מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 17 בספטמבר 2016

כשהאישה כל היום בבית ולא עובדת




רץ ברשת וזה הכי נכון שיש
👴 מה אתה עושה בחיים:?
👦 אני עובד פקיד בבנק ,
👴 ואשתך ?
👦היא לא עובדת,! היא עקרת בית.
👴 מי מכין ארוחת בוקר למשפחה שלך בבוקר ?
👦 אשתי.
👴 באיזו שעה אשתך מתעוררת להכנת ארוחת בוקר?
👦היא מתעוררת ב 7:00 דבר ראשון היא מנקה את הבית, ולאחר מכן היא מכינה לכולנו ארוחת בוקר כי יש לה זמן היא לא עובדת.
👴 איך הילדים שלך הולכים לבית הספר?
👦אשתי לא עובדת אז היא לוקחת אותם לבית-הספר ומפזרת בגנים.
👴כמה ילדים יש לך?
👦 ארבעה.
👴לאחר שאישתך לקחה את הילדים שלך למסגרות חינוכיות, מה היא עושה?
👨 היא הולכת לשוק, ואז חוזרת הביתה לבישול וכביסה. אתה יודע, היא לא עובדת יש לה הרבה זמן פנוי.
👴מה היא עושה בצהריים?
👦מחזירה את הילדים מבתי הספר והגנים ולוקחת אותם לחוגים, מכינה איתם שיעורי בית, לוקחת את הקטן לטייל בגינה.. אתה יודע יש לה המון זמן פנוי כי היא לא עובדת אז היא מעסיקה את הילדים.
👴 בערב, אחרי שאתה חוזר הביתה מהמשרד, מה אתה עושה?
👨 אני נח עקב יום עבודה ארוך.
👴 מה עושה אשתך?
👨 היא מכינה ארוחות ערב לילדים ולי, מפנה את השולחן ומנקה את הכלים ולפעמים אני עוזר לה כדי שהיא תספיק לקלח את הילדים ולשים אותם במיטות לפני השעה 21:00. היא כל הזמן מקטרת שהיא כבר עייפה ושאין לה עזרה אז לפעמים כדי להשתיק את המצב אני גם עוזר לה להקריא להם סיפור לפני השינה אבל לרוב אני מתקלח בשעה הזאת.
👴כשהילדים הולכים לישון מה אתם עושים?
👦 בדרך כלל היא מכינה לי קפה ומביאה גם חתיכת עוגה שהיא הספיקה לעשות כי היא לא עובדת ואנחנו יושבים קצת בסלון ותוך כדי שהיא מקפלת כביסה ומגהצת לי בגדים ליום המחר אני מספר לה על היום הקשה שהיה לי בעבודה, על המון לקוחות בנק שרוצים הלוואות ועל כך שהמזגן בעבודה ממש מקפיא אותי ושאני צריך שהיא תזכיר לי לקחת סוודר כדי שלא יהיה לי קר. אבל השיחה נגמרת מאוד מהר כי אני כבר עייף ואישתי מתלוננת שהיא זקוקה למקלחת ושהילדים ואני השתמשנו בכל המים החמים ועכשיו היא צריכה לחכות למים חמים כדי להתקלח. היא כל היום בבית, היא לא עובדת! לא יכלה למצוא לה זמן להיכנס להתקלח?
👴ואישתך מספרת לך איך עבר עליה היום?
👦מה כבר יכול לעבור עליה במהלך היום? זה לא שהיא עובדת.....
😊 _השגרה היומית של נשותיכם להתחיל משעות הבוקר המוקדמות למאוחר בלילה._
_אישה. מהיא ?_
_אמא אחות, כלה, טבחית, עוזרת, רופא, צלמת, נהגת, מעצבת, פסיכולוגית, מלצרית, מזכירה, כובסת, מורה, יועצת והעיקר היא זו שמאחדת משפחות._
_כל זה נקרא_
*״היא לא עובדת״*!
מוקדש לכל הנשים המקסימות 👸 שעובדות קשה גם בבית גם במשרד ❣


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה