מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 15 במרץ 2015

מי שמצביע משפיע ומי שמחרים נקנס




פעם בכמה שנים, האליטה השולטת בחברה הישראלית ובמערב בכלל, מאפשרת לנו, ל-99%, להאמין באשליה שיש לנו שליטה על המתרחש. יחד עם זאת, השליטה, למעשה, נמצאת בידי האליטה, ה-1%, בעלי ההון, הכוח והשררה. פעם בכמה שנים, אותם האנשים שמרכיבים את ה-1% באוכלוסייה מחזיקים את הכורסא באימה, שמא רוב האוכלוסייה תפסיק להיות מושפעת מתקשורת ההמונים ואכן תצביע למפלגה שאינה הולכת עם הזרם של האליטה.
בבחירות אלו של ישראל שנת 2015, הזעזוע בקרב האליטה בא לידי ביטוי בעוצמה רבה יותר. מפלגות חדשות נוספות עולות וצצות. מפלגות אחרות איחדו כוחות כדי לעבור את אחוז החסימה, רף שעלה בשנה האחרונה. מיתוסים ואשליות מיוחסים לשמאל של היום, כאילו הוא ציוני, רביני ובן גוריוני. בפועל, אין קשר בין המחנה הציוני לבן גוריון, לרבין ובכלל לציונות. ההיפך מכך. הם קיצוניים יותר מגלאון, ממש כמו טיבי, דעאש וזועבי.
הלחץ של ה-1% הביאה לכך שהבחירות הנוכחיות הפכו לתוססות. מי יודע, אולי ההמון יקבל שכל, דבר שיפגע בעמדות הכוח שלהם? הם מרגישים את האדמה בוערת תחת רגליהם. לכן, במאבק על הקולות, המפלגות מוציאות את הכלים הכבדים - השמאל מבצע דהומניזציה לאנשי הימין, בעיקר לביבי ולשרה נתניהו. הם מזמן לא אנושיים, בני אדם. הכל, רק לא 'הוא', זה שאסור אפילו לשאת את שמו. עדיף לחתום על הסכם עודפים עם טרוריסטית שנלחמה בחיילי צהל על אוניית הטרור המרמרה וליצור חרדופוביה.
האליטה שולטת בתקשורת ומתרמנת את המסרים בה לצרכיה ומצנזרת מסרים שלא תואמים למציאות שהאליטה מעוניינת ליצור. בכך, ה-99% מוצפים במידע מוטעה, שקרי וכוזב, מלמדים את הסטודנטים באקדמיה להאמין לשקרי השמאל. קיימת הטעיייה לגבי מי שעומד מאחורי 'תג מחיר' כנגד המיעוט הערבי ושרפת המסגדים, לגבי היחס של כוחות הבטחון הישראלית כנגד המחבלים והאוכלוסייה הערבית התמימה הנמצאת בשטח עליו מגנים כוחות הבטחון, אך המחבלים מנצלים אזרחים כחומת מגן. בכך, באה לידי ביטוי תקשורת מצונזרת ומוטה. לא קיים חופש ביטוי ואו חופש עיתונות. 

"אסור לנו לאבד את מרצ". כך פורסם במודעות תעמולה ענקיות בעיתון "הארץ", ה"שופר" הבלתי רשמי של מרצ. לאחר שנחשפנו לכרוז הבחירות של המפלגה. בכרוז נכתב הביטוי הפוגע לפיו במדינת ישראל "פוצחים במלחמות מיותרות כל שנתיים" - נראה שהתשובה למשפט הפותח הנ"ל אמורה להיות "אסור לנו להושיב את מרצ בכנסת הבאה".
את כרוז הבחירות פרסמה מפלגת השמאל ובו נאמר, בנוסף: "הבית שלנו בסכנה, רומסים לנו את הדמוקרטיה, פוצחים במלחמות מיותרות כל שנתיים". המלחמה על שלומם של תושבי ישובי עוטף עזה, עד לבאר שבע ואף תל אביב הנה מלחמה מיותרת? אם אלה מלחמות מיותרות, מה הן מלחמות הכרחיות? אסור לנו לאבד את מרצ? אסור לנו להישאר עם המפלגה הזו.
בהמשך המודעה המצוטטת לעיל נכתב בין היתר: "מחוקקים חוקים גזעניים, מפלים נשים וערבים, מתאכזרים לחלשים ולבעלי חיים". יפה. בוודאי שאסור להתאכזר לחלשים ולבעלי חיים, אבל מותר ככל הנראה להתאכזר לאלמנות, ילדים והורים של חיילים שמסרו את נפשם על הגנת העם והמולדת, ולומר להם שהקרבן היה מיותר, ושמוטב שיעזבו את הארץ ולא ייפלו קרבן לממשלה המנהלת מלחמות מיותרות.
בפועל, השמאל האלטיסטי הוא גזען, כל עוד זה לא מתקרב לחצר האחורית שלו. זוהי המטרה של המסתננים מאפריקה השחורה - הכל בסדר כל עוד הם מתרכזים בדרום תל אביב. הנטייה היא להעביר מסרים שליליים כנגד הימין, החרדים ומתנחלים וכן, להלל מחבלים, שמאלנים ופעילות אנטישמית.








אל תאפשרו למשטרת הקיטורים לקנוס אתכם - תשפיעו, לכו להצביע.
תשברו את ההגה ימינה ושימו בקלפי *קץ* למען ברוך מרזל ומיכאל בן ארי או *טב* למען הבית היהודי, נפתלי בנט ואיילת שקד. זוהי התרומה הקטנה שלכם. אל תתנו להם להוביל אותנו באף. תצביעו למען מדינת ישראל, מדינת היהודים. זה תלוי בכם.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה