מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 6 באפריל 2015

רק בגלל שאתה רוצה לראות את דודה שלך, דווקא בשבת










זה חמוד. אני קוראת סטטוסים של אנשים שתומכים בהפעלת תחבורה ציבורית בשבת ושחושבים שמשאל עם בנושא יעבוד לטובתם. לרוב, מדובר באנשים שכתבו שבוז'י מנצח ב-14 מנדטים בערך. ובכלל, מדהים בעיניי שהאדם הלבן מעוניין שהליכודניק ישרת אותו בתח"צ בשבת. "ניצחתם? עכשיו תסיעו אותנו!" 
אתה טוען שאתה לא מעוניין שיכפו עלייך. למה אתה כופה את עצמך על אחרים? למה, בגלל שאתה רוצה לנסוע לדודה שלך בשבת, אלפי נהגי אגד צריכים לוותר על יום המנוחה שלהם עם הילדים?
למה בגלל שאתה רוצה לנסוע לדודה שלך בשבת, אלפי עובדי מוסך, סדרנים, נהגי גרר של "דן" - גם ייצטרכו להיפרד מיום החופש שלהם?
למה, בגלל שאתה רוצה לנסוע לדודה שלך בשבת, אתה מציע להם להמיר את יום החופש שלהם ביום אחר? הם גם רוצים לראות את הילדים שלהם ביום החופש היחיד שיש להם מבית ספר.
למה, בגלל שאתה רוצה לנסוע לדודה שלך בשבת, עובדי תחבורה ציבורית שומרי מסורת או, חס וחלילה, דתיים לא עלינו, צריכים לחשוש שייסבלו מאפליה במקום העבודה כי הם לא יכולים "לתת משמרות" בשבתות? אתה הרי מתנגד לכפייה דתית. מה שאתה עושה נקרא כפייה דתית לכל דבר ועניין, גם אם היא אנטי. עאלק שלושת ימי עוצר בערב ליל הסדר... יום חמישי זה יום רגיל לכל דבר מבחינת פעילות של התח"צ. כנ"ל לגבי יום שישי ויום שבת. אז על מה הטררם בדף הפייסבוק של השר ישראל כץ? יש 52 חמשושים כאלו בשבת.



ברק הרשקוביץ׳ (בתמונה), ליכודניק, עונה לשר כץ בYnet:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4644909,00.html״לסבתא שלי...
Posted by ‎ישראל חופשית‎ on Tuesday, April 7, 2015



למה, בגלל שאתה רוצה לנסוע לדודה שלך בשבת, אתה רוצה שגם כל הקניונים והסופרים והמכולות יאולצו לעבוד בשבת כי אולי אתה רוצה להביא לדודה איזה שוקולד.
למה, בגלל שאתה רוצה לנסוע לדודה שלך בשבת, מעסיקים בענפים אחרים ידרשו מהעובדים שלהם לעבוד גם בשבתות? הרי אם יש תחבורה ציבורית זו כבר נורמה ומה הביג דיל להגיע לעבודה ושבת תהפוך לעוד יום בשבוע? 
למה, בגלל שאתה רוצה לנסוע לדודה שלך בשבת, אתה מצייר תמונה מעוותת שכאילו אין תחבורה ציבורית בשבת - בזמן שבהרבה ערים יש תחבורה ציבורית מסוימת כי כנראה רוב העם לא רוצה תחבורה פתוחה וחופשית לכל חלקי הארץ כי לאנשים יש הנאות אחרות שהן לא לבקר את הדודה שלהם בשבת?
למה, בגלל שאתה רוצה לנסוע לדודה שלך בשבת, אתה משתמש בעניים וזקנים שלא יכולים לנסוע בשבת לראות את המשפחות שלהם?
התחנה המרכזית בירושלים ביום רגיל
ומה, עם כל המשפחות שלא ייראו את בני המשפחה שיאלצו לעבוד בשבת, בגלל כל מעגלי התעסוקה סביב עניין התחבורה הציבורית הכוללים הסעדה, שירותי דרך, פתיחה של אתרים ומקומות ועוד עסקים של בעלי ממון חזירים שיירצו ליהנות מהכנסה גם בשבת. המשפחה שלהם פחות חשובה משלך? רק כדי שהוא יצטרך לסבול גידופים מחברייך הנוסעים, בלי הגנה ממך ומחבר מרעייך, תמורת שכר מינימום? ממש כמו שקרה בקו 852, כשחצי אוטובוס קילל את הנהג בגלל כמה במפרים.




סערה ציבורית על התחבורה בסוף השבוע. מה דעתכם? חושבים שהמדינה צריכה לדאוג לתחבורה בשבת?
Posted by ‎חדשות 2‎ on Monday, April 6, 2015

ותגיד, אתה לא יכול לראות את דודה שלך ביום שלישי? אם אתה מתעקש דווקא על שבת, קח מונית ספיישל, תקנה רכב לסופי שבוע בלבד או סע במוצאי השבת או לפני כניסת השבת. כמה פעמים בשנה אתה כבר מבקר את הדודה שלך?
אותם 'נאורים' שמתנגדים לשימור הסטטוס קוו בעניין תחבורה ציבורית בשבת ובחג, מתנגדים לתכנים יהודים בבתי ספר, מתנגדים לחוק החמץ, מתנגדים לחוק הלאום, מתנגדים לשמירת השבת, מתנגדים לתשעה באב, מתנגדים לחוק השבות, מתנגדים ללומדי תורה, מתנגדים לברית מילה / מוהלים, מתנגדים לרבנות, מתנגדים לגיור, מתנגדים לחרדים / מתנחלים / כיפות סרוגות (כל מי שקרוב לתרבות ישראל וליהדות), מתנגדים לבתי כנסת אורתודוקסים, מתנגדים לשמירה על ארץ ישראל המערבית (מהירדן לים התיכון) מתנגדים להכרה החוקית של המדינה ביהדותה ("חוק הלאום"), מתנגדים לעם ישראל, לארץ ישראל, לתורת ישראל, מתנגדים לכל מה שיש בו מהזהות היהודית, התנגדות ליהודים בירושלים, בגולן, ביהודה ובשומרון, מתנגדים להופיע בצד הנכון של הקו הירוק ועוד. לפיכך, אם לא תורת ישראל, ארץ ישראל, תרבות יהודית, מהי מדינה יהודית עבורכם?
המטרה האמתית של השמאל-ערבים היא לבטל את הזהות היהודית של מדינת-ישראל. תסלחו לי על הגסות, אבל תחבורה ציבורית בשבת מעניינת את התחת של יוזמי הקמפיין הנוכחי. מדובר בקמפיין נוסף מבית היוצר של הקרן לישראל החדשה, העמותות הזרות שפועלות כאן והיהודונים שפועלים בשמם. כל המטרה היא לחמם שוב את החזית בין דתיים לחילוניים, להמשיך במסע מחיקת הזהות היהודית של מדינת ישראל כמדינה יהודית. הדבר נעשה בד בבד עם פעולות שהן חלק מאותה האג׳נדה, - הצפת ישראל במסתננים, קיעקוע סמכויות השילטון, נהיליזם והכנסת עוד ועוד אלמנטים של ״החברה האזרחית״ לצמתי קבלת החלטות ושליטה. אז תתעוררו ציבור!... כן, גם אתם האדישים שלא מבינים שמרדימים אתכם, כדי לעשות בכם מעשים מגונים.

14 תגובות:

  1. שלום,
    זה לא הביקור של הדודה בשבת. זו הרגשת החנק שהממשל מטיל על האזרח שאין לו רכב.
    פעם לא הייתה טלוויזיה בערב שבת. היום יש.
    פעם לא היו פרסומות בשבת ברדיו ובטלויזיה. היום יש.
    ככה זה כשהעולם מתקדם.
    באירופה אתה לא זקוק לרכב. אתה יכול לנוע בחופשיות 24/7 וזה חלק גדול מהסיבה שלנו לאהוב את אירופה. הרגשת החופש להתנייד.
    יום מנוחה לא חייב להיות בשבת. הוא חייב להיות וזה כבר עניין לממשלה לפקח עליו.
    הסיבה היחידה שאין תחבורה בשבת זו הסכם קואליציוני מושחת של השלטון עם מפלגות לא ציוניות שאינן תורמות למאמץ הלאומי לשלנו להתקיים כאן (פרט ללימוד תורה עד כמה שזה שווה).
    כל אלו שהצביעו נגד תחבורה 24/7 הם אלו שמתפננים בבניאס בשבתות אך לא חושבים לדקה על אלו הכלואים בבית.
    הרי אותם קשי יום לא יסעו לבניאס ביום שלישי. זה יום עבודה.
    הטרגדיה של אותם קשי יום שהם כמו פלסטלינה ביד הגורו שמפחיד אותם בלחשים, בערבים, באירנים ואז הם שוכחים ומצביעים כמו עדר לטובת מי שמקפח אותם.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה חייב להיות בשבת במדינת היהודים, אחרת יאלצו עובדים רבים במשק לעבוד בשבת. יותר מזה, תהיה אפלייה על בסיס דת ועד כמה שכיום מעסיקים מסרבים להעסיק חרדים - עכשיו תהיה להם סיבה מוצדקת, מאחר והתפקיד דורש חילול שבת. אפלייה לכל דבר על בסיס דת. זו הטרגדיה. אם אין בית ספר, אין סיבה לאםשר תח"צ בשבת

      מחק
    2. נ.ב - אתה לא חייב להגביל את עצמך לאוטובוסים. לךברגל זה טוב לבריאות. קנה אופניים

      מחק
    3. תשכיר רכב, קח מונית. כמה אתה כבר מבקר את דודה שלך?

      מחק
  2. אחת ההדעות המגעילות שקראתי!
    למה, את/ה חושב/ת שאין נהגים שיסכימו לעבוד בימי שבת תמורת 150% לשעה? למה, את/ה חושב/ת שיחייבו לעבוד את הנהגים וכו' בימי שבת וחגים? למה, את/ה חושב שאין לי תוכניות אחרות חוץ מלבקר דוד/ה בימי שבת וחגים? למה, את/ה חושב/ת שרוב האנשים נגד תחבורה ציבורים בימי מנוחה? למה, לא חשבת על כך שאפשר פשוט לעשות בימי שבת וחגים את אותו הקו פעם-פעמיים-שלוש בשעה ולא יותר? למה את/ה חושב שלכולם יש כסף למוניות ספיישל או רגילות ולאוטו פרטי אין?

    כתבה שמלאה בשטויות!

    השבמחק
    תשובות
    1. אהה ולמה את/ה חושב/ת שיש לי זמן פנוי כל יום לביקור ובילויים? לדעתך אני לא עובד ובעל כוחות על לשימוש יומיומי?

      מחק
    2. א. אל תעבוד יותר מ-8 שעות ביום - זה לא מקובל בעולם, אז למה שיהיה מקובל בישראל? זה משאיר לך 16 שעות ביממה לביקורים ובילויים.
      ב. הנהגים האלו מרויחים שכר מינימום כי זה לא חוקי לשלם להם פחות. נהג עייף זה נהג שעושה תאונות. נהג עייף שעושה תאונה על רכב ששוקל 10 טון ומכיל לפחות 50 איש זה דבר שהורג. הפקחים שלהם לא מקפידים על שעות עבודה ומנוחה לנהגים, בטח לא כשיתחילו לעבוד 7 ימים בשבוע. אם כבר, תתחיל להלחם על תח"צ בלילות ובערבים. זה הוגן

      מחק
    3. לא צריך להפוך את המאבק הזה למאבק של הציבור נגד הנהגים. בשביל זה יש וועדים. אפשר לדבר איתם, להציע שיפור ניכר בתנאים, לשמוע מה הדרישות, להציע ימי חופש אלטרנטיבים וחוקי הגנה לדתיים. לא ירצו- זכותם המלאה, זאת העבודה שלהם, וזכותם לדרוש יום חופש כמו שאר אזרחי הארץ. אני אישית מהרגע שהם יחליטו להתנגד מקפלת את עצמי והולכת מהמאבק הזה אבל למה ישר לפוצץ? אפשר לדבר, עם התנאים הביזיוניים שהנהגים עובדים בהם, רפורמה כזאת יכולה דווקא לתת להם יתרון גדול במשא ומתן לשיפור התנאים. ואם הנהגים יחברו למאבק הזה במקום להניח שהציבור נגדם, הם יכולים לקבל גב גדול מאחוריהם.

      מחק
    4. לי, הנהגים לא מתנגדים כי הם יפוטרו. המעסיקים שלהם לא כבדים אותם כבר עכשיו, אז שיכבדו אותם עם יום המנוחה השבועי?

      מחק
  3. לקנות רכב רק לסופי שבוע?? חחחח אם לאנשים היה עודף כסף סביר שחלק מהם לא היו בוחרים לקחת אוטובוס בכאופציה ראשונה.

    ולא תאמיני, לחלקנו יש הורים שגרים בצפון, לא דודה, אם אני גרה בפתח תקווה וההורים שלי גרים בטבריה, אז אני רוצה להבין כמה זמן ביקור אני יכולה לעשות אצלם אחרי יום של 8 שעות עבודה, פלוס נסיעה לעבוד וחזרה, פלוס זמן הנסיעה לטבריה וחזרה. כמה הזוי מצידך!

    וכמה צבוע

    את משתמשת באינטרנט בשבת? וכשאת לוקחת מונית בשבת אין איזה נהג שעובד באותו רגע כדי לתת לך שירות? והמסעדה שאליה את נוסעת? והצימר שבו את לנה? והקופאי בכניסה לפארק שאליו את רוצה להיכנס? כל אלו הם לא עובדים בשבת? והאנשים שמשדרים לך טלוויזיה ורדיו כדי שיהיה לך איך להתבדר? הם לא עובדים בשבת? ומסעדות? ומלונות? ומועדונים?

    וכמובן שאף אחד לא עובד בשבת בחברת חשמל כדי שאת תוכלי להפעיל לך מזגן בשבת או לשמור על האוכל שלך חם, מה פתאום. הרי ידוע שבשבת חברת חשמל מכבה את כל המתקנים שלה ומשחררת את כולם הביתה לנוח. הא, לא? אנשים צריכים לעבוד כדי שחברת חשמל תוכל לספק את הדרישה בשטח? אבל חשבתי שאיכפת לך שאנשים לא יעבדו בשבת!

    צביעות!

    השבמחק
    תשובות
    1. רוב העסקים שציינת, כולל אמצעי התקשורת, חברת החשמל ואפילו התח"צ, הנם עסקים שמחוייבים להיות פעילים בשעת חרום. לכן גם לא אכפת לי שיעבדו בשבת ואפילו בכיפור
      מעבר לכך, במקרה אותו ציינת, אולי באמת עדיף שלא תיסעי בשבת להורים אלא בשישי בצהריים - את צריכה בסה"כ אוטובוס ביניעורני אחד כדי להגיע מפ"ת לטבריה ואם נסיעה כזו כל כך מטריחה אותך, סעי לסופ"ש, תעשי אצלם קידוש וכו'. קחי אפילו חופש באמצע השבוע כדי לחסוך ממך את הטרחה כדי שלא תבזבזי יום שלם על אוטובוסים. ממך נשמע שביקור אצל ההורים זה ממש טרחה
      אין לי מזגן בבית ואני ממש לא סובלת מזה. גם לא טלויזיה ואני לא נוסעת לפארק בשבת. טוב, אולי במוצש. אבל אני לא נוסעת לצימר, בטח שלא באוטובוס. גם העובדים האלו לא - הם מקבלים מהמעסיק מוניות ספיישל ואפילו רכב צמוד. זה חלק מהתפקיד.
      ובכל אופן, אם את כל כך מתעקשת לבזבז על נסיעה כזו שבת שלמה, יש מספיק אפליקציות של טרמפים ואת מקבלת נסיעת ספיישל עד להורים בטבריה מפ"ת. את לא צריכה את הטובות של השר כ"ץ בשביל זה וההוא מאגד לא צריך לאבד זמן איכות עם המשפחה שלו רק בגלל שאת רוצה אוטובוס אקספרס מפ"ת לטבריה דווקא בשבת. זה אפילו יעלה לך פחות על ההשתתפות בדלק.
      ואם זה ממש טרחה אולי כדאי שתעברי לגור יותר קרוב אליהם או שתממני רכב לסופשים. זה אפשרי כשרוצים. כמה תלונות יכולות לצאת מבנאדם אחד?

      מחק
  4. אתה טוען שאתה לא מעוניין שיכפו עלייך. למה אתה כופה את עצמך על אחרים?
    למה בגלל שאתה רוצה לנוח בשבת במלון נהגי אגד צריכים לוותר על יום המנוחה שלהם עם הילדים כבר עכשיו?
    מה בגלל שאתה רוצה לנוח במלון בשבת, אלפי מלצרים כבק היום נפרדים מהיום חופש שלהם.
    למה, בגללשאתה רוצה לנוח בשבת במלון, אתה מציע להם להמיר את יום החופש שלהם ביום אחר? הם גם רוצים לראות את הילדים שלהם ביום החופש היחיד שיש להם מבית ספר.
    מה, בגלל שאתה רוצה לנוח בשבת במלון , אתה רוצה שגם כל המלונות יעבדו בשבת כך שכל המשפחה תוכל להצתרף למנוחה.
    למה בגלל שאתה רוצה לנוח בשבת במלון ויוצר תמונה מעוותת כאילו איכפת לך מיום החופש של עם ישראל אבל לא מאפשר לאותם אנשים ללכת לבקר את דודה שלהם בשבת ??
    בפריפריה אין תחבורה ציבורית בשבת יש רק הסעות למלונות שאתה הולך לנוח בהם בשבת!!!
    למה בגלל שאתה רוצה לנוח במלון בשבת אתה משתמש בדתיים שלא רוצים לסוע בשבת בתור הוכחה שאין ביקוש לנסיעות בשבת?
    מה בגלל שאתה רוצה לנוח בשבת המשפחה שלך חשובה יותר מהמשפחה של העובד במלון

    השבמחק
    תשובות
    1. את באמת חושבת שאין נהגים שהיו מסכימים בשמחה לעבוד בחלק מימי שבת וחגים? את חושבת שהמצב שכוווולנו כל כך מושלם שאין אחד שהיה מסכים לעבוד תמורת 150%? או שאולי אפשר לעשות משמרות גמישות שזה בין 4 ל-8 שעות, איך שנוח לנהג. יש כלכך הרבה פתרונות ועדיין אתם סוגרים את העיניים על כל הפתרונות שניתנות לבעיות שאתם יוצרים...

      מחק
    2. אני באמת חושבת שהנהגים האלו ימצאו השלמת הכנסה אם הם ממש מוכרחים להרויח יותר על חשבון זמן איכות עם המשפחה שלהם. אני באמת חושבת שאם למנכל אגד רשאי לראות את המשפחה שלו בשבת, דבר שהוא לא יכןל לעשות ביום - יום, אז גם הנהג הכי זוטר רשאי לראות את המשפחה שלו בשבת. אסור לך למנוע את זה ממנו רק בגלל שהוא מרויח שכר מינימום. מי שמוכן לעבוד שעות נוספות לא הייתי רוצה שיהיה על הכביש. זאת אחריות על חיי אדם

      מחק