מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 18 באפריל 2015

נאציזם 2015: מוסלמים ברחבי ישראל מיישמים את מדיניותו של היטלר כלפי יהודים






67 שנים מאז 48
 48 שנים מאז 67
 ועדיין אנחנו נותנים ל19 שנה של כיבוש ירדני לקבוע את השיח הפוליטי שלנו !

ערב יום השואה 2014 - ערבים ברחבי מדינת ישראל בכלל, ובעיר לוד בפרט, חוגגים את הרצחם של עשרות מליוני אנשים ביבשות אירופה וצפון אפריקה, ביניהם 6 מליון יהודים. הייתי עדה לחפלה הגדולה שהמוסלמים ערכו בשכונת הרכבת בלוד - מוזיקה ערבית וחגיגית הושמעה בקול גבוה ונשמעה גם בבניינים המרכיבים את השכונות הסובבות ובאופן שנשמע בכל רחבי העיר. קריאות אללה וואכבר נשמעו מהמגברים. זיקוקים וכדורים חיים נורו לעבר בתי היהודים בשכונות הסמוכות.  קירותיהם המחוררים של הבניינים הסמוכים הנם עדות שקטה לכך.
כן, כך ציינו תושביה המוסלמים של העיר לוד את יום השואה בישראל. זהו טקס יום השואה של המוסלמים ברחבי ישראל ווברחבי מדינות ערב, טקס חגיגי של שמחה על הצלחתם של הנאצים להשמיד מאות קהילות יהודיות ברחבי אירופה.
באותו היום, ראש עיריית לוד בכבודו ובעצמו נאלץ לעצור את האירוע בגופו, מאחר ומשטרת ישראל סרבה לאכוף את החוק על העבריינים המוסלמים שפוגעים לא רק ברגשות הציבור בערב יום השואה, אלא מסכנים חיי אדם, לאור השימוש החריג וללא רשיון בזיקוקים ובנשק חי. בתגובה, תושבי השכונה תקפו אותו. רק אז, נאלצה המשטרה לשלוח ניידות למקום ולעכב את החשודים לכמה שעות.
להלן ציטוט מדבריו של דובר עיריית לוד לאחר האירועים בעיר משנת 2014:
"ראש העיר יאיר רביבו התעמת עם עשרות צעירים מהמגזר הערבי במטרה למנוע ירי זיקוקי בלתי פוסק לעבר בתי מגורים בשכונת גני-אביב * שבעה חשודים עוכבו לחקירה בחשד לתקיפת ראש העיר * רביבו: "לא נאפשר לאף אחד להפר את השקט הבסיסי לו זכאים תושבי העיר" "
ערב יום השואה שנת 2015 ודבר לא השתנה. טקס זה חזר על עצמו גם בערב יום השואה של שנת 2015. ערב יום השואה 2015 - בשכונת הרכבת בלוד מתחשבים ברגשות הציבור [המוסלמי] ועושים חפלה של ממש. זיקוקים, הרקדות, דרבוקות, מוזיקה חגיגית בפול וואליום, מעודדים במקרופונים, קוראים אללה וואכבר ויורים באוויר. לאור תלונות מתושבי העיר, ניידת משטרה הגיעה למקום ובתגובה, החוגגים הגבירו את עוצמת המוזיקה והדרבוקות ושמו זיקוקים והחלו לצעוק במקרופונים אללה וואכבר. צרורות ירי אף נשמעו מנשק אוטומטי. האירועים הללו לא פורסמו בתקשורת, כמובן.
התנהגות זו אופיינית למוסלמים בישראל - הניסיון המתמיד לפגוע ביהודים. לפעמים מדובר בניסיונות מוצלחים - כן, גם יהודים נהרגים. ביום השואה מוסלמי דרס יהודי ורצח אותו. לא מדובר בתאונת דרכים אלא בפיגוע לכל דבר ועניין. לא רק שלמחבל לא הייתה סיבה לתאונה - גורם אנושי או מכני. אלא גם עמוד הפייסבוק שלו מעיד על נכונותו לפגוע ביהודים. ככה נראה מפגע בודד והוא עובד ברולדין.
כל יום מוסלמי מנסה לרצוח יהודים בישראל רק בשל היותו יהודי. מדי יום, מוסלמי מנסה לפגוע ברכושם של יהודים רק בשל היותו רכושם של יהודים. לא פעם, רכבים בשכונה היהודית בה אני גרה בלוד נפגעו על ידי מוסלמים מהשכונה הקרובה - הם שופכים חומצה על רכבים חונים בלילה, מנפצים שמשות ויורים זיקוקים וכדורים חיים לעבר מגורי היהודים ולעבר היהודים עצמם. ממש ליל הבדולח. מציירים גרפיטי של צלבי קרס על הרכבים, פחי זבל ובניינים. והמשטרה, כהרגלה, לא מגיבה. אירועים אלו גם לא מתועדים באמצעי התקשורת. זהו מבצע תג מחיר לכל דבר.
למי שמתקשה להאמין למראה עיניו ולראות את הדימיון הרב בין פעילותם של המוסלמים לפעילות הנאצים ויישום מטרתם לקראת הפתרון הסופי כלפי יהודים, להלן תזכורת:







להיטלר ומפלגתו היה קשר הדוק עם האיסלאם ברמה כזו שמוסלמים בכלל ומוסלמים מישראל בפרט שרתו את מטרתו בכל דרך אפשרית, גם ברמה הדיפלומטית וגם בהתגייסות לצבאו. המופתי של ירושלים היה מקורב ביותר להיטלר והוא סייע רבות לרצח המוני של יהודים במזרח התיכוםן ולגיוסם של מוסלמים בצפון אפריקה, בביירות ובעיראק. הוא אף תרם רבות למאמץ המלחמתי של גרמניה באירופה.
בנוסף, המופתי פעל רבות כדי שבמדינות מוסלמיות ינקטו במדיניות פרו נאצית, אנטי יהודית וכו'. הסיוע אותו קיבלו הנאצים מהמוסלמים אינו נחות מתרומתם של הפולנים, הגרמנים ועמים נוספים ברחבי אירופה למנגנון ההשמדה הנאצי. כל נשמה היא עולם ומלואו. פעילותם של המוסלמים גבו חיי אדם רבים לטובת מנוע ההשמדה הנאצי. פליטים יהודים רבים נוצרו בעקבות פעילות זו. פליטים אלו איבדו את קהילתם, את רכושם, את תרבותם ואת משפחתם. מדובר במחיר כבד מנשוא.







היטלר התאבד. מלחמת העולם השנייה נגמרה. היפנים יודעים את זה. הגרמנים יודעים את זה. האמריקנים יודעים את זה. אבל המוסלמים הן בעולם והן בישראל לא יודעים את זה ולא מפנימים שהגישה האנטישמית האנטיציונית אינה הגישה שיש לנקוט. יותר מזה, ישנם ישראלים ויהודים מהשמאל הרדיקלי שדורשים לעשות שלום עם גורמים אלו הקוראים להשמיד את היהודים ועורכים שואה, רצח עם בערבים בכלל ובמוסלמים בפרט במדינות איסלמיות רבות במזרח התיכון. הזוי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה