערת של ערבים מכל הארץ, במהלכה נפגע בצדק עזמי בשארה מכדור גומי שנורה לעברו על ידי שוטרים.
ראש העיר של לוד, דאז, היה פנחס עידן מהליכוד ובתפקיד ראש הממשלה כיהן, לא אחר מאשר ביבי נתניהו. אלו היו ימים אחרונים לפני בחירות. 
היו"ר הזמני של הכנסת, שמעון פרס, הגיע למחרת ללוד, בניסיון להרגיע את הרוחות הסוערות בעיר. פרס נפגש עם ראש העיר, פנחס עידן, וביקר בשכונת הרכבת. ועדת המעקב של ערביי ישראל החליטה לפעול במהירות לבנייה מחודשת של הבית שנהרס, לא בצדק, מאחר ומדובר בבניה שאינה חוקית, החלטה מסכנת את חייהם של תושבי הבית. 
שבועיים לאחר מכן, אהוד ברק נכנס לתפקידו כראש הממשלה מטעם מפלגת העבודה ושמעון פרס נתמנה לשר לשיתוף פעולה אזורי. שמעון פרס ומפלגת העבודה שיתפו פעולה עם הערבים ואפשרו את בניית אלפי הבתים הבלתי חוקיים ואף דאגו להחלפתו של ראש העיר פנחס עידן ובמינוי ועדה קרואה ,
ערבים רבים נהרו ללוד מכל קצוות הארץ קנו ובנו בתים בלתי חוקיים במחירים מגוחכים בכל רחבי העיר. כ15,000 תושבים אמידים ואיכותיים ברחו מהעיר לוד ובכך, התדרדר מצבה של העיר ורמת העבריינות עלתה. ערכי הבתים פחת דרסטית.
איש איש הטוב בעיניו יעשה. "והארץ הייתה תוהו ובוהו”. לאחר מספר שנים, בני רגב נבחר לראש העיר מטעם הליכוד. במהלך כהונתו, הוא הפגין את יכולתו כאיש מושחת. על כך הורשע וישב בכלא. מפלגת קדימה הייתה בשלטון ושוב, הוקמה ועדה קרואה בעיר לוד לאחר שראש העיר הורשע בפלילים. העיר הייתה "על הקרשים", שיא השפל של כל הזמנים. ותתמלא הארץ חמאס.
ואז, משום מקום, הגיעו קומץ אנשי הגרעין התורני [לא פחות ממנשקי המזוזות וקברי הצדיקים] שהביאו חבר ועוד חבר ועוד חבר, קנו דירות והעלו את מחירי הנדל"ן בעיר. תחילה הם התיישבו במספר שכונות בעיר ואז ביוזמתו של יוסי הרוש התחילו בבניה של שכונת אלישיב השכונה שחסמה את התפשטות הערבים והפכה את המאזן הדמוגרפי בעיר, השאר היסטוריה.
היום, העיר לוד עלתה על דרך המלך. ראש העיר, יאיר רביבו, הנו צעיר נמרץ ומבטיח. עד לבחירות, עו"ד רביבו כיהן כמנכ"ל העירייה במהלך הועדה הקרואה והוא מכיר את החולשות של העיר. יאיר רביבו זוכה *לאהדת ראש הממשלה והשלטון המרכזי פועל למען הסדר בעיר ולמען קידומה, פועל להקמת כבישים, חידושם ויצירת כניסה חדשה לעיר. הוא נלחם במשטרה ובאטימותה ובחוסר רצונה להלחם בפשיעה. היד עוד נטויה. העתיד הטוב עוד לפנינו.
עם זאת, כל זה עשוי להשתבש אם חלילה וחס השמאל יעלה שוב לשלטון בדמות המחנה ה"ציוני" בשילוב קואליציה עם מרצ והמפלגות הערביות. ראו הוזהרתם.
שימו בקלפי טב או קץ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה