מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 22 באפריל 2015

ציונים? מתנגדים לאנטישמיות ולנאציזם? אל תקנו נסטלה ואסם









זוהי מחאת הצרכנים האמיתית - לזכור ולא לשכוח את השואה, קורבנותיו, גיבוריו וניצוליו. השואה שהתרחשה כנגד יהודים באירופה מהווה צורך הכרחי להחרים את מוצריו של תאגיד נסטלה ואסם, הן בישראל והן בעולם כולו, בגין היותם מונופול בישראל. היותם מונופול מאפשר להם בלעדיות בסופרים ומונע תחרות. מניעת התחרות מביאה להעלאת מחירים הן לסופר והן לצרכן. בעקבות כך, אנו מכירים את התוצאה בפעילותם של צרכנים המחרימים מוצרים של מונופולים וקונים רק מוצרים חלופיים של יצרנים קטנים המייצרים בישראל. בכך, באה לידי ביטוי ירידה במחירים, מאחר ואנחנו יוצרים תחרות, אנחנו מקדמים אפשרויות אחרות וחלופיות למוצר, תורמים לכלכלה הישראלית, יוצרים מקומות עבודה ומונעים מונופול.
יותר מכך, ישנו צורך חיוני נוסף להחרים את מוצריו של תאגיד נסטלה, על חברות הבת שלו כולל אסם. כל מי שחושב שידע הכל ומכיר מול מי הוא מתמודד, מטרת הפוסט הזה הוא לפתוח לכם את העיניים. לספר לכם כיצד האינטרס של התאגידים הללו עלה בחיי אדם. הנה משהו מדהים שלא ידעתם ואתם שותפים לו מדי יום - לידיעתכם, תאגיד נסטלה [Nestlé] הנו תאגיד בינלאומי שנוסד בשנת 1866 בשוויץ. התאגיד מחזיק ב-50% מהבעלות בחברת אסם הישראלית. הסופר הוא זירת הקרב שלנו. לכל מוצר של אסם ונסטלה יש תחליף של חברה ישראלית קטנה שזקוקה לכסף שלך על חשבון מימון תאגיד רצחני. תזכרו את הסקנדל של החברה, כפי שנחשף בתכנית שומר מסך, במסגרתה אוחסנו מוצרים הדורשים קרור והקפאה בטמפרטורה של 25  - 30 מעלות צלזיוס.
במהלך מלחמת העולם השנייה, תאגיד נסטלה, השולטת בישראל על חברת אסם, כולל המותגים טבעול וצבר, שיתף פעולה עם הנאצים. באותה תקופה, התאגיד פיטר מקרב חברי ההנהלה את כל היהודים ופרסמו שהחברה נטולת יהודים בתפקידים בכירים. התאגיד הודיע על כך לשלטונות הנאצים במכתב. התאגיד לא הסתפק בכך ויהודים אלו הוסגרו לנאצים, שנשלחו למותם באופן מזעזע במחנות הריכוז וההשמדה.
שימו לב, את החברה הזו, אנחנו מחזקים בכספנו על ידי קניית המוצרים שלהם. אולי לא ידעתם על כך, אבל זה משהו שאנחנו שותפים לו כל יום. יותר מכך, תאגיד נסטלה, שפעל משוויץ הנטרלית, העסיק יהודים תחת השלטון הנאצי בעבודות כפייה. כדי להשתיק טענות אלו, התאגיד הוציא דמי שתיקה בשנת 2000 בסך 14.5 מליון דולר בלבד. עם זאת, במסגרת עידוד השקעות הון, מדינת ישראל סיפקה לאסם מליארד שקלים מכספי מסים, כספי ציבור יהודי, לא פחות.
לידיעתכם, קיבוץ לוחמי הגטאות הוקם על ידי ניצולי שואה. קיבוץ לוחמי הגטאות הקים את מפעל טבעול במו ידיהם. עם זאת, הוא הועבר לבעלות אסם ובהמשך, מתוך תאוות בצע, השליטה על מפעל נמכרה לאותו תאגיד בזיוני, לנסטלה. את התאגיד הזה אנחנו מחזקים כשאנחנו קונים את המוצרים של נסטלה, של אסם, של טבעול, צבר ועוד. מה המקימים של קיבוץ לוחמי הגטאות היו אומרים אם היו יודעים על המתרחש? מה היו אומרים על כך גיבורים יהודים בגטאות שעבדו בכפייה, כמו מרדכי אנילביץ'? עכשיו, כשאנחנו, הציבור הישראלי, מודע לפשע הנתעב שביצע תאגיד נסטלה כלפי היהודים, מה אנחנו יכולים לעשות בנדון?
הכבוד שלנו נרמס. זכרם של הנרצחים וכבודם של ניצולי השואה והגיבורים נפגע בכך שאנחנו צורכים מוצרים אלו. לזכור ולא לשכוח. גם אז צעירים סימנו עסקים של יהודים ועשו להם ליל בדולח ופרעות. 

להבדיל מכך, כמו בשנות ה-20 וה-30 של המאה הקודמת וכמו בתקופת מלחמת העולם השנייה והשואה, היו סייענים שתרמו לפעילות הנאצית - הן מצד הגויים, ובפרט סייענים מצד האומה המוסלמית ומנהיגיה, והן מצידם של יהודים ומנהיגים כגון הרצל, בן גוריון ועוד. כיום, האומה האיסלמית עדיין אנטישמית ועדיין אנטיהודית ואנטיציונית. כך גם יהודים כמו מירב מיכאלי, יאיר לפיד ואביו טומי לפיד המפגנים דעות אנטיציוניות, אוטואנטישמיות ועוד.
כשצעירים מסמנים עסקים של יהודים
לכל מוצר של תאגיד ענק ומונופוליסטי יש תחליף של יצרן מקומי קטן. ניתן לאתר אותם באמצעות האתר ואו האפליקתיה של פרייסז. אני מעודדת באופן אישי רכישה מההתיישבויות בעוטף עזה, בדרום בכלל, ביתר הפריפריה כולל בקריית שמונה, בישובי הגולן, בכרמיאל ואף בירושלים וביהודה ושומרון. לקראת הקניות לשבת, להלן רשימה של מוצרים שבטוח ייכנסו לעגלה:
סלטי שמיר – אזור תעשייה ברקן,
אחוה-אחדות – אזור תעשייה ברקן,
יקבי הכורמים – אזור תעשייה אדומים, 

סופר דרינק – אזור תעשייה עטרות,
אופנהיימר – אזור תעשייה עטרות,
פטריות תקוע,
של-גל פילסבורי – אזור תעשייה עטרות,
מיה – אזור תעשייה אדומים,
עבאדי – אזור תעשיה עטרות,
טופו טעים – אלפי מנשה,
ייקבי ציון – אזור תעשייה אדומים,
שמן זית ארץ גשור – גשור,
יקבי תל-ארזה – אזור תעשייה אדומים,
ענבי ערבה,
קלופים – אזור תעשייה אדומים,
תמרים – תומר,
אורגניקה – חמרה,
תבליני גלעד – אלון מורה,
תבליני נתנאל – אזור תעשייה ברקן,
תבליני שמש – קרני שומרון,
שדה בר- נוקדים,

ביצי הרדוף – איתמר,
ביצי כפר מפעלי מזון איכות – ברקן,
פון בק – ברקן,
שימורי מוטולה- אזור תעשייה עמנואל,
טחינה אורגנית הרדוף – אזור תעשייה ברקן,
מחלבת שדה בר – נוקדים,
בית טבע אניס – איתמר,
גבינות נמרוד – נמרוד,
מעדני שרפ – אלון מורה,
העשן של גכט – אלון מורה,
בשר השומרון בע"מ – קרני שומרון,
משחטת עוף הבירה – אזור תעשייה אדומים,
יקב תקוע – תקוע,
יקבי גוש עציון – אפרת,
יקבי חברון – אזור תעשייה קריית ארבע,
תה עדנים – עופרה,
לואיזה – אלון מורה,
פומרנץ מיצים – מבוא חורון,
אקו אלפא – אזור תעשייה ברקן,
א.ל. 5 כוכבים – אזור תעשייה ברקן.
ריקו אמפנדס – רימונים,
מאפיית שיפון – נווה דניאל,
דגי אדומים – אזור תעשייה אדומים,
ינון – אלפי מנשה,
תבואות בר – אזור תעשייה ברקן,
טחינה אורגנית הרדוף – אזור תעשייה ברקן,
לנקרי – קרני שומרון


לזכור ולא לשכוח - חובה עלינו להחרים את מוצריו של התאגיד המונופוליטי נסטלה - אסם - טבעול










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה