מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 7 בספטמבר 2016

קבלו 20 שקל הנחה בחמשת הנסיעות הראשונות שלך במונית של gettit




אתמול בלילה, בזכות לוח הזמנים המחורבן של רכבת ישראל, פספסתי את הרכבת האחרונה לעיר המגורים שלי. למעשה, נתקעתי בנתב"ג כי רכבת אחת קצת הקדימה, רכבת שניה [עליה הייתי] קצת איחרה ולכן, החל מקצת אחרי 11 בלילה שהיתי בתחנת הרכבת בנמל התעופה בן גוריון די אבודה.
הרכבת הבאה הייתה רק ב5:30 לפנות בוקר וגם אז - לא מדובר ברכבת ישירה, אלא צריך ליסוע לתל אביב ואז לעשות חזור. כלומר 70 דקות נוספות לפני שאגיע לעיר שלי, כשהיעד נמצא רק קילומטרים בודדים מהמקום בו אני נמצאת כרגע. למנהל התחנה לא היה מה להציע מלבד ליסוע לתחנת סבידור בתל אביב ומשם לתפוס רכבת הביתה. אבל למה אני אשמה? למה אני צריכה להשאר בתחנה כמו הומלסית כי רכבת ישראל לא עומדת בזמנים?
אז חשבתי בהתחלה לנצל את הזמן ללילה לבן כדי להכין שיעורי בית, לתפוס פוקימונים ולכבוש את המכון בתחנת רכבת. כשמיציתי גם את המשימות האלו, ניסיתי לישון על ספסל והרגשתי הומלסית. ב-2:30 לפנות בוקר נשברתי והתחלתי בהכנות - הורדתי את האפליקציה gettaxi, יצאתי מהתחנה אחרי שדרשתי מהסדרנית שתפתח לי את השער כי הכרטיס לא עבר [הרי לא היה מדובר בתחנת היעד שלי] והזמנתי מונית. מאחר ולא היה לי עליי שקל, הכנסתי בהגדרות כרטיס אשראי וחישבתי גם טיפ לנהג הנחמד שהגיע, אסף אותי ובלי ברבורים לקח אותי הבייתה כשהיעד כבר היה ידוע לו.
אז אני כבר נוסעת ב #gettaxi#, מה איתך?
בנוסף, גם ארגנתי לכם לקבל עד ל₪20 בכל נסיעה מחמשת הנסעות הראשונות ב #gettaxi# השתמשו בקוד שלי GTMQLRD כדי לקבל את ההנחה דרך האפליקציה. להורדת האפליקציה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה